VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: panzer Februar 03, 2010, 11:30:51 pre podne

Naslov: TDI 115->150ks?????
Poruka od: panzer Februar 03, 2010, 11:30:51 pre podne
E ovako... Mene inetesuje, posto nisam neki strucnjak za mehaniku, koja je razlika izmedju mog motora TDI 1.9 115ks i Martinijevog od 150ks? Mislim da je i isti menjac 6-stepeni... Jel tu razlika samo u turbini ili... Tj. sta ja treba da uradim da bi dobio tih dodatnih 35ks?
 
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Shone Februar 03, 2010, 11:36:42 pre podne
ja mislim, ako zelis tih 150ks, da ti to mozes samo dobiti chip-om...
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Krle Februar 03, 2010, 12:00:59 posle podne
Mozes dobiti tih 35 konja kako god zelis... Svaki postupak kosta, i sto bi to radio... Aj da imas ispod 100 pa da ti treba malo jace, al imas 115... Sve moze, samo kosta... Menjac, motor, tubrina, izduvni sistem, chip...
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: zarsilic Februar 03, 2010, 12:18:05 posle podne
Od 115 KS realno je ocekivato od 25 do 30 KS dobitka kvalitetno uradjenim cipom (ne vise jer bi to stvaralo nezeljene posledice). Naravno, ne kloniranjem.

Inace, taj motor od 115 KS nema nikakve slicnosti sa motorom od 150 KS osim po spolnjem izgledu. Verzije od 115 KS su prvobitne verzije PD motora sa svim svolim decijim bolestima.  Novije izvedbe od 74kw (101ks) kao i 96kw(130ks) su daleko bolje od ove prvobitne. Ciptuningom je kod tih novijih moguce postici veci dobitak bez bilo kakvih posledica.
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: panzer Februar 03, 2010, 12:27:14 posle podne
a jel moguca zamena motora mog i tog od 130 ili 150ks bez nekih prepravki?
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Shone Februar 03, 2010, 12:30:08 posle podne
Brate moj ti je savet ako hoces da vozis nesto jace ili uradi chip ili prodaj to i kupi auto sa 130ks ili 150 i resio si svoje brige,a ne ovako da budzas sto mislim da se nikako ne isplati ... Pozz
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: liki Februar 03, 2010, 12:44:37 posle podne
Fabricki 1.9 TDI od 150 ks ima 16 ventila, a tvoj samo osam.
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: jare Februar 03, 2010, 01:20:28 posle podne
150 KS ima isto 8 ventila bicedobro
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Rogi Februar 03, 2010, 01:41:37 posle podne
I taj od 150 ks ima veliki hladnjak turbine(velicine kao hladnjak vode) i stoji napred pored hladnjaka vode.
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: martini_u_kuci Februar 03, 2010, 03:20:19 posle podne
I taj od 150 ks ima veliki hladnjak turbine(velicine kao hladnjak vode) i stoji napred pored hladnjaka vode.

namucio si se sa mojim hladnjacima pa znas  biggrin biggrin

ima 8 ventila...
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Wele Februar 04, 2010, 02:27:32 pre podne
Od 115 KS realno je ocekivato od 25 do 30 KS dobitka kvalitetno uradjenim cipom (ne vise jer bi to stvaralo nezeljene posledice). Naravno, ne kloniranjem.

Inace, taj motor od 115 KS nema nikakve slicnosti sa motorom od 150 KS osim po spolnjem izgledu. Verzije od 115 KS su prvobitne verzije PD motora sa svim svolim decijim bolestima.  Novije izvedbe od 74kw (101ks) kao i 96kw(130ks) su daleko bolje od ove prvobitne. Ciptuningom je kod tih novijih moguce postici veci dobitak bez bilo kakvih posledica.
koje decije bolesti ?
i koliko se dobija chipovanjem 74 i 96kw ?
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: liki Februar 05, 2010, 10:41:35 pre podne
150 KS ima isto 8 ventila bicedobro
Bio sam ubedjen da fabricki 150 Ks ima 16v, a znam da ima i chipovanih 8v na 150 KS (i vise)
Svejedno hvala na informaciji, uvek se moze nauciti i saznati nesto novo.
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Rocky Februar 05, 2010, 10:46:12 pre podne
bolesti su zamajci i menjaci ali generalno tek posle 200.000km a i to zavisi od odrzavanja i nacina voznje, a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno   lollol
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: gzthe Februar 05, 2010, 11:03:45 pre podne
Ja,ja, das ist gut, das ist fein  bleh
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Sajovan Februar 05, 2010, 11:18:25 pre podne
bolesti su zamajci i menjaci ali generalno tek posle 200.000km a i to zavisi od odrzavanja i nacina voznje, a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno   lollol
Ja ima 115ks motor u audija A4 i za sada nisam ima problem sa mjenjacem(ne daj boze),samo sam imao problem sto mi je 3. klip dobio lufta,pa sam morao da ga mijenjam,da li zbog ulja ili greske na motor ne znam blink
Da li neko zna sta o owom problemu?
 mahac
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Rocky Februar 05, 2010, 12:00:43 posle podne
ja ako se dobro secam a ne znam koja je to serija motora da je audi imao fabricku gresku na 3 cilindru.
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: Sajovan Februar 05, 2010, 12:47:19 posle podne
ja ako se dobro secam a ne znam koja je to serija motora da je audi imao fabricku gresku na 3 cilindru.
Moguce onda da je zbog ulja ako nije imao fabricke greske,a mozda ljudi i ne primjete to,jer auto ima samo malo drukciji rad,ostalo swe ostaje:ide isto,isto pali...
To sam ja slucajno primjetio jer sam isao kroz jedno naselje,koje sa obije strane ima zid pa mi se zvuk iz motora odbijao,pa sam cuo razliku u radu motora(vjerovali ili ne).Podjem kod majstora on skine i neki prsten sto drzi klip(ima neki cudni njemacki naziw) dobio lufta i klip se pomjerao malo boodala.
 mahac
Naslov: Odg: TDI 115->150ks?????
Poruka od: zarsilic Februar 05, 2010, 04:37:02 posle podne
a zato idu kao nevreme i 130 i 150KS. Nema benzinca od 170KS koji moze na crtu. Narocito u ubrzanjima izmedju 3-4 i 4-5 brzine. Provereno   lollol

A tek ako se malo pipnu kako treba po softu,  ...   :huh:
postaju brutalni.

Dodao bih tu i 101 Ks PD verziju.