VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: PAKI Mart 11, 2010, 12:42:46 pre podne
-
Pomagajte, motor nosi oznaku ABS 1.8gt 66kw i monopoint je.Ovako mnoooogo mi trosi i plina i benzina 15-16 i jednog i drugog, merio sam kompresiju:12,12,10,10 kazu neki netreba da se dira, ulje netrosi sumnjam na komp ili na monopoint ili bi mozda moglo nesto trece da bude, ako je neko imao susret sa ovakvom situacijom ili motorom neka kaze nesto dok nepoludim badmood badmood badmood badmood badmood
Pozdrav
-
ja imam 1.8 66k kw ADZ cini mi se oznaka motora isto monopoint ...i sa 33 litre plina predjem jedva 180 km u gradu ...trosi rastura ne znam sta je...
-
A benzina??
Ja sam mislio da me plin zeza pa sam menjao isparivace stelovao 50 puta i izmestio onaj mesac sto je odma kod klapne i nista
-
mozda je davac za temperaturu pa simulira da je mnogo hladno i daje povecanu kolicinu goriva... i mozda je i davac za temperaturu usisanog vazduha mada to retko pravi probleme...
-
Meni pokaze temperaturu plafon 75, sad neznam da li je to ok
-
da ali to pokazuje tebi na tabli, a sta salje na komp? ima posebno davac za tablu i posebno za komp.... treba ga staviti na dijagnostiku...
-
meni su u brc-ovom servisu za plin rekli da je to mnogo da toliko trosi treba oko 11 ili 12 litara,prvo mi je rekao da proverim paljenje neko na valjda 6 ili 7 stepeni treba biti i to sam odma proverio kod draska u zemun polju posto sam i bio krenuo kod njega nesto da radim i paljenje je ok bilo isad cu ici kod njih kada otopli iskupim kesa da rese to da vide sto je tako velika potrosnja ...nesto jeste a sta li je ne znam
-
a benzina ne znam uvek imam oko 20 30 litara ali nevozim na benzin ,samo ga palim na benzin i provozam nekada 10 km....
-
cudi me da drasko nije resio problem...
-
A gde se nalazi taj davac temperature za komp, a gde za tablu??
-
cudi me da drasko nije resio problem...
Drasko je svoje odradio sto je trebao podesio je sta je mogao ...sad su na redu oni
-
na velikoj racvi za vodu na glavi... ne znam tacno koji je za sta.... ja mislim da je plavi za komp.... videcu sutra pa cu ti javiti.... ako se ne javi jos neko ja jos boljim predlogom :)
-
E ako je tu problem ja cu se sam sebi smejati, a vec se smejem........na toj plasticnoj racvi mi je samo jedan dzek udzekovan boodala boodala boodala i to onaj prvi do glave
-
moguce da je on.... jer taj motor nije komplikovan nema tu puno elektronike....
-
mk3 nema plavi davac, sve ide preko jednog sa 4 pina.
-
A onaj drugi i nisam video da postoji, samo daj boze da je do toga, da nabavim taj dzek i da vidim negde odakle zice idu, samo da mi kazes sutra koji je za sta. clap clap clap
A, jel i ti imas monopoint-a
-
da da da.... kod njega je 1 geber.... moracu elsu i kod kuce da instaliram..... bonk
-
Ja na toj racvi ipak imam dva mesta za dzekove, jedan mislim da jeste sa 4 pina ali za sta je onda drugi?? badmood
-
a taj davac ti ima veze s potrosnjom plina koliko i grejac zadnje sofersajbe, ali ga proverite sutra i ispitajte mu sve zice
-
da ali trosi i benzina....
-
ma nista bez elze
-
treba da se bocne na komp da se vidi blok mernih vrednosti........ (elsa je jedina nemica koju volim.... dobro volim i etku)
-
a sta ce ti pokazati blok mernih vrednosti?
-
temperaturu "vode" za proveru davaca i temperatur usisanog vazduha.... i proveriti memoriju gresaka....
-
to je ono sto bi ja uradio za pocetak....
-
to sve sto nabroja opet nema veze s potrosnjom plina, al ajde
-
Pa sta moze da ima veze sa velikom potrosnjom plina i benzina??
-
mnogo stvari pocevsi od termostata
-
STA JOS??? Termostat se nalazi valjda gde je ta racva
-
termostat se nalazi u vodenoj pumpi na 1,8 motoru, u racvi nemas nista prazna je. moras podesiti paljenje i polozaj leptir klapne na benzinu i kad sve bude ok onda podesavas plin. ili nek ga majstor gile bocne po kompjuteru...
-
Moram to da vidim sto pre
-
E ako je tu problem ja cu se sam sebi smejati, a vec se smejem........na toj plasticnoj racvi mi je samo jedan dzek udzekovan boodala boodala boodala i to onaj prvi do glave
Ja imam dva na 1.4 motoru... Prvi, onaj blize glavi je aktivan... On kada ode ne pokazuje tacno temperaturu i ne radi lepo na leru, ali potrosnja plina mi ostaje ista. Tako da tesko da je do njega. Poslusaj gedoru ;)
-
Paki sinko, pteraj ti to kog gedore da on namesti kako valja, da ti na benzin lepo radi i malo trosi, a posle cemo plin lako resiti... veruj mi, plin nikada ne mozes srediti ako ti nesto od elemenata ne radi kako treba... Koliko vazduha dobija motor? Jel ti sve radilo normalno? Kad se javio problem? Od3kad ti pokazuje temperaturu 75..? Ja sam zamenio termostat, nastelovao paljenje, potrosnja benzina 7.87 na 100 km, plina 9.44... Poslusaj savet, i pravac kod gedore, ako on nema nista protiv..
-
I ja imam slicnih problema, mada nije jos toliko strasno pu pu pu..
Javi sta si uradio.
-
Temperatura mora da bude oko 90 stepeni. Ako je neispravan termodavac hoce da pokazuje manju teperaturu. Mucio me termodavac nebrojano puta tako da znam...
-
Ni meni ne pokazuje istu temperaturu na bordu i na skali tamo levo... blink
-
a zasto se sad spominje TERMOSTAT???? e da i lambda sonda moze da bude problem.... a cesto se desava da crkne i komp..... ja ti preporucujem draska iz zemun polja.....
-
a zasto se sad spominje TERMOSTAT???? e da i lambda sonda moze da bude problem.... a cesto se desava da crkne i komp..... ja ti preporucujem draska iz zemun polja.....
dragi moj gile znas li ti funkciju lambda zonde? auto kad se podesi kako treba, skinucemo mu i kompjuter i zondu kad vozi na plin nemaju nikakve funkcije. stavicemo ih u najlon kesu i staviti u gepek i idemo da izmerimo potrosnju plina ;) procitaj postove malo, taj termostat ne prodajem ja da bi se obogatio za citavih 600din nego se kupuje u radnji i ima svoju funkciju za koju nisi mogao naci podatke u wag-comu. vidim da si pun tih strucnih izraza ali kad ih pominjes morao bi znati njihovu funkciju i princip rada da bi iznosio svoje tvrdnje koje nemaju veze s vezom. neznam jesi li primetio da ja u temi car electronic kad se ljudi obracaju za pomoc za alternatore ksenone dvd cd-plejere alarme itd itd neoglasavam jer nisam strucan za to. znam kako radi i anlaser i alternator i ovo i ono ali imaju tu momci koji su strucni, rade to svaki dan, jave se i pomognu clanovima foruma. dalje ja nemam nikakav ugovor sa vw clubom i daleko bilo da svi clanovi treba kod mene da rade auta. nek radi gde ko hoce brate, a forum je javan i oni kojima sam radio nisu spreceni da ovde napisu da li sam nekoga prevario, naplatio mnogo, ili napravio neku stetu na autu. sve ovo ti govorim da nemlatis bezveze o stvarima o kojima nemas pojma. s postovanjem i bez uvrede beer
-
ok...... sve je to ok za plin....a sto trosi benzin?
-
Los ler motor, los dovod vazduha, nije nastelovano paljenje, ne radi mu termostat, pa mu sto kaze gedora stalno dodaje vise goriva, misli da je hladan... Ima milion razloga zasto trosi vise, i samo jedan zasto manje trosi, i dobro ide a to je..,,isao sam kod MAJSTORA,,!!!
-
ok...... sve je to ok za plin....a sto trosi benzin?
neznam pitaj draska iz zemun polja.
-
Prvo cu da zamenim termostat, ako se nista nepromeni eto mene kod gedore, naravno ako nema nista protiv, samo mi moras reci gde se nalazis
-
crnogorska 9 munze
-
Imam i ja jedno pitanje. Vozim golfa 3 1.8 benzinac. Zamenio sam termodavac, jer mi je auto dizao temp. E sad, stari termodavac je bio 95 - 102C. Rekli su mi da se to fabricki ugradjuje da prvi put pali ventilator na 95 a drugi put na 102 stepena. Meni je majstor koji mi je menjao rekao da kupim sto prvi put pali na 85 a drugi put na 93 stepena. Inace termodavac je marke BEHR.(i stari "fabricki" koji sam zamenio bio je iste marke). Moje pitanje je da li sam trebao da kupim isti koji mi je bio, ili moze i ovaj. Da li je rano sto pali vent. na 85 ili to nema veze. U principu kazaljka za temp u golfu uvek stoji na pola, pa zato i pitam da li sad pali mnogo rano, jer sad ne dolazi do polovine. Da li mu je to odgovarajuca radna temp. Veliki pozdrav.
-
Izvinite drugovi, ovo je stari post koji sam vec jednom pisao vrlo vrlo davno. Molio bih admina da ga obrise jer sam nesto kopirao i slucajno ga postavio ovde. Hteo sam sasvim nesto drugo da pitam. Jos jednom se izvinjavam i hvala na razumevanju. Pozdrav.
-
A moje pitanje je sledece. Vozim G3 1.8 66kw, slovna oznaka motora ABS. Menjao sam pomenutu plasticnu rachvu na glavi motora. I od tada me zeza temp.auta. Tj kazaljka ne prelazi 70c Ranije dok je bilo sve ok kazaljka je dolazila do pola, otprilike do 90c. Tu mu je negde valjda i radna temp. Ranije je palio ventilator prvi put na 85c a drugi na 92c, sad ventilator pali na 70c, a mozda i ranije. Sto se grejanja tice mislim da je ok, mislim da greje kao ranije. Sta mislite sta li moze biti? Pozdrav.
-
Kakav ti je termodavac? On zna da laze ;)
-
Pa ja sam menjao pretprosle godine kad mi je malo dizao temp. Sad ne znam da li je to termodavac ili termoprekidac ili je to jedno te isto. Zamenio sam to i onda je radio ok. Palio je na 85c i 93c
-
treba ti novi termodavac-onaj na pvc racvi
-
Termoprekidac ti se nalazi na hladnjaku. Termodavac- pogledaj post izad. Ja ih menjam na svakih nekoliko meseci jer su jako losi.
Gedora, koji su se pokazali kao dobri?
-
e moj druze... najbolje su mi se pokazali oni koje sam uzeo na otpadu. sve i jedan iz radnje nije trajao duze od 2 meseca.
-
Haha, isti slucaj... Poslednji sam uzeo polovan, originalan i jos radi... Dok ovi febi iz radnje ne valjaju nizasta. Admini, ako je problem sto sam naveo proizvodjaca obrisacu...
-
E pa ja sam menjao onda taj termoprekidac na hladnjaku. Tada mi je majstor rekao da uzmem samo taj sto sam uzeo BEHR. Znaci termodavac da se zameni na racvi i to je to. OK. Hvala puno. Pozdrav.
-
Znaci i ja cu xexe, prvo termostat da zamenim pa ako bude isto onda menjam to na racvi......pa onda malo do crnogorske 9 samo malo da otopli B)
-
Samo me interesuje koliko kosta termostat i taj termodavac na racvi (na otpadu, prodavnici)
-
Promenjen termostat i termodavac, osetim razliku u voznji a videcemo sta kaze potrosnja alealeee
-
Promenjen termostat i termodavac, osetim razliku u voznji a videcemo sta kaze potrosnja alealeee
Kakwu razliku osetis? wacko
-
Tisi rad motora, cim se malo zagreje, a onako je navodno bio stalno hladan, pa mozda je zbog toga vise goriva trosio....videcemo :huh:
-
Posto sam poslusao MAJSTORA GEDORU, kome se ovom prilikom zahvaljujem, auto ide kao zmaj a trosi mnooogo manje!! alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee alealeee