VW Klub
VW - Forum => Felne i pneumatici, goriva i tečnosti => Temu započeo: knalek Maj 28, 2025, 11:04:16 pre podne
-
https://www.kupujemprodajem.com/auto-delovi-i-alati/auto-delovi-felne/alu-felne-19-5x112-r-gti-performance/oglas/180218542?filterId=6643442743
Koliko vidim ovih felni ima i u inostranstvu, ali po ETKI ja ne vidim da je ovo išlo fabrički na neki Golf...
Vredi li ovo da mu dam DETROIT 18" sa gumama u zamenu?
Šta mislite?
-
Kopija
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Da, kopija DETROITA 18"... mislim da fabrički nije bilo 19". Vidim da ih voze u inostranstvu, vredi li, obziorm da je iz Italije?
-
Imao sam jedne kopije BBS, isto italija. Nisam baš bio prezadovoljan
Što se mene lično tiče nikad više kopije
Sent from my S24 Ultra using Tapatalk
-
Da, kopija je u pitanju definitivno dok original ima kataloski broj 1K0 601 025 BA. Ako su Made in Italy trebalo bi da je neka dobro uradjena kopija za razliku od hrpe Mad in China kopija kojima je prepravljeno nase trziste nazalost :(
-
Taj kataloški broj je za 18-tice, a ovo su 19-tice..
Definitivno Detroit 19 nema iz originala.
Privremeno sam odustao od zamene, jer mu je cena jaka za kopiju, mada za keš bi dao niže.
Dodatni problem mi je što je ET 45, kod felni Taladega sa R modela je 50.
Mislim da je sa gumom 235/35 koja je fabrički išla na R na granici da kači, a 225/35 je sa malo mesa, mada 225/35R19, je bliže 225/40R18 po prečniku nego 235/35, i da guma 225/35 je skuplja nego 235/35..
-
Imao je Pekar nekada te felge. ET zavisi i od sirine felge i nije isto 225/35 na 7,5 i na 8,5 J felgi
-
O kojem autu pricas? Golf? Sto se tice ET-a kod Golfa 5,6,7,8 on je za 17,18,19-ke uvijek tu negdje oko 50. Najcesce bude 49 ili 51 , dok ET 45 za 19-ke mi djeluje nizak jos pogotovo ako je auto na fabrickim oprugama. Pitanje je kako bi se auto ponasalo pri punom skretanju i po rupama, vjerovatno bi strugalo :(
-
Golf 6. Naravno da su širina felne i ET vezani... Pekar je ja mislim imao 18-tice, koje i ja imam, Na sedmici sa ET 51, ne stoje nikako - mnogo uvučene.
MOzda na petici stoje najbolje jer je petica nazad uza nego MK6.. Govorim za Detroit 18 koje su 7,5J et 51
UGlavnom, zamenske Detorit 19 su 8JxET45, i sa gumama 225/35/19, ne kači nigde, 235/35 kači, ako je auto extremno spušten...
Tako kazu na stranim forumima.
Kod mene na Golfu je fabričko sportsko vesanje -15, napred imam na Detroitu 18 225/40, ali imam distancere od 12mm, što mu dodđe da kao da imam felne 7,5J ET39, ne kači nigde. Ekvivalent 7,5J ET39, je 8J et45, sa gumom od 225, znači napred dobijam da točak viri isto kao sada.
Pozadi imam isti točak ali distancere od 16mm, što mu dođe 7,5J ET35, i na granici je da kači.
Ako pozadi stavim Detroit 19 sa 8J ET45 sa gumom 225, točak mi bude uvučen 4mm, što je ok...
Na stranim forumima nailazim na podatak da na mk6 i na mk5, i napred i nazad ima neki limić na karoseriji koji treba podviti ili iseći da guma ne bi kačila kada je auto extremno spušten. Čak spominju da im se to naloži da bi auto prošao tehnički.
Kod mene na mk6 sam ga našao pozadi. Na karoseriji, na mestu gde se kači zadnji branik gore, gde je gornji šraf, ima neki mala izbočina od 5-6mm, koja se lako iseče sečicama ili može da se presavije. To je baš na mestu gde kači.
Napred nisam našao tako nešto. Jel' zna neko nešto o tome?
-
https://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=74022.100
19-ke kopije je Pekar imao na sestici gti prelistaj temu od 6 stranice se spominju
-
Pazi stvarno..imao i jedne i druge... Uopšte nisam to ispratio.. Imao je 18-tice i na sedmici, čini mi se.