VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ivan Mart 21, 2024, 01:33:44 posle podne
-
Drugar ima Cross Tourana, 1.4TSI 103kW sa DSG menjacem.
Desava mu se da u toku voznje nece da primi gas bez obzira koliko stiskao pedalu.
Kaze da on tada 5-6 puta brzo stisne i pusti pedalu i tek tada proradi.
Nema nikakvih gresaka na tabli. Isao u 2-3 servisa i nisu uspeli da mu rese problem. Dijagnostika ne prijavljuje nikakve anomalije.
Jel imao neko takav problem na nekom VW modelu?
I ako moze preporuka za neki servis u Beogradu ili Pancevu posto on zivi u Pancevu.
-
Pa pogledati samu pedalu, to je potenciometar koji daje signal kompu koliko da ubrizga goriva.
Nije ko nekad saila povezana sa papucicom.
To je ono prvo i banalno,a moze da bude i mnogo drugih stvari,
Ali sigirno su to proverili u servisu.
Najteze je resiti problem koji nije konstantno prisutan vec povremen...
-
Menjali mu klapnu gasa i nista se nije poboljsalo.
Pitao sam ga jel mu proveravali pedalu gasa ali on ne zna.
Rekao sam mu da nadje majstora sa VW dijagnostikom i pogleda vrednosti pedale.
Ovi majstori sto je isao do sada imaju univerzalne dijagnostike.
-
Sano VCDS tu pomaze,i da proveri preko istog dijagram otpora papucice gasa.Inace sve drugo je gubljenje vremena i para.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
-
Na to sam mislio kad sam napisao vrednosti.
-
Problem napokon resen.
Crkao senzor na klapni gasa i turbina zaglavljivala jer nije imala dobro podmazivanje.
Ceh sve ukupno oko 500€.
-
Je li radio remont turbine pa je toliko izaslo? Je li turbina uopste bila povezana sa ovim problemom sto nije hteo da prima gas, meni deluje da je odvojeno?
-
Tek treba da radi. Isao je kod par majstora i svi mu pricali price.
Kod ovog je ostavio auto i posle par dana ga zvao da mu kaze sta je u pitanju.
Ta cena je sa remontom, senzorom i rukom.
-
Menjali mu klapnu gasa i nista se nije poboljsalo.
Problem napokon resen.
Crkao senzor na klapni gasa i turbina zaglavljivala jer nije imala dobro podmazivanje.
Ceh sve ukupno oko 500€.
Ko je lud ovdje? coilleo2tj
Ili je tipicni balkanki sistem probano sa polovnom klapnom koja je isto crknuta
-
Ko zna.
On je imao majstora kod koga je odrzavao prethodna vozila. Medjutim, taj majstor je prestao da radi i sad ovaj nema proverenog majstora kod koga ce da tera ovaj auto.
U tom lutanju verovatno je naleteo na nekog sustera.
-
turbina zaglavljivala jer nije imala dobro podmazivanje.
Ovo je malo čudno....ako je turbina do te mere imala loše podmazivanje onda je verovatno "zrela za reparaciju" i ne verujem da je majstor automehaničar može srediti osim ako ima sve potrebne alate kao turbo servis.
Dalje, šta je bio uzrok lošeg podmazivanja i kako je to rešeno?
Meni više liči da je to sa turbinom priča da se opravda naplaćeno.
Možda grešim, ali meni tako zvuči.
-
Niko nije rekao da ce je majstor sredjivati. Poslace je u turbo servis.
Proverice mu i cev sto ide do turbine da nije mozda zapusena pa je turbina dobijala manje ulja.
Majstor mu je rekao da je remont 250-300, senzor 100 i ruka 100-150 evra.
Da li su to korektne cene ili je klempanje to vec ne znam.