VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Joxa86 Jun 11, 2024, 10:24:10 posle podne
-
Voleo bih da mi neko objasni zasto je na nekim 1.4 tsi CNG temperatura ulja veca, a na nekim ne. Kod mene konkretno touran 2012. CNG po gradu do 106 stepeni, cim se izadje na otvoreno 130kmh, temperatura ide i do 125 stepeni. Majstor mi kaze to je metanac, videces na leto ide i lreko 140. Jedan je rekao da njemu na autoputu ide i na 150 i 3 godine je kod njega bez mane. Inace ne trosi ni kap ulja ni kap antifriza. Polovina mi je rekla da im radi na standardnim temp, a druga polovina isto kao kod mene. Zna li neko zasto je to tako i da li je normalno?
-
Moj drugar ima 2011. na metan. Motor mu je 150ks.
Temperatura ulja mu je oko 120⁰.
Pitao majstora i on mu rekao da tera i da ne brine.
-
Ne znam za taj 1.4 150ks twin charger metanac, ali na novijim metancima 1.4TSI 110ks i 1.5TSI 130ks ne ide temp ulja bas na te brojke. Mozda 120-125c max kad se vozi 160-180kmh ili neka duza uzbrdica ako se brze vozi.
Normalno autoputem 130kmh negde oko 110c.
Tu ima i do ulja koje se sipa (kvalitet, tip ...)
-
Voleo bih da mi neko objasni zasto je na nekim 1.4 tsi CNG temperatura ulja veca, a na nekim ne. Kod mene konkretno touran 2012. CNG po gradu do 106 stepeni, cim se izadje na otvoreno 130kmh, temperatura ide i do 125 stepeni. Majstor mi kaze to je metanac, videces na leto ide i lreko 140. Jedan je rekao da njemu na autoputu ide i na 150 i 3 godine je kod njega bez mane. Inace ne trosi ni kap ulja ni kap antifriza. Polovina mi je rekla da im radi na standardnim temp, a druga polovina isto kao kod mene. Zna li neko zasto je to tako i da li je normalno?
Ajde ti nama reci prvo koja je standardna temperatura ulja po tebi?
Aco sve si u pravu. Meni na Zeninom autu sa CAXA motorom 90 kw pravih 140.000 km, cisti benzin, ulje motul x clean+ 8100 5w30 kada je +30 napolju i guzva po gradu zna biti i 130°. Trazio sam cuveno Wolf ulje u vise prodavnica autodijelova po Belgiji, Holandiji i cijelom NRW ali ga ne pronade da probam sa njim mozda obori temperaturu za 10-15°
-
U teoriji (a i praksi) benzin hladi motor, ne znam da li je to slucaj kod motora sa direktnim ubrizgavanjem. Jel se moze malo produziti povrat od ulja iz turba pa nek se hladi usput?
-
Madar jedino pruziti cijev ispod auta da omota oko mulde rezervne gume i nazad.
I dalje cekam odgovor koja je normalna temperatura ulja? bump
-
dok je voda pod 100 i ulje pod 150, sve štima :)
-
Madar jedino pruziti cijev ispod auta da omota oko mulde rezervne gume i nazad.
I dalje cekam odgovor koja je normalna temperatura ulja? bump
Taman bi ga te dodatne dve litre ulja dodatno hladile :39
Po meni je 150 previse, na primer u ovim uslovima pritom za ovaj motor ide 10-60 ulje:
Dokle ide, do 125C?
-
The manual for my 1.4 TSI states:
"If the engine oil temperature is in the range 80-110 °C, the engine operating temperature is reached.
If the oil temperature is lower than 80 °C or above 110 °C, avoid high engine revs, full throttle and high engine loads."
-
Madar mani se tih copy paste manuala sa cengleskih foruma.
Odgovorio programer u predhodnom postu :46
Najjace mi je kad neko napise standardno ili normalno za nesto, a pojma nema koliko bi to standardno ili normano trebalo da bude lollol
-
Paule stari doktore ozbilino pitanje, koliko je norm temperatura ulja za 3.2 fsi. Isto sam
Ulje sipao kao i ti . Motul 5w30 8100 clean+ na auto puto normlano vozen do 130 na oko 35 vanjskih stepeni kad radi pod klimom dolazila je do 124/5 stepeni
Po bordu kad ugasim klimu obara i temp
Ulja i vode
-
dok je voda pod 100 i ulje pod 150, sve štima :)
Neso evo Gu je odgovorio. Cak se desavalo da na svim VR6 motorima kad ga gazis izade i do 160°. A na +30 vani i pod klimom je sasvim normalno to sto si naveo.
-
To me i brine sto po satu voda roka i do 110 [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Za 2.0TFSI mislim da je radna temperatura do 110 stepeni, ali na VW satovima, temperatura je zakucana na 90 da ljudi ne bi razmisljali. :)
Na Golf cetvorci sam mogao da stelujem to preko onog ruskog programa, po defoltu je kazaljka na 90 kad je realna temp. antifriza izmedju 74 i 107 stepeni ako se dobro secam.
-
Ja sam preko VCDS gledao kod mene temperaturu motora.
Kad je na satu bilo 90 na programu je pokazivalo 77⁰.
Kao sto rece Madison, do 104⁰ ce na satu pokazivati da je 90⁰.
-
Ok onda da ne brinem kod mene corradov sat in davac na 3.2 motoru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To me i brine sto po satu voda roka i do 110 [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Temperatura vode moze cak da bude i veca i dokle god je ne izbija i ne duva crijeva je ok. Kad propali motor izbija vodu na posudu i na 80°
Samo vozi i ne obaziri se previse
-
Koradov sat je verovatno precizan kao na golf dvojci/kecu i prikazuje realnu temperaturu, nije zakucan na 90. :)