VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Ivke Februar 04, 2010, 11:02:22 posle podne
-
EVo da vam javim da sam preko druga i naseg kolege @DMC-KG kupio kilometar sat za mk3 sa obrtomerom posto je kod mene standardni sa analognim satom. Sutra bi trebao to da mi posalje i ocekujem do ponedeljka da to stigne. E sad moje pitanje je: da li moze na tom satu da se stavi tacna kilometraza kao sto imam na ovom sad fabrickom (posto mi je DMC rekao da problem u podesavanju kilometraze stvara broj 3) i da li treba nesto da se budzi oko buksni ili da se doda neka zica da bi radio obrtomer?? Ili samo iscupam buksne sa starog sata i povezem sa novim, ugradim i vozi??
-
ja mislim da za obrtaje mora da powezes zice sa bobine ili alternatora(nisam siguran koje je od owa dwa) to moras da pitas nekog elektricara...
-
Nisi me razumeo batice, nie problem u broju 3 vec sam mislio na golf 3, ovaj drugar koji to radi vraca sve zivo ali za G3 nema opremu jer kilometraza nije povezana sa kompom.
A za obrtomer koristis zicu sa bobine...
-
Nisi me razumeo batice, nie problem u broju 3 vec sam mislio na golf 3, ovaj drugar koji to radi vraca sve zivo ali za G3 nema opremu jer kilometraza nije povezana sa kompom.
A za obrtomer koristis zicu sa bobine...
Pa onda se stvarno nismo razumeli biggrin , a jel znas kako se onda vraca tj podesava?? da li se skida sat pa preko kompa ili postoji neki drugi nacin.
-
Znam da mora da se skine, ne moze dok je na autu a nemam pojma ko ima opremu za to...
-
Pazi ovako. I kod mene na trojci sam menjao sat. Isto je bio sa casovnikom a ja sam stavio sa obrtomerom. Samo sam raskacio stari i prikljucio novi- i to je to. Obrtomer je radio, nije bilo potrebe da bilo sta drugo povezujem. Kilometraza nije bila sa mog sata vec tog sto sam stavio. Al' nije bila velika razlika, 21.000 km.
-
ako je takav slucaj i kod mene onda ce biti super (mada to povezivanje da obrtomer radi nije problem) samo mi je bita kilometraza posto moj G3 ima nesto malo preko 36.000km tacnije 36.370km a ovaj sat koji mi je @DMC poslao ne verujem da je ispod 100.000km. U tom slucaju moram da nadjem gde da vratim tj da podesim kilometrazu kao sto je na moj a da nije preterano skupo. Pitao sam u Jagodini kod jednog coveka koji garantuje da moze da vrati (u mnogim slucajevima se desava da kada se sat podesi tj vrati na zeljenu kilometrazu, prilikom prvog puta skidanje kleme, sat gubi memoriju i vraca se na kilometrazu koju je imao pre zadnje izmene kilometraze), i da nema nikakvih problema sa gubljenjem moje kilometraze stim sto to zadovoljstvo kosta 100e. Zato mi je sada problem da to sredim i da nemoram da mislim da ce prilikom skidanje kleme skociti npr sa 40.000km na 150.000-200.000km
-
Iskreno nemoj se dzabe zezati sa vracanjem kilometraze, bez uvrede, ali gotovo sam siguran da bilo koji auto tih godina, pa jos i polovan ne moze imati ispod minimum 300.000 km, i to ako ga je prethodni vlasnik stedeo. Kilometrazu iskreno niko i ne gleda jer je u 99,99% ona netacna, tako da ako nadjes odgovarajuci km sat, nemoj se zezati i opterecivati nebitnim stvarima.
-
Iskreno nemoj se dzabe zezati sa vracanjem kilometraze, bez uvrede, ali gotovo sam siguran da bilo koji auto tih godina, pa jos i polovan ne moze imati ispod minimum 300.000 km, i to ako ga je prethodni vlasnik stedeo. Kilometrazu iskreno niko i ne gleda jer je u 99,99% ona netacna, tako da ako nadjes odgovarajuci km sat, nemoj se zezati i opterecivati nebitnim stvarima.
nema uvrede, samo bih zeleo da docaram zasto moj auto ima 36.370km a `92 je god. Razlog toga je da ga je vozio nemacki penzioner koji mu je prvi vlasnik. Nakon sto je on preminuo, auto je pripao njegovoj supruzi koja je takodje penzioner, i logicki gledano penzioneri nisu za put od 100+ km vec od 10-20km tako da je taj auto vozen u nemackoj i veoma je ocuvan. Neznam koliko si upoznat ali na zapadu auta redovno posecuju ovlasceni servis tako da je sve pribelezeno i uknjizeno. Ja sam isao tamo sa namerom da kupim G4 TDI ili MB A klase CDI, ali ovaj je ispao neverovatno jeftin i sa tolikom kolimetrazom. Ja sam prezadovoljan (mada ga nekad opsujem sto je benzinac i sto trosi toliko) i sta reci, vozim to sto vozim i veoma sam zadovoljan. Nadam se da cemo se nekad naci na okupljanju pa ces pogledati i mozda poverovati u tu kilometrazu (mada od kada je kod nas u zemlji nije to sto je bio) mada meni ne ide u korist da lazem i nekog zavlacim, mislim sta ja imam od toga.
-
Brate lepo ti pricaju ljudi, meni na Audiju stoji 222000, tad je stao i vise ne meri, a ja sam posle toga preso jos 150000, sta ces da ga podesavas, teraj
-
ovaj sat koji mi je @DMC poslao ne verujem da je ispod 100.000km.
Na ovom satu je pisalo oko 220.000 ;)
Mnogo je 100e za to, ima to jeftinije sigurno...
Posto auto ostavljas za sebe stavi taj sat i cekaj da nadjemo nekog ko je jeftiniji pa ond vrati...
Sat ti sutra stize ;) Pozz
-
ovaj sat koji mi je @DMC poslao ne verujem da je ispod 100.000km.
Na ovom satu je pisalo oko 220.000 ;)
Mnogo je 100e za to, ima to jeftinije sigurno...
Posto auto ostavljas za sebe stavi taj sat i cekaj da nadjemo nekog ko je jeftiniji pa ond vrati...
Sat ti sutra stize ;) Pozz
da, da naravno da cu da cekam da nadjem nekog ko je jeftiniji jer ovaj ga je bas udario na ceni. Ako ne budem uspeo da sredim taj sat onda ce da bude na prodaji a onda ide trazenje analognog ili digitalnog obrtomera koji nije u sklopu kilometar-sata
-
Ihh brate, pa zar je kilometraza toliko bitna, msm ti znas koliko je presao a boli te uvo sto pise mnogo vise na satu...
-
pa nije da neznam ali je problem i zbog tehnickog. Bice ono "jul-2009 ima 30.600km, jul-2010 ima 225.000km, jeli bre sinko koliko ti prelazis godisnje??" a i ne volim da mi to bude tako, il ce da bude kako treba il nece nikako, ja sam takav
-
Ako ne uspes da vratis kilometrazu posalji mi oba sata da ti to prepakujem ;)
-
Ako ne uspes da vratis kilometrazu posalji mi oba sata da ti to prepakujem ;)
ok druze, dogovoricemo se za to ako ne bude bilo druga opcija
-
pa eto. znaci nisam jedini ovde sa punoletnim autom i veoma malom kilometrazom u odnosu na godiste proizvodnje auta
-
Jel stig/o sat brate?
-
nije jos, najverovatnije je da ce sutra stici
-
evo sat je stigao i zahvaljujem se mnogo @DMC-u na pomoci i usluzi. E sad razmisljao sam posto moram da ga otvaram zbog same memorije kilometar sata da uradim 3 stvari a to su:
ovakvo osvetljenje:
(http://s4b.directupload.net/images/100208/temp/g8zc95mz.jpg) (http://s4b.directupload.net/file/d/2064/g8zc95mz_jpg.htm)
ovakav dodatak sa desne strane pored obrtomera (pokazivac brzine)
(http://s5b.directupload.net/images/100208/temp/ta6eyayx.jpg) (http://s5b.directupload.net/file/d/2064/ta6eyayx_jpg.htm)
i naravno da ugradim (prvo da ih narucim) hromrane prstenove naseg kolege @YUPOWER-a koji izgledaju ovako nesto:
(http://s11.directupload.net/images/100208/temp/lympvtc7.jpg) (http://s11.directupload.net/file/d/2064/lympvtc7_jpg.htm)
Mislim da sto se tice osvetljenja mislim da je dovoljno samo da sklonim onu zelenu traku koja daje zelenu boju na kilometar sat ali opet je bolje je da pitam nego da zeznem nesto
-
kilometraza je kod mkIII upisana u eeprom.
Njega nakon skidanja table i odlemljavanja kola moze da reprogramira vecina RTV servisera
i cela operacija ne bi trebala da kosta vise od tridesetak evra.
Kada se izvrsi reprogramiranje ni pod tackom razno ne moze da se vrati na staru km ni
posle 100 puta skidanja kleme sa akumulatora.Uvek ostaje poslednja koju je auto napravio.
Pozdrav
-
kilometraza je kod mkIII upisana u eeprom.
Njega nakon skidanja table i odlemljavanja kola moze da reprogramira vecina RTV servisera
i cela operacija ne bi trebala da kosta vise od tridesetak evra.
Kada se izvrsi reprogramiranje ni pod tackom razno ne moze da se vrati na staru km ni
posle 100 puta skidanja kleme sa akumulatora.Uvek ostaje poslednja koju je auto napravio.
Pozdrav
pa ako je tako onda to nece da bude veliki problem ali je samo problem sto kod mene u gradu ima jedan rtv serviser (za koga znam da skida delove sa stvari koje mu se odnesu) i znam jednog sto radi tu elektroniku u kucnom izdanju ali je stvarno dobar. Da li znas mozda sta je potrebno od aparata da se ima da se to reprogramira ili ako imas neki link na nasem jeziku kako se to radi pa da malo proucim jer sam trazio po googlu ali nisam nasao ali sam naleteo na jedan nemacki sajt koji je veoma dobar ali je problem sto ja neznam nemacki a na google prevodiocu nije to to tj ne prevodi tako da moze da se razume.
Citao sam na nekom forumu da je neki tip uspeo da vrati zeljenu kilometrazu preko digitrona a kako neznam i to mi je malo cudno
-
Citao sam na nekom forumu da je neki tip uspeo da vrati zeljenu kilometrazu preko digitrona a kako neznam i to mi je malo cudno
Hudini ;)
-
Aj jedno pametno pitanje... Cemu vracanje kilometraze... Iovako je sve to za barabe, znaci ja teram kola do 1000 000 km i odem u radnju i kupim nov sat sa 0 km, i sta, ja imam nov auto... Moze da se vrati kilometraza, al to je za uvoznike, za barabe koji varaju narod... Ivke baraboooo lollol
-
Aj jedno pametno pitanje... Cemu vracanje kilometraze... Iovako je sve to za barabe, znaci ja teram kola do 1000 000 km i odem u radnju i kupim nov sat sa 0 km, i sta, ja imam nov auto... Moze da se vrati kilometraza, al to je za uvoznike, za barabe koji varaju narod... Ivke baraboooo lollol
lollol lollol ko zna mozda hocu da ga preprodam biggrin biggrin , salim se malo, nema sanse da ga prodam (barem u narednih 4-5 god.) nego je to meni licno bitno jer ne zelim da pise koliko hoce nego onoliko koliko ima. Ja sam takav, pokusavam da sve bude kako jeste sto se svega tice...
-
Sto se tice EEPROMA nije problem da se obrise njegov sadrzaj, to se radi pomocu programatora i svaki serviser koji radi TV uredjaje mora da poseduje neki, a moze da se napravi za manje od 300 din. Jedini problem je sto kada se obrise sadrzaj eproma mora se imati neki drugi sadrzaj koji ce se upisati u EEPROM. Naravno mozes da iscitas iz EEPROMA trenutni sadrzaj memorije i kasnije da vratis i da stoje podesavanja i podaci koji su ti trenutno na autu. Jedino resenje po meni je da nadjes na netu ili pak da skines od neki isti auto koji ima kilometrazu koju ti zelis pa da skines njegov EEPROM i iscitas njegove podatke i ubacis u tvoj EEPROM. Nadam se da sam bio od pomoci driving
-
Sto se tice EEPROMA nije problem da se obrise njegov sadrzaj, to se radi pomocu programatora i svaki serviser koji radi TV uredjaje mora da poseduje neki, a moze da se napravi za manje od 300 din. Jedini problem je sto kada se obrise sadrzaj eproma mora se imati neki drugi sadrzaj koji ce se upisati u EEPROM. Naravno mozes da iscitas iz EEPROMA trenutni sadrzaj memorije i kasnije da vratis i da stoje podesavanja i podaci koji su ti trenutno na autu. Jedino resenje po meni je da nadjes na netu ili pak da skines od neki isti auto koji ima kilometrazu koju ti zelis pa da skines njegov EEPROM i iscitas njegove podatke i ubacis u tvoj EEPROM. Nadam se da sam bio od pomoci driving
pa ako je tako onda to nije problem jer sad imam 2 kilometar sata (njegov fabricki i jedan polovni), tako da mogu iz njegovog eeproma da iskopiram i da prebacim u ovaj polovni, nadam se da nece biti nikakvih posledica takvog poduhvata ili da samo zamenim moj kilometar sat sa svom elektronikom (eepromom) na taj polovan sat ali treba da se preletuje a neznam koliko ce to dobro da bude.
-
Ako su satovi identicni i ako nema neka druga podesavanja koja su od znacaja za auto onda samo zameni eeprome. To ti nije tesko samo pazi prilikom odlemljivanja da ne kratkospajas pinove jer mozes da obrises sadrzaj memorije. Znaci zamenis eeprome i sve je po starom.
U pitanju je samo jedna komponenta sa 8 pinova tako da je bolja varijanta da zamenis eeprome nego celu elektroniku, napominjem da je sve isto a ne da se pomalo razlikuju. Jer svaki uredjaj u eepromu ima razlicita podesavanja. To ti je moj savet. Ako zelis da se osiguras onda skokni do nekog servisera tv uredjaja nek ti izvuce sadrzaj eeproma i snimi na flesku jer je to najbitnije. Time ces osigurati da ukoliko nesto nevalja vratis na programatoru ponovo podesavanja i to je to, sve isto kao i pre.