VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: SANTINO Februar 11, 2023, 07:29:14 posle podne
-
Vec sam postavio pitanje na audi forumu ali posto je tamo manji promet ljudi postavicu i ovde jer audi i vw su jedno isto. Naime, imam problem na audi a6 c6 vec sam pretrazio forum i internet nigdje nisam naisao na slican problem. na autu sam ljetos mijenjao termostat i od tad je sve ekstra radilo do nekidan. Otisla mi bila letva volana majstor to zamjenio i jos ulje i filtere i sad preuzeo auto od majstora i nemam grijanje u kabini. Cas grije mlako, cas hladno odjednom procepi i pocne vreo vazduh izbacivati. Antifriza ima dovoljno, temperatura motora mi se cudno ponasa, danas na -7 upalim auto predjem 5km ono pokazuje da se motor vec zagrijao sto je ne moguce. Da li se neko susreo sa slicnim problemom? Da li je mozda majstor nesto zeznuo kad je mijenjao letvu volana?
-
Izmjeri antifriz do kolko drzi, ja sam imao na Audi A6 problem sa grijanjem, antifriz je bio "izlapio" xD
-
Hvala na odgovoru. Provijericu sutra :D
-
Provjerio preko dijagnostike termostat, pokazuje tacne podatke, provijerio antifriz sve u redu. Nikakve greske ne pokazuje. Ima li neko jos neku ideju sta bi moglo biti?
-
Cekaj, kako mozes preko dijagnosteike provjeriti termostat?? Mozes da vidis sta pokazuje trenutno ali ne mozes da znas je li otvoren ostao...provozaj to auto na otvoreni put i vidi da li se hladi pogotovo ako ides nedje nizbrdo ili ujutro dok ne digne radnu temp, fornje crijevo ovde na hladnjaku mora biti toplo, a donje potpuno hladno dok ne otvori termostat...ako semoba crijeva istovremeno isto griju ne valja! Je li ti sta radio oko rashladne tecnosti? Mijenjao mozda?
-
Preko dijagnostike sam provijerio temperaturu rahladne tecnosti i sve pokazuje tacno. Temperatura motora ne pada uopste. Nije nista dirao oko rashladne tekucine koliko znam, samo je zamijenio letvu volana, ulje i filtere. Jedan majstor sumnja da su klapne za toplo hladno zaglavile sad ne znam da li je do toga.
-
Mene zeza temp od kad sam kupio auto. Grejanje je odlično, zato što ima dodatnu pumpu i izlazni grejač, ali kazaljka temp pada.
Pratim temperaturu preko Cariste. Brzo dođe do 60 stepeni, onda stane pa kilavi do 90. Čini mi se da je donje crevo toplo već na 60.
Po gradu stoji na 90, malo padne nizbrdo negde, ali kad izađem na auto put, temperatura padne na 60 stepeni, i vozim se tako na 59-60 stepeni.
Ubeđivali me da je to normalno, da tako noviji automobili rade... Temperatura ulja pada ali ne toliko.
Nisam ga promenio na velikom servisu, majstor kao, nek ostane.... Sve dok sad nisam instalirao Caristu i video pravu temperaturu...
Spremam se da menjam termost ovih dana. Posao je komplikovan. Skida se klapna, a najveći problem je izgleda kruto crevo uz sam blok iza nosača filtera ulja.
Neki skidaju alternator, pa čupaju termostat, neki skidaju filter vazduha, pa olabave to crevo, neki nekako dođu do tih šrafova što drže to crevo, pa ga malo olabave, neki čak i skidaju ceo nosač filtera ulja....
Jel' radio neko to sam na CR 1,6 ili 2,0 (2009-2012) pa da mi da savet kako je ipak najlakše?
Izvinjavam se Santinu, što upadam sa pitanjem!
-
Preko dijagnostike sam provijerio temperaturu rahladne tecnosti i sve pokazuje tacno. Temperatura motora ne pada uopste. Nije nista dirao oko rashladne tekucine koliko znam, samo je zamijenio letvu volana, ulje i filtere. Jedan majstor sumnja da su klapne za toplo hladno zaglavile sad ne znam da li je do toga.
A moguce bogami i klapne da zezaju ako je digitalna vj moze kalibracija da se odradi, ne znam tacno ili reset...pogledaj malo po netu sta ima
Mene zeza temp od kad sam kupio auto. Grejanje je odlično, zato što ima dodatnu pumpu i izlazni grejač, ali kazaljka temp pada.
Pratim temperaturu preko Cariste. Brzo dođe do 60 stepeni, onda stane pa kilavi do 90. Čini mi se da je donje crevo toplo već na 60.
Po gradu stoji na 90, malo padne nizbrdo negde, ali kad izađem na auto put, temperatura padne na 60 stepeni, i vozim se tako na 59-60 stepeni.
Ubeđivali me da je to normalno, da tako noviji automobili rade... Temperatura ulja pada ali ne toliko.
Nisam ga promenio na velikom servisu, majstor kao, nek ostane.... Sve dok sad nisam instalirao Caristu i video pravu temperaturu...
Spremam se da menjam termost ovih dana. Posao je komplikovan. Skida se klapna, a najveći problem je izgleda kruto crevo uz sam blok iza nosača filtera ulja.
Neki skidaju alternator, pa čupaju termostat, neki skidaju filter vazduha, pa olabave to crevo, neki nekako dođu do tih šrafova što drže to crevo, pa ga malo olabave, neki čak i skidaju ceo nosač filtera ulja....
Jel' radio neko to sam na CR 1,6 ili 2,0 (2009-2012) pa da mi da savet kako je ipak najlakše?
Izvinjavam se Santinu, što upadam sa pitanjem!
A dje bre normalno tako su i meni pricali dok nisam termostat zamijenio i koliko senja sjecam od g2 sam stavio 4.5e evo ga 5g radi greske nema
-
Drugu na B7 je tako bilo, ali samo na suvozačevoj strani mu nije grijanje radilo, nekada malo bolje grije ali većinom slabo. Provali smo sa resetom klapni i ništa se nije promijenilo. Na kraju je zamijenio mali hladnjak i sad radi normalno.
Mene zeza temp od kad sam kupio auto. Grejanje je odlično, zato što ima dodatnu pumpu i izlazni grejač, ali kazaljka temp pada.
Pratim temperaturu preko Cariste. Brzo dođe do 60 stepeni, onda stane pa kilavi do 90. Čini mi se da je donje crevo toplo već na 60.
Po gradu stoji na 90, malo padne nizbrdo negde, ali kad izađem na auto put, temperatura padne na 60 stepeni, i vozim se tako na 59-60 stepeni.
Ubeđivali me da je to normalno, da tako noviji automobili rade... Temperatura ulja pada ali ne toliko.
Nisam ga promenio na velikom servisu, majstor kao, nek ostane.... Sve dok sad nisam instalirao Caristu i video pravu temperaturu...
Spremam se da menjam termost ovih dana. Posao je komplikovan. Skida se klapna, a najveći problem je izgleda kruto crevo uz sam blok iza nosača filtera ulja.
Neki skidaju alternator, pa čupaju termostat, neki skidaju filter vazduha, pa olabave to crevo, neki nekako dođu do tih šrafova što drže to crevo, pa ga malo olabave, neki čak i skidaju ceo nosač filtera ulja....
Jel' radio neko to sam na CR 1,6 ili 2,0 (2009-2012) pa da mi da savet kako je ipak najlakše?
Izvinjavam se Santinu, što upadam sa pitanjem!
To ti pričaju jer je komplikovana zamjena a ne mogu da naplate.
-
Moze biti da je do ovog cuda jer se najcesce kvare.
https://youtu.be/8eqLeij4uGY
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
-
Najbolje spoji na dijagnostiku, ako bude klapna prikazaće grešku. Ako ne onda je najvjerovatnije mali hladnjak.
-
Evo da azuriram temu. Bio kod majstora , spojio na dijagnostiku kaze neka cirkulaciona pumpa crkla. Pitam ga da nije mozda mali hladnjak kaze nije. Zamjenio pumpu uzeo mi 125€, sjednem u auto ono isto kao sto je bilo. Drugi majstor tvrdi da su neki ventili sto se nalaze pod haubom na desnoj strani. Ne znam vise do cega je uglavnom jedna strana puse toplo druga hladno i obratno.
-
Idi kod tog majstora što si mu platio da ti lijepo riješi problem. Ne može tako da radi metodom eliminacije i ti samo da plaćaš. Odeš, ostaviš auto i tražiš da ti riješi problem ili da ti vrati pare.
-
Nisam bas htio detaljno pisati situaciju sa majstorom, ali bila je frka. Vratio sam se nazad i fino mu rekao da problem nije rijesen na sta mi je on rekao da sad mora dalje traziti kvar. Pitam ga za sta sam ja dao 125€ on mi samo slegao ramenima. Tu se pokacimo i reknem mu fino da mi moju staru pumpu vrati nazad i da mi vrati pare i tako je i bilo. Jos mi je napravio i stete na autu, trebao vozacevu bravu na vratima zamjenuti i pokida mi plastiku na vratima jer je pregrubo vukao. Katastrofa, bas sam se bio iznervirao ali na kraju je vratio pare i jos mi rekao da mi nikad vise nece popraviti auto a ja mu kazem zar ti mislis da bih ti ja ponovo dovezao auto da popravis biggrin
-
Evo ljudi da azuriram temu, jos nisam rijesio problem. Jedan majstor tvrdi da je mali hladnjak, drugi tvrdi da su neki ventili sto se nalaze sa desne strane pod haubom, treci kaze klapne ne znam vise sta da radim. Znaci grijanje uopste ne radi vise. Jedino ako autoputem vozim preko 2500 obrtaja krene na suvozacevoj strani malo topao vazduh izbijati i to je to. Cim usporim samo hladno puse. Sta vi mislite, sta raditi. Nisam pametan da li sad rasturati cijeli kokpit da mijenjam hladnjak ili zamjenuti te ventile koji isto nisu jeftini. Najgore ako ne bude hladnjak opet dzaba bacene pare i jos instrument tabla rasturena koja vijerovatno nece nikad isto stajati kao fabricki.
-
Pa mozda je taj hladnjak dijelom zacepljen...ne znam da li vodena pumpa moze da igra ulogu ako je losa...pitaj majstora nekog, a to sto se tice table moze samo biti bolje tj ako je neki sraf popustio sad ce se stegnuti tako da ne sjekiraj se jedino ako stvarno naletis na nekoga koga bas boli uvo koji ce to da "pretrči" samo
-
.
A mozda ovo da probas >
-
Vozim sledecu sedmicu kod jednog majstora, pa vam javim ako uspjedne rijesiti
-
Drugari, rijesio sam problem sa grijanjem. Naime, neko od prethodnih majstora je slucajno ili mozda ne iskliopio neki dzek koji je povezan sa grijanjem. Majstor danas vratio dzek nazad i sve radi normalno. Ne znam tacno koji je dzek u pitanju. Hvala svima na pomoci.
-
alealeee
-
Ljudi problem sa grejanjem na Golf 5. Grejanje je odlicno prvih pola sata ili sat, ne znam bas tacno vreme ali odjednom na suvozacevoj strani i centralnoj ventilaciji blize vozacu pocinje hladnjikav vazduh, znaci temperatura nije menjana (npr 23, 24s...) dok na suvozacevoj strani toplo, podizem temperaturu do od 24 - 29.5 i nista, prebacim na HI i tek onda pocinje toplo. Kada auto odstoji neko veme i uglavnom prvih pola sat ili sat vremena radi dobro i opet isti problem. Sumnjao sam na hladnjak ali da je zapusen ne bi uopste radilo valjda, da je motor klapne opet ne bi valjda uopste ovarala, zatvarala, da li postoji neki senzor za t koji posle nekog vremena brljavi ili sta vec ili mozda reostat ili ?
-
da se nadovezem.. imam b6 1.9 dizel 2005god
imam problem sa gubitkom antifriza... proverena su creva, u glavu motora sve cisto, posuda antifriza cisto.. pre par meseci stavljen nov hladnjak rashaldne tecnosti.. i sad predjem 1000km i izbaci mi da sam ostao bez antifriza
to mi se desava vec 2,3 meseca.. znaci dopunim tecnost na max i posle 1000km mi padne ispod minimuma
zamenio sam metalno crevo ono malo od povrata antifriza, tu je puklo.. pritom, grejanje mi slabo radi na vozacevoj strani a desna i sredina totalno hladno..
pomozite na sta konkretno obratiti paznju?
-
Skoro je bio isti problem na drugom autu, obišao je deset majstora i već bio spreman za generalnu motora, a problem je rešen stavljanjem oringa na čep boce! :9 A juče mi se komšija žali na gubitak tečnosti posle malog servisa, a nisu mu ni zavili čep, jedva krug dva.
Tako da svašta može da bude, proveri prvo spojeve na novom hladnjaku pa traži dalje.
Ovo za grejanje je normalno s obzirom da gubi tečnost.
-
danas bio kod majstora da opet sve pogledamo.. svako crevno, sve okej, hladnjak, spojevi.. nigde ne curi.. primetili smo da je crevo koje ide prema kabini (ima ih 2), gornje crevo je vrelo a donje hladno, pa ne znam kako bude vruca pa opet hladno.. tako je i grejanje, duva vrelo, pa duva hladno.. znaci nema pravila..
ona mala racva desno od motora, od povrata prema posudi antifriza, crevo koje ide iz pravca kabine je hladno a ono sto ide iz hladnjaka je vrelo.. i vidi se taj povrat antifriza da slabo curi iz creva.. jedva ...
ima negde zapusenje 100%.. uzeo sam tecnost za ciscenje celog sistema pa cu to sutra prekosutra da vidim sta se desava..
a posle toga cemo da merimo pritisak sistema gde se zakaci manometar na navoj posude antifriza, podigne na 2,3 bar i prati pritisak da li pada ili ne.. to ce biti neki prvi orijentir