VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: batajiz Februar 05, 2010, 10:32:42 posle podne
-
Molim za pomoc blink. Auto je dizel jetta mk2 akumulator je nov i kada su poceli ovi minusi auto je malo duze verglao ali je palio bez problema. Proveravao sam akumulator da li puni i to je sve bilo u redu. Medsjutim odjednom je jednog jutra tesko verglao i minus klema se mnogo greje. Hvala unapred za pomoc. driving
-
Mozda nije lepo stegnuta pa dolazi do varnicenja prilikom verglanja. Proveri to.
-
Stegnuto sve i dalje se isto ponasa cak sam osmirglao sva mesta gde se masa kaci.
-
Oce da se greje ako je malo tanja od + kabla koji ide na anlaser.
Vidi da se nisu pokidale licne na tom kablu za masu i da nije labav sraf koji steze kabl za klemu...
A razloga sto sporije vergla moze da bude 300, lose bixne, prljavstina u anlaseru, los stator, los rotor, gusto ulje,...
-
Kontakti se greju zato sto kroz njih protice struja.
Ako je otpor veci i grejanje je vece obzirom da je snaga jednaka umnosku otpora i kvadrata struje.
Zato ocisti sve kontakte koji su ti dostupni:
1. Kontakt izmedju klemne i pola na akumulatoru
2, Kontakt izmedju klemne i kabla.
Posebno obrati paznju na stanje samog kabla (onog debelog) i ako je korodirako, skrati ga ili zameni.
Ako su klemne dotrajale, zameni i njih.
P.S. Pri duzem verglanju mora biti zagrevanja.
-
Ma ne verglam ni 5 sekundi ona se zagreje kao luda
-
Jel ima masu na motoru ili samo na sasiji? Ako nema,onda dodaj masu pod sraf na anlaser. Ako ima onda pregledaj ili zameni taj kabal.
-
trebalo bi da imas sa minus kleme na sasiju pa sa sasije na menjac.negde ima malo vece opterecenje pa se greje
-
Tema je stara al je moram osvezit
Isti problem imam ja , pokusao sve da pocistim dotegnem , kad odjednom jedna kafena zica nije pocela da gori a za njom poce da dimi i cela instalacija.