VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: ivsomniac Mart 20, 2010, 09:18:28 posle podne
-
Jedno pitanje imam da li smeta motoru ako ga prvom izvalcim do crvene tj limita sve dok ne prestane da vuce auto???? Nikada ga nisam izvacio do te mere da prestane da vuce tj da se gusi motor ,pa me zanima da li tako moze da se osteti motor pa da slabije vuce ili da mu se smanji radni vek??? U pitanju je motor golf 4 iz 2002 motor 1.9 obican tdi oko 90 ks u njemu je motul 300v chrono 10w40 ulje unapred se izvinjavam na mozda glupom pitanju.
-
ma ne ja sam ga samo jedanput tako i to veceras pa me zanima da li ce nesto da mu hvali od toga????
-
od jednog puta nece, ali mislim da nemas potrebe za tim, pogotovu ne prvom, a ni drugom, stisni ga do 3.500 o/min nekada, preko toga je cisto izivljavanje nad motorom, jer se samo dernja bespotredbno... pozzz
-
ok necu vise ne znam sta mi je bilo a to sto prestane da vuce kad udje u crveno nadam se da nije ostetilo motor velika sam pizzajzla ali takav sam pozzz
-
taj motor ti nije za izivljavane i za trke, zna se kakvi motori sluze za to, ovo ti je neka opustena varijanta sa po meni ekonomicno potrosnjom, 120 u petoj i ladovina...
-
Mislim i da nema potrebe za tim, taj motor ima tih 90 konja negde oko 4000 obrtaja ako se ne varam, a ti ako ga stiskas do 5, nista neces mnogo da dobijes, samo ces motor da sje*es... Taj motor se vozi do 3500 obrtaja bez problema, ako hoces brze, uzmi jaci motor beer
-
da se nadovezem.........neko rece da se benzinac vozi od tacke a do tacke b..........shto znaci da benzincu ne smeta da se tera do crvenog?????? koliko sam ja mislio, ni jedan motor obican, ne za trke, ne bi trebalo gurati cesto do kraja???...
Ivsomniac, procitaj na koliko ti motor izbacuje najvecu snagu i kad hoces da povuce, dotle ga teraj, kad neces da potezes na semaforu, vozi ga normalno, go nekih 3,5, tako sam ja terao dizela cisto da se ne ulenji......
-
On je verovatno mislio na dizela, za to od tacke a do tacke b.... Samo sto nigde nema ni zareza pa nije razumljiva poruka lollol
-
dobra neka picajzla otera dizela prvom u crveno
ja nisam picajzla, a to ne bih nikad uradio
-
Ja to radim 3-4 godine mom golfu skoro stalno, ne da zakuca skroz do te mere da ne moze vise... Al skoro do kraja ga uvek dizem... :)
Pa evo presao je 250.000km od kad je kod mene ovaj motor, ne fali mu nista... trosi 1l ulja od menjanja do menjanja :)
-
Alal ti vera onda.... Ja sam moju dvojku dizela takvom voznjom sahranio za godinu dana i 35k km..... Tada sam shvatio da sebe necu da menjam, pa sam promenio auto, i uzeo benzinca :)
-
Kod mene u firmi imamo 3 caddy-ja i 3 T5...ima nas 28 vozaca,svaki vozi na svoj nacin ali svako ga tera u crveno....svi su preko 200k i nijednom nista nefali.Caddy je 2.0 sdi a T5 tdi i-crveno....
-
dobra neka picajzla otera dizela prvom u crveno
ja nisam picajzla, a to ne bih nikad uradio
you are funy gay
-
zato wele tera 150 konja da pozelene lollol
-
maltretiras ga bez potrebe i rizikujes da kojim slucajem udje u iberturu a onda ces da se ceses... i sta ce 300v u tom motoru? blink
-
maltretiras ga bez potrebe i rizikujes da kojim slucajem udje u iberturu a onda ces da se ceses... i sta ce 300v u tom motoru? blink
ma to sam ja samo jednom zgazio prvom do crvene i to dok je bio zagrejan auto ,a majstor mi rekao da sipam to ulje 15w50 competittion 300v motul ,koje mi ti preporucujes ovo bas skupo koja specifikacije treba da bude za motor 1.9 tdi sve obicno sa 66kw
-
pazi ti u taj motor mozes da sipas od mineralnog do sintetike a pitanje je samo na koliko zelis da menjas ulje. u svakom slucaju, 5w-40 Castrol, Mobil, Liqui Moly... ili bilo sta sto zadovoljava 505.00 .
ako nemas svog prodavca ulja pa znas sta kupujes, uzmi LUK Oil LUX ili Sintetik ono je sigurno original i veoma dobrog kvaliteta i menjaj na 10k km. Ja bih ti preporucio Castrol TXT Softec 5w-40 i imas ga original u CBC Shopu - Dzordza Vasingtona 14 po vrlo povoljnoj ceni.
-
hvala ti druze mnogo ti hvala uzecu to Castrol TXT Softec 5w-40 sto mi preporucujes ,samo me brine da nije to previse retko ulje da mi ne trosi ja sada imam 15w-50 ???a reci mi posto ja imam bosch pumpu onda je 505.00 a 505.01 je za ove sa pd jel tako ????
-
tacno tako... 505.01 je za PD. cek cek, jel imas 15w-50 ili 10w-40 kao sto si napisao u prvom postu? sve jedno, ako je 300v motulcina od 2000din po litru u pitanju je Di-ester baza i potrosnja moze da bude ista kao sa 5w-40 HC baza. 300v u svakom slucaju nije za dizel motore a pogotovo ne za taj koji ti vozis. generalno, ako sa 5w-40 budes iamo veliku potrosnju tipa preko pola litre na 1000km onda predji na polusintetiku. tj probaj prvo Castrol TXT ako bude trosio vise nego obicno predji na Magnatec GTD 10W-40 . ova dva ulja mogu da se mesaju tako da ne moras da menjas vec samo pocni da dolivas 10w-40. ako ostanes na TXT-u mozes slobodno da ga guras i full interval zamene (15k km) ili ti jednom godisnje. Luk Oil ti je uvek alternativa i to savrsena posto imaju stvarno kvalitetno ulje koje je duplo jeftinije od Castrola. U principu mozes odma da probas Luk Oil .
-
pa imao sam prvo 10w -40 pa mi dosta trosio pa sam sada presao na 15w -50 ,gde mogu da nadjem original luk oli ulje??? znaci da predjem na 5w -40 pa ako trosi onda Magnatec GTD 10w -40 uradicu tako pa cu videti hvala jos jednom
-
koliko je to dosta? koliko na hiljadu kilometara?
-
Luk Oil ulje na svakoj LUK pumpi... a sto se potrosnje tice, sve je relativna stvar. ja licno dolijem i do 4L 10w-60 gradacije na 15000km a neko se trese vec na 200gr na 10000km. potrosnja ulja nije merilo toga da li ono radi poso ili ne. moze da se desi da je potrosnja skoro i neprimetna a da ulje ne vrsi svoju funkciju... znaci potrosnja ulja ne treba da ti bude reper. naravno ako trosi litar na 1000 da ces da probas sa nekim drugim ali ako je vec dotle doslo onda ne pomaze ni tovatna mast vec je potrebno otvaranje motora. dakle, po meni, sve do pola kile na 1000km je ok, naravno sa uljem koje ima razumnu cenu no ne i sa 300v.
-
matori ako su blok, karike ili gumice ventila losi sipaj mu sta hoces trosice ga opet. poznavajuci princip rada i taj tip motora koji inace nije poznat po tome da uopste trosi ulje generalno imas neki problem mehanicke prirode ;)
-
upravo tako ali ajde da vidimo sta covek smatra pod potrosnjim ulja...
-
pa oko litar ulja potrosi na 10000 kilometara od ovog motul 300v chrono 10w -40 ,probacu ovo castrol txt pa ce vreme pokazati
-
to nije nista, normalna potrosnja...
-
Ja sam ranije sipao Luk oil-ova ulja(dok mi je trosio litar na 1000 ) posto je bilo jeftino, a i kao sto rece zverko, sigurno je original. Nakon generalne sam presao na Commu, za sad sam zadovoljan, ne trosi ni grama, mada s obzirom da je motor sad kao nov, i ne bi trebalo...
1l od zamene do zamene je nista ;)
-
Ne ne ne muvam te nisam derpe ja sam hetereosexualac ,ako si neka plavusa sa vecim grudima lepim nogama i uzanim strukom onda da i ja stanem u red hahahaha =)
-
verujemm da bi ti se svideo posto ima extra boju ociju i to ga zesce otvara u struku blink
-
hahahahaa
-
Moj drug vozi pola 2003 god SDI motor. Vjerovali ili ne evo vozi ga stalno u crveno obrtaje, znaci dusu mu vadi, niko nas ne moze prestici kada idemo do mora i nazad i taj auto niti dimi niti se sta cuje, ide perfektno, mada ja mom golfu nesto ne mogu da mijenjam u crveno brzine, zao mi ga je :)