VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: panzer Februar 03, 2010, 11:30:51 pre podne
-
E ovako... Mene inetesuje, posto nisam neki strucnjak za mehaniku, koja je razlika izmedju mog motora TDI 1.9 115ks i Martinijevog od 150ks? Mislim da je i isti menjac 6-stepeni... Jel tu razlika samo u turbini ili... Tj. sta ja treba da uradim da bi dobio tih dodatnih 35ks?
-
ja mislim, ako zelis tih 150ks, da ti to mozes samo dobiti chip-om...
-
Mozes dobiti tih 35 konja kako god zelis... Svaki postupak kosta, i sto bi to radio... Aj da imas ispod 100 pa da ti treba malo jace, al imas 115... Sve moze, samo kosta... Menjac, motor, tubrina, izduvni sistem, chip...
-
Od 115 KS realno je ocekivato od 25 do 30 KS dobitka kvalitetno uradjenim cipom (ne vise jer bi to stvaralo nezeljene posledice). Naravno, ne kloniranjem.
Inace, taj motor od 115 KS nema nikakve slicnosti sa motorom od 150 KS osim po spolnjem izgledu. Verzije od 115 KS su prvobitne verzije PD motora sa svim svolim decijim bolestima. Novije izvedbe od 74kw (101ks) kao i 96kw(130ks) su daleko bolje od ove prvobitne. Ciptuningom je kod tih novijih moguce postici veci dobitak bez bilo kakvih posledica.
-
a jel moguca zamena motora mog i tog od 130 ili 150ks bez nekih prepravki?
-
Brate moj ti je savet ako hoces da vozis nesto jace ili uradi chip ili prodaj to i kupi auto sa 130ks ili 150 i resio si svoje brige,a ne ovako da budzas sto mislim da se nikako ne isplati ... Pozz
-
Fabricki 1.9 TDI od 150 ks ima 16 ventila, a tvoj samo osam.
-
150 KS ima isto 8 ventila bicedobro
-
I taj od 150 ks ima veliki hladnjak turbine(velicine kao hladnjak vode) i stoji napred pored hladnjaka vode.
-
I taj od 150 ks ima veliki hladnjak turbine(velicine kao hladnjak vode) i stoji napred pored hladnjaka vode.
namucio si se sa mojim hladnjacima pa znas biggrin biggrin
ima 8 ventila...
-
Od 115 KS realno je ocekivato od 25 do 30 KS dobitka kvalitetno uradjenim cipom (ne vise jer bi to stvaralo nezeljene posledice). Naravno, ne kloniranjem.
Inace, taj motor od 115 KS nema nikakve slicnosti sa motorom od 150 KS osim po spolnjem izgledu. Verzije od 115 KS su prvobitne verzije PD motora sa svim svolim decijim bolestima. Novije izvedbe od 74kw (101ks) kao i 96kw(130ks) su daleko bolje od ove prvobitne. Ciptuningom je kod tih novijih moguce postici veci dobitak bez bilo kakvih posledica.
koje decije bolesti ?
i koliko se dobija chipovanjem 74 i 96kw ?
-
150 KS ima isto 8 ventila bicedobro
Bio sam ubedjen da fabricki 150 Ks ima 16v, a znam da ima i chipovanih 8v na 150 KS (i vise)
Svejedno hvala na informaciji, uvek se moze nauciti i saznati nesto novo.
-
bolesti su zamajci i menjaci ali generalno tek posle 200.000km a i to zavisi od odrzavanja i nacina voznje, a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno lollol
-
Ja,ja, das ist gut, das ist fein bleh
-
bolesti su zamajci i menjaci ali generalno tek posle 200.000km a i to zavisi od odrzavanja i nacina voznje, a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno lollol
Ja ima 115ks motor u audija A4 i za sada nisam ima problem sa mjenjacem(ne daj boze),samo sam imao problem sto mi je 3. klip dobio lufta,pa sam morao da ga mijenjam,da li zbog ulja ili greske na motor ne znam blink
Da li neko zna sta o owom problemu?
mahac
-
ja ako se dobro secam a ne znam koja je to serija motora da je audi imao fabricku gresku na 3 cilindru.
-
ja ako se dobro secam a ne znam koja je to serija motora da je audi imao fabricku gresku na 3 cilindru.
Moguce onda da je zbog ulja ako nije imao fabricke greske,a mozda ljudi i ne primjete to,jer auto ima samo malo drukciji rad,ostalo swe ostaje:ide isto,isto pali...
To sam ja slucajno primjetio jer sam isao kroz jedno naselje,koje sa obije strane ima zid pa mi se zvuk iz motora odbijao,pa sam cuo razliku u radu motora(vjerovali ili ne).Podjem kod majstora on skine i neki prsten sto drzi klip(ima neki cudni njemacki naziw) dobio lufta i klip se pomjerao malo boodala.
mahac
-
a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno lollol
A tek ako se malo pipnu kako treba po softu, ... :huh:
postaju brutalni.
Dodao bih tu i 101 Ks PD verziju.