VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Marko_BN Jul 17, 2024, 05:36:53 posle podne
-
Pozdrav.
Imam problem sa autom Golf 6 1.6 TDI pali mi se crvena lampica na instrumental tabli (zvučni signal pa zablinka crvena lampica pa prestane, pa mi se nekad desi da više puta zablinka crvena lampica pa se ugasi). Odem kod majstora, kaže senzor pritiska ulja, zamjene senzor posle par dana opet se upali. Odem opet kod majstora on kaže moramo skidati karter. Skinuo karter očistio kaže sve, zamjenuo uz to: zupc.remen pumpe ulja, sem.rad. pred.vw, nausili novi antifriz, neku diht masu promenio, posle nasuo novo ulje Castrol Edge 5W30 i zamjenuli filter ulja. Vozam auto dva dana ništa se ne pali, ono vruće a auto stajalo na suncu krenem kući upalim klimu i posle 7-8km upali mi se opet crvena i naravno zvučni signal. Takođe, sam primjetio da mi temperatura ulja skače preko 100°C i da se baš tada pali lampica, e sad da l to ima veze ili nema ali to sam nedavno pogledao tu temperaturu na boardu.
Jel neko imao isti problem i znali neko rješenje problema ??
Slike: https://ibb.co/5WWZ2TY
https://ibb.co/8rSpKTy
https://ibb.co/2tSV773
-
A da li ste mjerili pritisak ulja?
-
Ne, nismo mjerili pritisak ulja. Jesi imao sličan problem ?
-
Мени је на Голфу 5 проблем решила замена сензора, односно пробило је уље кроз њега и то је био знак да је он цркао. Заменио га и ево месец дана нема проблема…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Мени је на Голфу 5 проблем решила замена сензора, односно пробило је уље кроз њега и то је био знак да је он цркао. Заменио га и ево месец дана нема проблема…
Prvo smo zamjenili senzor nadajući se da je to problem, ali nije bilo do toga...
-
Штета, али од тога и треба кренути јер је најјефтинија варијанта…
Провери и инсталацију да ли је добра, мени је скоро један сензор температуре пријављивао усисну температуру од 184 степена…проверили инсталацију и нашли да је жица у прекиду, наставили жицу и све је ок.
Треба времена и кренути од баналних ствари ка озбиљнијим…. Али свакако то за уље није за игру јер прва ствар која страда је турбина…
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Vlado svaki iole normalan majstor koji se imalo razumije u mehaniku prvo mehanicki pramjeri pritisak na vrucem i hladnom motoru. Ako je pritisak uredu onda se kopa po instalaciji. Drugo je to sto su danas VCDS i YouTube majstori i ako nema greske na dijagnostici tad i ne postoji
-
Oće da okrene neki leteći?
-
Vlado svaki iole normalan majstor koji se imalo razumije u mehaniku prvo mehanicki pramjeri pritisak na vrucem i hladnom motoru. Ako je pritisak uredu onda se kopa po instalaciji. Drugo je to sto su danas VCDS i YouTube majstori i ako nema greske na dijagnostici tad i ne postoji
Ja imam mehanicki manometar i hocu da izmerim pritisak.
Gde se meri?
Na davacu kod filtera za ulje ili na drugom mestu?
Jel je i dalje M10x1 navoj?
-
Vlado svaki iole normalan majstor koji se imalo razumije u mehaniku prvo mehanicki pramjeri pritisak na vrucem i hladnom motoru. Ako je pritisak uredu onda se kopa po instalaciji. Drugo je to sto su danas VCDS i YouTube majstori i ako nema greske na dijagnostici tad i ne postoji
Тако је, слажем се…
Sent from my iPhone using Tapatalk