VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: malimali Januar 29, 2023, 04:34:21 posle podne
-
Posle urađenog velikog servisa i remontovanja boš pumpe,čišćenja usisne grane i egr ventila (bilo je baš puno čađi jer nije čišćeno jako dugo) i zamene protokomera (maf) auto je počeo da troši oko 9,5-10 l dizela /100km. mereno kombinovanom vožnjom
Pre svega ovoga mi je trošio kombinovano oko7,4 l/100 (mereno pun-pun na istoj pumpi)
Na dijagnostici je provereno juče da dizne ubrizgavaju u granicama ,kao i da je ugao pedpaljenja dobar ,i nikakvih drugih grešaka nema .
Auto odprilike isto ide i pre i sad posle navedenih radova,pri malim brzinama je lenj ,dok kad upali turbinu oseti se da vuče fino i bez problema dohvati 150-160km/h. Ne troši ulje inače,lepo pali hladan i topao.
Drugi majstor mi kaže da bi mogao biti egr neispravan ili možda protokomer iako je nov nije dobar i da uzmem na otpadu neki polovan iz originala i probam staviti.
Auto je VW Bora 1.9 TDI 66KW
-
Probaj poklopac pumpe da podesiš. Kucaj hammermod vp pump na guglu pa vidi šta i kako.
-
Gledao sam sad šta je hammer mod, ali kod mene je ubrizgavanje u granicama vrednosti, pumpa je komplet remonovana, ne znam da li bi je smeo čačkati
-
Pa ne čačkaj ako ne znaš šta i kako se radi, može i gore da bude, mada u odnosu na mehaničke pumpe ovde nema velike mudrosti.
-
Posle urađenog velikog servisa i remontovanja boš pumpe,čišćenja usisne grane i egr ventila (bilo je baš puno čađi jer nije čišćeno jako dugo) i zamene protokomera (maf) auto je počeo da troši oko 9,5-10 l dizela /100km. mereno kombinovanom vožnjom
Pre svega ovoga mi je trošio kombinovano oko7,4 l/100 (mereno pun-pun na istoj pumpi)
Na dijagnostici je provereno juče da dizne ubrizgavaju u granicama ,kao i da je ugao pedpaljenja dobar ,i nikakvih drugih grešaka nema .
Auto odprilike isto ide i pre i sad posle navedenih radova,pri malim brzinama je lenj ,dok kad upali turbinu oseti se da vuče fino i bez problema dohvati 150-160km/h. Ne troši ulje inače,lepo pali hladan i topao.
Drugi majstor mi kaže da bi mogao biti egr neispravan ili možda protokomer iako je nov nije dobar i da uzmem na otpadu neki polovan iz originala i probam staviti.
Auto je VW Bora 1.9 TDI 66KW
Pogledaj moj post vezano za egr ventil, mozda ti bude od koristi
-
TDI je trosio kombinovano 7.4l kad je bio dobar? Sudeci po lovackim pricama vozaca naftasa, tebi je i ranije trosio jedno 2 litre vise nego sto treba lollol
Jesi bacio svoj stari protokomer? Njega makar lako zameniti, stavi stari i probaj.
-
Leonnnn kod tebe je elektronski egr, a kod mene vakuumski.
-
TDI je trosio kombinovano 7.4l kad je bio dobar? Sudeci po lovackim pricama vozaca naftasa, tebi je i ranije trosio jedno 2 litre vise nego sto treba lollol
Jesi bacio svoj stari protokomer? Njega makar lako zameniti, stavi stari i probaj.
Bačen stari maf jer je prijavljivao grešku na dijagnostici, a i ne čudi me jer nije u sebi imao onaj otpornik ili šta je, negde nekad otpao i izgubio se
-
Problem na autu je bio prema vcds-u ECT ,koji sam zamenio i auto je odmah življi ,dok ću potrošnju videti kad budem opet sipao na pumpi.
Auto sada nema ni jednu grešku na dijagnostici.
Skidao sam i čistio egr ventil i usisnu granu mada nije bilo puno gareži,vakuum creva su kao nova.
E sad ,ja sam skinuo i očistio sprejem za čišćenje električnih kontakata MAP i MAF senzor i nakon toga kačio vcds i napravio sledeći log:
(https://i.postimg.cc/GTJPNsdR/Capture.png) (https://postimg.cc/GTJPNsdR)
(https://i.postimg.cc/f3PJzWB9/Capture1.png) (https://postimg.cc/f3PJzWB9)
Šta vi mislite o ovim rezultatima ? Log je pravljen dok je auto radio u mestu.
-
(https://i.postimg.cc/Lh31cNhx/IMG-20230214-202928.jpg) (https://postimg.cc/Lh31cNhx)
Zaboravio sam i grafikon da ubacim, pa iznesite mišljenje