Skorašnje poruke

Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Motor, Menjač, Auspuh / Odg: DSG mjenjac
« Poslednja poruka od strane patak007 poslato Decembar 10, 2025, 08:03:25 posle podne »
Ćao ljudi,
Imate li preporuku gde uraditi redovan servis DSG7 DQ500 menjaca u Novom Sadu?
Hvala!  biggrin
12
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane PaulGT poslato Decembar 10, 2025, 07:49:52 posle podne »
Sa amortizerima ga neces omeksati. Za omeksavanje sluze opruge i jednosmjeri amortizeri
13
Motor, Menjač, Auspuh / Odg: Passat B6 2.0 TDI Problem sa DSG
« Poslednja poruka od strane PaulGT poslato Decembar 10, 2025, 07:46:49 posle podne »
Crko ti je prekidac polozaja rucice koji se nalazi dole gdje ti se grije
14
Motor, Menjač, Auspuh / Passat B6 2.0 TDI Problem sa DSG
« Poslednja poruka od strane leonnnn poslato Decembar 10, 2025, 03:28:46 posle podne »
Pozdrav svima, imamo problem sa dsg-om na passatu b6 2.0 tdi common rail, auto je upalio i krenuo najnormalnije, u voznji je slucajno udarena rucica menjaca rukom i od tad krece problem, auto vise ne prepoznaje u kojoj je brzini ni na tabli ni na rucici i ne zeli da upali motor,  PRNDS Blinka non stop na tabli. Rucica moze da se pomera i u neutralu se auto moze pomerati.

Greske izbacuje na menjacu sledece:

00511 Selector level faulty
00653 Plausibility selector level/gearbox no signal /communication
P0820 Gear lever X-Y Position sensor circuit

Nakon brisanja gresaka ostaje samo:
 
00653 Plausibility selector level/gearbox no signal /communication

Pitanje je da li zbog tog udarca moze nastradati menjac odnosno mehatronika ili je samo do rucice menjaca?
Nije jeftin kvar pa bi znacilo vase misljenje i sta dalje raditi ili probati majstor1
Takodje posle skidanja plastike oko menjaca primeceno je da je deo ispred rucice na kom je dugme za otpustanje vreo toliko da se ne moze drzati prst na njemu, Pomagajtee ljudiii  driving

15
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane Ogish4 poslato Decembar 10, 2025, 11:36:48 pre podne »
Raspada mi se auto pozadi.

Stavio sam nove Sachs pre 2 meseca (nove Sachs napred pre 4) . Napred su ok, pozadi katastrofa, lupa nesto uglavnom desno iz pozicije gornjeg dela amortizera, najgore je na grbavom putu i po sinama. Bio kod majstora, apsolutno je sve ok, proverio pastete, odbojne gume, bio na testu amortizera, sve moguce stvari na karoseriji prigusio, sve izbacio pozadi sto sam imao i vozio, gepekovao sina da ustanovimo sta lupa. Ne bih sada da razvodnjavam pricu, zelim da omeksam zadnji deo, mislio sam da bih mogao to mogao da uradim tako sto cu staviti mekse amortizere.

Auto iz potpisa, inace je bolesno tvrd, po ovom raspalom gradu mi je nevidjeni stres bilo voziti ga i sa originalnim a sada je jos gore (a nadao sam se da ce promenom da omeksa, menjao sam da uskladim sa prednjim) .

Inace mehanicki i na svaki drugi nacin u savrsenom stanju.
16
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane mur3633 poslato Decembar 10, 2025, 10:37:13 pre podne »
Sachs tvrd?
Skoro sam stavio nove Sachs pozadi na Golfa, isto kao da je starim amortizerima. Meki, nikakvi, za krivine ništa posebno. Naprijed Bilstein B4 Sport, on je baš tvrd.

Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
17
VW tehnički kutak / Odg: BLIC Pitanja
« Poslednja poruka od strane Ogish4 poslato Decembar 10, 2025, 10:32:34 pre podne »
Koji bi bili najmeksi amortizeri za VW grupu ? Sachs je jezivo tvrd, znaci nesto drugo. Konkretno, zadnji.
18
Predstavljanje članova / Odg: Pozdrav od Slavise
« Poslednja poruka od strane BladeBG poslato Decembar 10, 2025, 09:29:06 pre podne »
 :45 :46
19
Motor, Menjač, Auspuh / Problem kod zamene filtera ulja
« Poslednja poruka od strane mastirn poslato Decembar 09, 2025, 08:03:14 posle podne »
Poz drustvo
Zamenio sam danas ulje na golfu 4 1.6 16v
Redovno menjam ulje sipam castrol 5w40 i auto ne trosi uopste ulje ako se sipa na sredinu izmedju minimum i maksimum. Ako se sipa vise potrosi do sredine i tu stane.  Na svakih 9000-10000 menjam ulje i filtere. Danas krenem da odvrnem filter ulja nece i jedva odvrnem. Medjutim kad sam odvrnuo odvrne se i neka cevka sa njin. Odvrnem sa filtera tu cevku i vratim unutra. Vidim spalo mako to kucisce,pomerim ga nazad i zavrnem tu cevku. Problem je sto ne znam koliko se ona zavrce i ja sam je zavrnuo koliko je mogla i onda malo rukom dotegao taj sraf. Onda na nju sam zavrnuo filter ulja ali kao da jee ona manje virila i manje ima krugova za zavrtanje filtera. Tacnije plasim se dali sam smeo da se skroz zavrnem do kraja te jedne loze. Uplasilo me i to sto sam sipao ulje i upalio auto pa cisto podigao poklopac na motoru ali kad hocu da ga podignem vakum vuce cep na dole i kad skinem cep auto malo promeni zvuk. Obicno sam vidjao da cep hoce napolje da ispadne kad se otvori a ne da ga pritisak vuce na dole.
Ako neko zna molin za pomoc dok nisam unistio moror
20
Golf 2 / Jetta / Rallye / Country / Golf 2 1.6D CL TAS
« Poslednja poruka od strane siemprerosso poslato Decembar 09, 2025, 12:04:48 pre podne »
Golfa sam kupio pre godinu i po dana, više kao akt dobre volje nego što mi je bio potreban. Stajao je u garaži od 2017, i kupljen je od udovice koja nije znala šta će s njim.
Prešao je 230000km. Enterijer je bio u dobrom stanju i auto nije bio truo, ali mu je bilo potrebno farbanje i vraćanje u život što se mehanike tiče. Tada, u leto 2024 auto je kompletno ofarban. Sređene su kočnice, remontovani anlaser i alternator, urađeni servisi, zamenjena creva, Boš pumpa servisiranja, zamenjeni nosači motora kao i grejači istog. Takođe, zamenjena oba hladnjaka (i prednji i unutrašnji-grejanja).
Takođe, urađena je i generalna motora pre nekih mesec dana. To je bilo neizbežno, jer je motor produvao. Zamenjene su hilzne, karike, klipovi, ležajevi radilice i obrađena je glava.
Što se eksterijera tiče, stavljene su nove štopaljke, blenda, i prednja obrva iznad farova. Takođe, stavljene su mu Montreal alu felne, četrnaestice, obrađene i ofarbane u tamno sivu boju. Zamenjeni su i kederi na vratima. Ostalo je još par stvari da odradim. Jurim krovnu lajsnu na vozačevoj strani, jer se na postojećoj pokidao onaj deo koji naleže na vrata. Nigde ne mogu da nađem lajsnu za petoro vrata, a da valja. I na suvozačevim vratima nedostaje ona gumica koja ide preko šipke za štelovanje retrovizora.
Imam takođe problem sa osvetljenjem kontrolne table. U početku, ona je polovično radila, a kasnije, nakon što je majstor rasturio kontrolnu tablu prilikom menjanja unutrašnjeg hladnjaka, tabla više nema nikakvo osvetljenje. Doduše i dok je radila, imala je prekide u kontaktu. Tada sam primetio da kad radi osvetljenje kontrolne table, rade i sijalice za osvetljenje tablice, i obrnuto. Još jedan problem tiče se brisača. Ponekad se upale sami od sebe i to i prednji i zadnji odjednom. Problem je u ablenderu. Te stvari treba da rešim.
Auto vozim manje više svakodnevno. Od generalke je prešao nekih 700 km, tako da čekam još nekih 300 da pređem pa da mu zamenim ulje i filter istog. Koristim Elf 700 STI 10w40, a ako neko ima preporuku za nešto bolje, neka javi. Do tada ga vozim lagano, do 50-60 km/h.
U budućnosti planiram da mu ugradim servo, više zbog supruge koja bi da ga vozi ali joj je težak na volanu. Takođe, zamenicu mu i zvučnike jer su postojeći u dosta jadnom stanju. Takođe bih voleo da mu stavim originalni radio. Jedan blaupunkt imam ali je neispravan.

https://postimg.cc/gallery/jrHdg5y

https://postimg.cc/gallery/c82jM48
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10