VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kanki Decembar 26, 2022, 10:12:40 pre podne
-
momci lollol
u pitanju je Pasat b5, 2004, 96kWh, automatik i trenutno s njim imam jedan problem/dubiozu.
Naime, majstor mi reče da je crko hladnjak EGR-a. U početku sam mislio da me zajebava jer nisam znao da to uopšte i postoji bonk
ali čovjek se uči dok je živ i poslije malo istraživanja došao sam do tri puta rješenja problema
1. zamijeniti hladnjak, to je najbolja opcija kažu ali i najgora jer drugi hladnjak ne mogu naći, kao da je od zlata.
2. da se prespoje crijeva od antifriza tako da eliminises protok istog kroz egr hladnjak
3. gasenje EGR-a i DPF zajedno,jer su oni dio istog sistema za preciscavanje izduvnih gasova, tako mi rekoše a ja misli da ovo auto nema dpf...
e sad bih volio da čujem još koji komentar, savjet, preporuku... pa navalite welcome1 :26
-
Odakle ti DPF fabrički na B5.5 96kw?
Koliko znam samo je bio na 2.0 TDI B5.5.
-
ups, zaboravih da napišem da mi to nije bilo jasno okle dpf kad imam katalizator tj ima sam...
bilo kopi-pejst...