VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: petar0001 Septembar 09, 2025, 10:51:24 pre podne
-
Imam golf 3 benzinac ('93.) i primjetio sam da vec duze vrijeme radi u leru na vise okretaja (1200). Malo cudan zvuk izgaranja kad stanem kod auspuha....ali cim krenem, dam gas, vozi bez ikakvih problema. Inace, vecinom vozim kratke relacije od 2-3 km pa racunam jos se nije zagrijao. I onda mi jedan kolega kaze da je cudan zvuk, kao da jedan cilindar ne radi. I tako sam onda probao skidati po jedan kabel sa svakog cilindra i samo na 4. nema promjene rada motora. Kupim novu svjecicu, promijenim je i opet ista stvar, a kabel baca iskru kad ga priblizim bloku. Imate li ideju sto bi moglo biti? Ima li nade da je neka manja steta ili treba mjeriti komopresiju pa skidati glavu? Da li je i koliko opasno ovako voziti?
-
Ovako lici da jedan ventil ne valja.
Moze se probati bez skidanja glave
-
Mislis da bi mogao bez skidanja glave? Jel mislis da to ne bi bio neki veliki trošak?
Gledao sam na auspuh i ne primjecujem bijeli ni plavi dim, izgleda sve kako treba. Osjeti se malo miris nesagorenog benzina.
Ulje je normalno, ne troši ga nešto neoubicajeno.
-
Ovako lici da jedan ventil ne valja.
Moze se probati bez skidanja glave
A sta se to majstore moze probati bez skidanja glave? Zivo me zanima majstor1
-
Izgoreli ventil se ladno detektuje bez skidanja glave
-
I sta onda? Da nece mozda i ventil promjeniti bez skidanja glave? Koliko se ja razumijem u mehaniku ako baca struju na svjecicu, a cilindar ne radi ili je ventil ili klip progoren. Ovdje nije bilo pitanje u detetekciji nego u rjesavanju kvara.
Imam golf 3 benzinac ('93.) i primjetio sam da vec duze vrijeme radi u leru na vise okretaja (1200). Malo cudan zvuk izgaranja kad stanem kod auspuha....ali cim krenem, dam gas, vozi bez ikakvih problema. Inace, vecinom vozim kratke relacije od 2-3 km pa racunam jos se nije zagrijao. I onda mi jedan kolega kaze da je cudan zvuk, kao da jedan cilindar ne radi. I tako sam onda probao skidati po jedan kabel sa svakog cilindra i samo na 4. nema promjene rada motora. Kupim novu svjecicu, promijenim je i opet ista stvar, a kabel baca iskru kad ga priblizim bloku. Imate li ideju sto bi moglo biti? Ima li nade da je neka manja steta ili treba mjeriti komopresiju pa skidati glavu? Da li je i koliko opasno ovako voziti?
-
Riješeno!
Veeeliko hvala PaulGT. Rijesio mi je problem.
Napisao mi je:"Provjeri vakum crijevo i ventil sto ide sa usisne grane na servo dobos od kocnica. Tesko da je do kabla ako baca tako iskru. Jedino ako fals zrak vuce ocitava se na malim obrtajima kao da radi na tri cilindra"
Tako je i bilo. Napuklo mi je crijevo na spoju sa nepovratnim ventilom i kad sam to crijevo promijenio motor lijepo radi i 4. cilindar.
Kad skinem lulu sa 4. cilinda sada se cuje kako motor slabije radi, dakle, sa cilindrima je sve u redu.
Evo neka ostane zapisano nekome sa slicnoim problemom.