VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Madison Mart 25, 2023, 03:03:37 posle podne
-
Golf 5 GTI TFSI BWA, prvi problem od kako sam ga kupio i malo cudan. :)
Motor radi mirno, ler gas ok, ide normalno sve dok se ne dodje do nekih 4500 obrtaja i onda kao da je udario u blokadu. U leru se desava isto, mada mi se cini da u leru maksinalno dodje na 4000. U voznji sam laganim dodavanjem gasa uspeo da ga dovedem do oko 5000 obrtaja i ipak stane, znaci nije samo kad je papucica do poda.
Ne pali check engine, dijagnostika pokazala gresku za EVAP 001089 (ovo je palio povremeno i ranije, nevezano) i
004243 (P1093), povremen. Ovo je nesto vezano za gorivo, gresku sam obrisao, ne pali se ni ona vise, ali problem ostao.
Probao sam da skinem klemu na 20 minuta da resetujem komp, nista. Skinuo MAF, isto i bez njega.
Preko VCDSa ocitao pritisak benzina u rail-u, na leru oko 50 bari, pod gasom oko 100 i penje se svaki put kad dajem gas, deluje je da je sve ok.
Ima li neko ideju sta bi moglo biti? Lici mi na neki senzor, ali me cudi da ne prikazuje nikakvu gresku. Kao da udari u blokadu, tako se ponasa. Auto sam kupio cipovan, ali nema launch kontrol. Gorivo sipano na Gaspromu stotka isto kao i uvek do sada. Potrosnja normalna. Sad vidim kako je voziti dizela, muka bez obrtaja. lollol
-
Proveri pumpu goriva i cam follower
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Uzmes jaceg dizela sa minimum 7 brzina i dsg i onda ti nece taj nedostatak puno smetati bleh
-
Dizel ako budem nekad uzeo, bice neki stedljiv, jer mi je to jedini smisao tdi-a. Drugar ima a6 3.0 tdi koji ide otprilike isto kao moj, ali i trosi isto, nema mi logike onda da slusam traktor ispod haube, ako me kosta isto, tj. i vise jer je skuplje odrzavanje. :)
Probao sam ga danas jos jednon, uspe do oko 5000 u voznji otprilike i tu kao da ga komp zablokira. 99% mislim da nije gorivo jer prikazuje dobar pritisak i ide odlicno.
Ako je neko imao slican problem, neka se javi. beer
-
nisam imao takav problem, ali cini mi se da pumpa visokog pritiska u gasu mora da gura 150 bara, ako budem uspeo naci taj podatak javljam...nisaam 100% siguran, da nisam pomesao podatke od petice, sestice
-
https://www.audiworld.com/forums/a4-b7-platform-discussion-69/psa-2-0tfsi-fuel-pressure-how-check-%2A%2Aimportant%2A%2A-2669229/
Koliko vidim, treba bude oko stotke, tj. malo iznad.
Bio sam do Nina, zamenio sam filter benzina jer nisu imali krsten na stanju kad sam radio mali servis, nije ipak do njega. Skinut cam follower, kao nov je, menjao prosli vlasnik verovatno, posto je radio sve krucijalne stvari kao Diverter Valve, lanac i spaner uljne pumpe itd.
Ostavicu Ninu auto da ga pregleda detaljno posle Uskrsa, mozda je neki ventil na turbu po njemu, ne lici mu na gorivo.
Interesantno da auto ide odlicno, sve normalno radi, samo na 5000 kao da lupi u blokadu.
Sipacu sledeci put na nekoj drugoj pumpi gorivo, cisto da eliminisem i to.
-
Dizel ako budem nekad uzeo, bice neki stedljiv, jer mi je to jedini smisao tdi-a. Drugar ima a6 3.0 tdi koji ide otprilike isto kao moj, ali i trosi isto, nema mi logike onda da slusam traktor ispod haube, ako me kosta isto, tj. i vise jer je skuplje odrzavanje. :)
Probao sam ga danas jos jednon, uspe do oko 5000 u voznji otprilike i tu kao da ga komp zablokira. 99% mislim da nije gorivo jer prikazuje dobar pritisak i ide odlicno.
Ako je neko imao slican problem, neka se javi. beer
Lako je tebi da vozis gti predjes mesecno 1.000km i to sve sa odlaskom jednom mesecno kuci iz Beograda na vilend😀
-
Vozio sam GTIa i kad smo zena i ja svaki dan isli na posao 19km jedan smer, ali svakako da mi je sad i lakse, tako oko 1000 km mislim da prodjem u proseku. Sa dizelom bih mozda ustedeo 50e mesecno max na gorivo, na danasnje cene svega, nije vredno mog zadovoljstva. :)
-
Drugar je imao sličan problem ne baš identičan i nije vw grupacija. Turbo benzin motor na 4.500rpm secne i nekoliko sekundi niti padaju obrtaji niti se podizu. Nije se ni jednom upalio check engine. Posle dosta maltretiranja skinuli turbo da ga salju na proveru i vide na izduvnoj grani pukotinu. Ne posalju turbo na kraju nego stave drugu granu i nikad se vise to nije desilo. Mada sta je tu sve skinuto sa motora i ocisceno itd ko zna dal je bio samo problem do grane.
-
Hvala, moguce da je nesto oko turba/pritiska. Na cetvorci je cest problem da pukne izduvna, ne znam je li ista bolja situacija sa peticom, ali moguce da je i neki ventil.
-
Moguće da je neko ubacio TDI motor, onda je sve normalno. :rolleyes:
-
Provericu i to, ali ako je tako, onda mi nesto mnogo trosi za jedan TDI. lollol
-
Preko VCDSa ocitao pritisak benzina u rail-u, na leru oko 50 bari, pod gasom oko 100 i penje se svaki put kad dajem gas, deluje je da je sve ok.
Trebalo bi da ide do 110bar za standardnu mapu.
Odradi log za pritisak pumpe u rezervoaru (0.5-5 bar, 6.5bar za start) i pumpe visokog pritiska (30-110 bar), moguće je da padne pritisak a da to ne vidiš na VCDS uživo. I merenje radi pod opterećenjem.
-
Vazi, probacu da odradim log kad nadjem vremena, nezgodno je malo sam dok vozim.
Probao sam bio pre oko nedelju dana, ali iskrenonisam siguran da sam uspeo, nesto je i komp zezao. Nisam imao vremena da se zezam nakon toga.
-
Nemoj da zanemaruješ struju. Mene je tako zezala bobina na 1.8 t. Auto radi super dok ne dodje do određenog broja obrtaja. Ne pali check engine. Tek kad ga držiš nekih 10 sekundi pun gas tako, na nekih 4.000 rpm on krene da puca i upali check engine.
-
Resen je problem, pa da javim ovde, mozda nekome pomogne.
Krajnji uzrocnik je bio senzor radilice. Medjutim, mapa koja je bila na autu nije "dozvoljavala" da dijagnostika to prepozna kao gresku. Upisana je fabricka mapa u ECU i onda je motor hteo preko 5000, ali uz brljanje i tada je upalio Check Engine lampicu i pokazao senzor radilice na dijagnostici. Zamenjen senzor i sada sve radi kako treba.
Ostavio sam fabricku mapu, pa cu ga ponovo cipovati, jer ne bih da mi se ponovo desi nesto slicno zbog mape. Presao sam nekih 300km i auto ide odlicno sada, jedino sto je nakon nekih 200km sad upalio Check Engine od druge sonde, jer nemam katalizator. biggrin Cudi da mu je trebalo 200km da skapira da nema katalizatora, verovatno motor dobro sagoreva, prikazao je gresku za druge sondu tek kada sam ga razvukao do blokade u trecoj i cetvrtoj. :)
Inace, potrosnja na auto-putu mi je pala za nekih pola litra sad sa fabrickom mapom. Od 2-4000 obrtaja jeste velika razlika u odnosu na pre, ali preko 5000 nije bio mnogo brzi, ocigledno da nije bila bas najbolja mapa.
-
Imao sam sličan problem samo sto kod mene dodje do 3000 obrtaja auto od jednom zatrokira kazaljka obrtaja poludi i unormali se ali posle toga obrtaji skoče na 1100 i u vožnji ima malih trzavica kod mene je bila problem lambda sonda i senzor radilice zamenio i auto sad radi normalno i nema nikakvih smetnji
-
Na istom motoru? Ma bio sam siguran da je neka glupost kao sto je senzor ili neki ventil/vakuum, interesantno da nije pravio apsolutno nikakve probleme ispod 5000 obrataja, mislim da sam presao najmanje 2000 km nakon sto sam primetio da zeza, jer nisam stizao da ga oteram do majstora. bonk
-
Edition 30 BYD do 3000 sve normalno i čim prebaci 3000 kazaljka obrtaja pobrljavi digne obrtaje u leru na 1100 i upalio chek ugasim upalim ponovo opet sve normalno