VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: milomirp Novembar 09, 2006, 12:01:24 posle podne
-
Molim za sto hitniju pomoc oko silen bloka (pasteta) kod golfa II GTI 86 godiste.
Majstor je zamenio odprilike pre dvadeset dana i sada opet se cuje karakteristicno lupkanje kada propadne pasteta.Silen blok je kupljen u ovlascenoj prodavnici Wolksvagena u Bgd-u i posle intervencije kod prodavca da mozda deo nije originalan on je rekao da "majstor" nije namestio blok kako treba.E sada to kako treba hteo bih da znam ako neko ima iskustva.
-
pa pazi, moguce da ti nije dobro zashrafio pa da lupka, chak nemoj da se zachudish ako chujesh extremno jako lupanje koje nastane usled toga shto se potpunosti rashrafi... u svakom sluchaju vrati se kod majstora i "objasni mu neke stvari" ne verujem da je to zato shto pashteta nije original... ja boga mi stavljam tursku i nishta joj ne fali
-
Na viljusci i pasteti imaju strelice koje moraju da se poklope,zatim moguce je da ti nije zamijenio piksnu koja ulazi u sasiju a kroz nju prolazi sraf koji fiksira viljusku za sasiju.Postoji mogucnost da je otisao i onaj okrugli silen pa zbog njega unistava pastetu.Predlazem ti da zamijenis sve na viljusci sa piksnom zajedno,uzmes pastetu od golfa trojke jer je jaca i izbalansiras gume.
-
pa pazi, moguce da ti nije dobro zashrafio pa da lupka, chak nemoj da se zachudish ako chujesh extremno jako lupanje koje nastane usled toga shto se potpunosti rashrafi... u svakom sluchaju vrati se kod majstora i "objasni mu neke stvari" ne verujem da je to zato shto pashteta nije original... ja boga mi stavljam tursku i nishta joj ne fali
Ma ne radi se o shrafljenju vec je vidno da se na jadnoj pasteti pokidala guma a sta je uzrok nije jasno ni "majstoru" a ni meni.Na samom bloku postoje dve strelice koje nesto znace a to je smer kako treba da se namesti da li da strelice idu paralelno sa putem ili da gledaju preme kugli odnosno tocku.
Jedni tvrde ovako drugi onako sta je prav resenje,Najbojle bi bilo ako bi neko imao skinutu viljusku a da pre toga nije menjan blok pa da se vidi kako to stoji ili jos bolje ako ima novu.
-
Na viljusci i pasteti imaju strelice koje moraju da se poklope,zatim moguce je da ti nije zamijenio piksnu koja ulazi u sasiju a kroz nju prolazi sraf koji fiksira viljusku za sasiju.Postoji mogucnost da je otisao i onaj okrugli silen pa zbog njega unistava pastetu.Predlazem ti da zamijenis sve na viljusci sa piksnom zajedno,uzmes pastetu od golfa trojke jer je jaca i izbalansiras gume.
Da na bloku postoje ali na viljusci se ne vide (auto iz 86.god) strelice i gde da se onda usmere?????
-
Ako nema strelica imaju male rupe sa kojima moraju da se poklope strelice sa silen bloka.
-
Ako nema strelica imaju male rupe sa kojima moraju da se poklope strelice sa silen bloka.
OK Corrado pogledacu sa "majstorom" hvala u svakom slucaju.
-
izvini al j... majstora koji ne moze da promeni silen blok! mislim ono.. ja mislim da ti je to do majstora. mozda gresim...
ko zna shta je on gde stavljao... ja znam da njima treba bditi na glavom kad menjaju neshto da ne bi neshto pogorshali...
-
U pravu je Lara meni ga je majstor naopako(gornju stranu dole) stavio, pa je pukao posle mjesec dana.Ako samo malo promasis strelice teziste se prebaci na onaj tanji dio gume i tad neminovno puca.
-
U pravu je Lara meni ga je majstor naopako(gornju stranu dole) stavio, pa je pukao posle mjesec dana.Ako samo malo promasis strelice teziste se prebaci na onaj tanji dio gume i tad neminovno puca.
Ja sam stajao "majstoru"iznad glave ali slaba korist kada nisam znao pravi nacin postavljanja bloka a "majstor"se nije dvoumio ni jednog trenutka vec je uradio kako je mislio da treba pa sta bude.
Usvakom slucaju promenicu "majstora".
-
Ja sam stajao "majstoru"iznad glave ali slaba korist kada nisam znao pravi nacin postavljanja bloka a "majstor"se nije dvoumio ni jednog trenutka vec je uradio kako je mislio da treba pa sta bude.
Usvakom slucaju promenicu "majstora".
Koliko sam ih ja promjenio dok nisam malo naucio o kolima,tek sam onda vidio koliko kod nas ima nadri-majstora.
-
Koliko sam ih ja promjenio dok nisam malo naucio o kolima,tek sam onda vidio koliko kod nas ima nadri-majstora.
Ljudi, morate napraviti razliku izmedju "majstora" i " menjaca delova".
To je neka moja definicija.
Majstor moze nesto i da popravi, razume zasta je koji deo zaduzen i na koji nacin obavlja svoju funkciju, moze nesto da ustanovi i ispita, proveri itd.......dok menjac delova kao sto mu ime kaze samo menja delove, cesto i bez potrebe i nepravilno kao sto smo videli iz prilozeniog.
-
Mnoge stvari covjek moze i sam da odradi da ne ide za svaku sitnicu kod kvazi fdhghdg majstora nego moze sam naravno ako ima barem garazu,malo alata i slicno, da promijeni amortizer,silen blok,ispusti zrak iz kocnica dosteluje ih,zamjeni neke jabucice,zatim lezajeve barem zadnje i tako te sitnice.Ako neko nije siguran u sebe a to je i glavni odlazak kod majstora moze da pita na forumu sve jer tu smo jedni za druge ili barem kada odete kod majstora gledajte sve sta radi i kako radi a ne posle kad nesto nije u redu promjena i setnja od majstora do majstora i slicno,a i sami znate da su svi majstori samouki niko nije ucio skolu da zamijeni lezaj.UH! Zelim vam sto manje posjete majstora!
-
Kosta i Corrado braco totalno ste u pravu ja u zadnje vrijeme prvo se sam zavucem ispod auta,ustanovim kvar i tek ako ga ne mogu sam poraviti idem kod majstora, inace odose i zivci i pare!