VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: perkec Novembar 20, 2023, 06:32:59 posle podne

Naslov: VW Caravelle interkuler
Poruka od: perkec Novembar 20, 2023, 06:32:59 posle podne
Pozdrav svima. Potreban mi je savet ako je imao neko slicne probleme.
Imam VW Caravelle 2016 god motor 2.0 150kw edblu imam problem kako majstor kaze sa interkulerom. Sta se tacno desava stvara se veliki pritisak u cantri od vode i kada se izvadi sipka ood ulja(merac) poprilicno duva i povecala mi se potrosnja ulja. Kombi ide lepo nemam problema samo ali eto ovo je pocelo da mi se desava u skorije vreme. Ima li neko neki savet ili da mi preporuci nekog drugog majstora.
Srdacan pozdrav hvala unapred
Naslov: Odg: VW Caravelle interkuler
Poruka od: PaulGT Novembar 20, 2023, 08:13:46 posle podne
Nema tu interkuler nikakve veze. U najboljem slucaju EGR kuler ili dihtung glave
Naslov: Odg: VW Caravelle interkuler
Poruka od: perkec Novembar 21, 2023, 05:23:34 posle podne
Da i ja mislim ali cisto da pitam ja sam pre 10.000km stavio nov EGR i zamenio hladnjak EGR ventila

Da li ima jos nesto sto bi trebalo proveriti?
Naslov: Odg: VW Caravelle interkuler
Poruka od: PaulGT Novembar 21, 2023, 09:10:24 posle podne
Samo glava dole. Kod nas je u zadnju godinu dana svaki mjesec jedan na skidanju glave. Kilometraza nebitna. Desavalo se i na autima sa 50.000 km i na onim sa 250.000 km, a ima ih i sa preko 300.000 km da jos uvjek voze bez problema.
Koji je kod motora? Ubija ih start-stop i regeneracija DPF
Naslov: Odg: VW Caravelle interkuler
Poruka od: Desmo Novembar 21, 2023, 09:28:34 posle podne
Paule start stop ga ugasi kad ne treba pa mu dodatno podize temperaturu glave?
Naslov: Odg: VW Caravelle interkuler
Poruka od: PaulGT Novembar 22, 2023, 08:22:56 posle podne
Madzar znas li koja je temperatura turba i izduvne grane koja je povezana na glavu koliko znam nakon voznje autoputem 20-30 km pri 140-150 km/h? Jos je DPF ispod turba direktno i nema slobodan protok izduvnih gasova. Stanes na semafor ili na parking da pisas, a on ga ugasi i nema vise cirkulacije vode nego ponekad na pomocnu el. pumpu. Ne treba biti mehanicar da se shvati. Ja kada sam ucio zanat,a i danas svi stari majstori kojima je stalo do motora su govorili da pustis motor da odradi neko vrijeme nakon duze voznje. Ovim danas je samo stalo do profita. Kolega na poslu sto radi testove izduvnih gasova za tüv je dokazao da u tri do pet minuta sto radi na ler gasu izbaci manje CO2 nego kad ga ugasi ponovo upali. coilleo2tj