VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Yoca Avgust 10, 2024, 10:55:32 posle podne
-
Pozdrav drustvo, kupio sam B6 1.9 2005god pre 2 meseca i par puta mi se desavalo kad palim auto da se upali i odmah ugasi... probam opet da palim, vergla jedno 6,7,8 puta i upali ga..
evo danas i juce kad palim, vergla 3,4x i upali ga.. nije bitno da li je vruc ili hladan..
da li neko ima iskustva sta bi moglo da bude?
-
Kreni od pumpe u rezervoaru da li se čuje kad daš kontakt, a posle na dijagnostiku
-
gde se nalazi pumpa u rezervoaru? jel mogu nekako da pridjem?
-
Ispod zadnjeg sedišta pa podigneš izolaciju, neka neko da kontakt a ti slušaj mora da se čuje zujanje na par sekundi
-
evo mene opet,... nista ne cujem, probao sam barem 10x... a danas seansa nova
isao na put 150km jedan pravac i 2x dok sam isao mi se auto ugasio u voznji kad izbacim iz brzine na ler.. brzo ubacim u 2,3 brzinu i upalim ga.. i drugi put mi se ugasi, ja verglam nece da upali.. zaustavim coveka, da mi kablove i upalim normalno.. dodjem na odrediste (ne gasim ga) i odmah kuci 150km, pogasio sva svetla klimu radio.. i dodjem kuci (1x se ugasio), isto dok mi je bio u "leru"
pre nego sto ce mi se ugasiti, upalio sam klimu bukvalno 500m pre toga i primetio sam da me nesto struja zeza
na tabli ne izbacuje ni jednu gresku, vergla sve normalno
dodjem kuci, parkiram ga, ugasim... i reko aj da upalim, vergla 4,5x i upali ga..
jel moguce da je problem sa alternatorom?
jel imao neko slican problem?
-
Osigurac i relej pumpe goriva
-
evo me opet...
juce odneo auto u servis, danas zovem da vidim sta su uradili i rece vlasnik servisa da su ga vozali ceo dan i da se nije ugasio ni jednom i kad su ga nakacili na dijagnostiku da pokazuje 0 (NULA) gresaka.. ja iznenadjen!!
odem po auto i krenuo do drugara i kuci.. i u povratku prilazim raskrsnici, 3,2 brzina dajem zmigavac i auto se gasi i staje.. sacekam pola minute, verglao 5,6x i upali se..
zovem gazdu servisa i rece mi dodji odmah da nakacimo opet dijagnostiku, provozali ga 10min i nista... sine nam ideja, upalim ga ja opet kod njega ispred servisa na ulici i reko da ga pustim malo jace da vidim sta se desava.. prva 3200-3400 obrtaja, druga isto, treca isto prilazim raskrsnici izbacim iz brzine krenem da kocim i ugasi se.. stanem, upalim ga, okrenem se ka servisu i opet isto, prva, druga, treca gas preko 3000 obrtaja, izbacujem iz brzine gasi se..
i dodjemo do zakljucka kad se vozi laganije 2000 obrtaja i malo vise da problema nema, nego pri vecim obrtajima i tu krece da se gasi..
e sad, negde nam zvoni da je problem u dovodu goriva.. dal je pumpa u rezervoaru ili nesto drugo, ne znam.. kaze da ce ici sistemom eliminacije..
a brat mi rece, koji je imao bmw e46 2.0 dizela da je imao slican problem i da je problem bio u elektroventilu turbine, overbust ventil.. kupio PIERBURG, zamenuo, i to je bilo to
sta vi mislite??
-
Moze biti svasta.
Nadji boljeg dijagnosticara, nisu mi jasni majstori koji dijagnostiku znaju da koriste samo kada auto izbaci neku gresku. Veliki broj parametara moze uzivo da se prati, i tu se gledaju vrednosti. Ako je neki senzor, ili overboost na turbini, sve se pokaze, ili se prate senzori sa nelogicnim davanjima vrednosti ( velike oscilacije).
-
problem je bio u losoj nafti jer je bilo vode u njoj... filter goriva se skroz zapusio i to je predstavljao problem plus je pri kraju bila pumpa goriva u rezervoaru.. kad smo je izbadili videli smo da je karabudzena, lemljena plastika.. stavljenje vezice oko creva umesto selni itd itd..
u samom filteru goriva se videla bela emulzija od vode..
ispraznjen je ceo rezervoar, obrisan, sistem goriva produvan, zamenjena pumpa, promenjena dva puta filter goriva i evo danas testiranje i sve je u najboljen redu (pu pu da ne ureknem)
znaci problem je bio u tome sto sam sipao losu naftu, jer je u sebi imala vode..