VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Krle Mart 22, 2010, 04:19:32 posle podne
-
Znam da je bila slicna tema, al prodje dosta vremena, a zakoni se menjaju... Malo sam trazio po netu, al i tamo sve nesto iz 2007 godine mi pokazuje...
Zanima me da li se mora catiniti motor iz stranca, ili samo da ga stavim i da vozim.. NAPOMENUCU DA ME VARIJANTE ,,MA SAMO STAVI I VOZI, KO CE TO DA GLEDA'' NE ZANIMAJU!!!
Planiram da putujem sa njim, pa samim tim da sve bude regularno... Ako neko ima neku info, znacilo bi mi..
-
ja sam se raspitivao pre oko mesec,dva...rekli da moze...e sad ne znam...neverujem da se nesto promenilo coilleo2tj
-
Ja mislim da mora,sad kad sam carinio moju 4-ku isao sam na ukucavanje broja,jer nisu mogli da procitaju.
I u saobracajnoj stoji broj,kad dodje do toga da se komplet motor gleda kao rezervni deo,tad valjda nece biti u saobracajnnoj
-
Jos uvek vazi "stari" zakon. Znaci, moras platiti dazbine drzavi da bi legalno mogao tako uvezen motor ugraditi u svoje vozilo.
Potrebni dokumenti.
1. Racun (ili ugovor) u kupovini u inostranstvu.
2. Fotokolija saobracajne dozvole vozila u koji ce se motor ugraditi.
3. Kopija licne karte vlasnika vozila.
I nesto novca ;)
-
Mora se cariniti! Bavim se spedicijom vec 12 godina, tako da ti je ovo prava informacija.
Najlakse ces ocariniti direktno na carinskom prelazu uz takozvani CPD, tu placas carinu 10%, i PDV 18% na fakturnu vrednost. Imas varijantu da prijavis samo blok motora (na njemu je broj) i on ti prolazi na vrednost od 50 eur, a ako prijavis ceo motor trazi racun na 250 eur, jer prolazi na tu cenu. Od dokumenata skupi sto ti je rekao @zarsilic
-
Koliko onda izadju dažbine za motor koji vredi 250 evra?
-
Ček a jel mora da ima "ulaz" u zemlju u nekom bližem roku ili može i stranac koji je neko vreme u Srbiji, ili je to carinski prekršaj? Ne znam šta može a šta ne, našao sam jedan 1.9 od trojke... ali nemam pojma šta sve ide.
Bojša pošto se baviš špedicijom koliko se kreće carinjenje takvih motora?