Za zamenu zaptivke poklopca skini srafove (kao sto si i sam napisao) i odvoji poklopac. NEMOJ DA GURAS SRAFCIGER IZMEDJU ako je zapeklo. Lagano kuckaj cekicem sa svih strana da se razmrda. Ako imas tesku ruku (slab osecaj) koristi drvenu dascicu umesto cekica. Kad skines poklopac (povlaci se u vis zbog brezona u glavi) proveri da ne ostanu ostaci starog zaptivaca na spojnim povrsinama glave i poklopca. Pazljivo skini eventualne ostatke, pazi da ne pada trunje u prostor oko bregaste. Pre nego sto stavis novi zaptivac trebalo bi da predjes kontaktne povrsine glave i poklopca sredstvom za zaptivanje mikroporoznih povrsina i vezivanje (obicno je crvene-bordo boje i lici na guscu farbu). Ako nemas to cudo, premazi cistim uljem obe strane zaptivke, samo to je ciganjsko resenje. Postavi poklopac i zavrci srafove od sredine ka spoljnoim stranama poklopca unakrsno, pravilnim momentom (ne secam se tacne vrednosti), ne prejako i ne preslabo, znaci trebace ti eventualno kilo kljuc ako hoces da ispostujes proceduru. Moze i obicnim kljucem na osecaj, mada ko ti kaze da ima dobar osecaj u ruci i da mu ne treba kilo kljuc taj nema blage veze (ako proveris tako zavrnute srafove kilo kljucem videces da se svi razlikuju i to prilicno.
Inace poklopac glave kod Golfa 2, a da budem iskren i kod drugih automobila je konstruktivno zapostavljen i gotovo uvek je napravljen od losijih materijala pa se lako deformise, sto na kraju rezultuje curkanjem ulja.
Znaci, ako odradis pos`o traljavo i jos naterujes motor u visoke obrtaje brzo ce ponovo da procuri. Ako uradis po fabrickim preporukama, procurice kasnije.
Pozz i puno srece.