VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Goranbanjica Septembar 30, 2022, 01:20:34 posle podne
-
Pozdrav svima.Da li je za pasat tdi 96kw 130 konja b5.5 mnogo da ulje od max padne na minimum nakon 7000/8000 km predjenih?
Zahvalan za odgovore.
-
Se ti to hvalis koliko ti malo trosi ulja? :)
Nakon 20 godina i ako nije radjena generalna, dobro da ne popije 3l.
-
Mislim da je litar ulja min-max na meracu, tako da to i nije puno za 8000 km, meni za isti motor sa max na optimum za 12 000km...
-
Imam isti i ne trosi ni kap ulja na 10.000 km
-
@jerotije318
Postoje samo dve opcije da nisi presao ni 2.000km od kad si promenio ulje, a druga da pored toga sto lazes sebe pokusavas i nas :)
Ne postoji vw dizel koji ne pije ulje..
-
Ne lazem jer te ne poznajem niti ikoga ovde na forumu a niti prodajem auto, ne pada mi na pamet.
Ne trosi kap ulja na 10.000 km tj do malog servisa i kraj price
-
Meni potrosi litar do litar i po od zamene do zamene, na 15000 km, sipam full sintetku i dalje. I prezadovoljan sam sto je tako, posebno ako dodatno uzmem da je je auto star 20 godina, jos malo i 200000 km prešao od kada je kod mene, počela 10-a godina, moj stil vožnje,...Msm, nije da nije bilo onih koji mi predlagaše da radim generalnu, ali ja kazem koliko sagori, iskreno, isto kao i kada kažem koliko trosi goriva, opet iskreno, pa se nadju oni koji mi kazu da je puno i da treba da radim dizne, pumpu i tako dalje...
Gorane,
Daleko je to od razloga za brigu.
-
Evo ga cuveni tdi pred rikavelom..Uradio mali servis ulje bilo na maximumu.Odvezo se autoputem 1000 km voznje...na sipci na pola !!!
To bi trebalo da je popio pola litra ulja.
Pretpostavljam da je do motora ili turbine.
Ima li ko iskustva?
Pomagajte drugovi sto bi reko Oliver Mandic.
Sipao sam rawenol 5 w 40.Da probam mozda gusce ulje ili nemam pojma sta.
Mehanicara zvao ne zna sta je problem.Svi se ograde moze bit ovo moze ono.
-
Da napomenem mehanicari isto nisu najsigurniji sta je uzrok. bonk
-
Meni moj B6, uopste ne trosi ulje, 5w30 Castrol, izmedju servisa, a zustrije vozim, i predjem 10kkm za nekih 7-8 meseci. Ne znam zbog cega se cudimo vozila po 15-20 godina stara zasto trose ulje, a pritom 90% tih vozila nema servisnu istoriju, prosto je nemoguce znati sa sigurnoscu.
-
Ovako nakon 1000 km autoputa sinoc dodjem kuci i parkiram ga u 19 sati.Jutros u 9 merim i na pola sipke.Pao sa maximuma.U 13 sati opet merim(auto parkiran)kad ono opet se vratilo ma maximum?
Mali servis radjen u sredu.
Nije mi jasno????!!!!
Kojem merenju verovati?
Da napomenem godinama sipam 5 w 40 sva moguca ulja..castrol,total,motul....
-
U 9 ujutru na pola, u 13h na max-u? Meni je to malo nelogicno..
-
Kojem merenju verovati?
Jutarnjem
-
Mozda je majstor procitao sta si napisao jutros na forumu i otrcao da ti dolije ulje? :53
-
Kojem merenju verovati?
Jutarnjem
jesi mehanicar drug?
-
Mozda je majstor procitao sta si napisao jutros na forumu i otrcao da ti dolije ulje? :53
Jesi ti majstor?
-
Imam dva Pasata b5.5, jedan 2001 god 74 kw chipovan, drugi 2004 god 96 kw.
Ni jedan ne trosi kap ulja do malog servisa koji radim strogo na 10.000 km a oba su presla [valjda] 350-400.000 km.
Stojim iza svojih reci - POTPISUJEM :)
-
Redovno radim servise 5w 40 sipam auto presao 450.000 km.
Moguce da nisam pravilno ispostovao proceduru kada se treba meriti ulje na sipci.
Ja sam merio kada je auto prenocio pa na hladno.Neki mere kada ga zagreju na radnu tempraturu pa izgase malo pa mere.
Ipak sam ga ja terorisao 1000 km autoput.
Bravo drug da ti kapi ne pije...dobra turbina i motor.
-
Mozda je majstor procitao sta si napisao jutros na forumu i otrcao da ti dolije ulje? :53
Jesi ti majstor?
Nije iskljuceno, mada su sumnjivi svi koji prate ovu temu. biggrin
Salu na stranu, izmeri jos par puta i vidi sta se desava.
-
Ma ja pusti salu odmah mi palo na pamet turbinu da trazim ili polovan motor.
Ovako terorisao sam ga 1000 km autoput.
140/160 na sat.I pustio ga na parkingu.Hladan auto .Sutradan 1 merim na pola sipke.Pa ponovo merim za 4 sata vraca se na maximum.Nisam palio auto evo 24 sata.
Ma da treba ispratiti pre bilo kojih nepromisljenih poteza.
Mozda ga ubila voznja autoput pa zavalilo ulje u karter pa se sporo vraca.
Boga pitaj.Krsina 2002 godiste.Ali leti kad se vozi.
Znaci aj neko strucan da kaze kako je najmerodavnije meriti nivo ulja???
Kad prenoci auto ili kad ima radnu tempraturu pa ugasit 10 min pa merit?
Ozbiljno pitam pusti salu.
-
Najmerodavnije je kad je motor apsolutno hladan ujutru i kad meris parkiranog na istom mestu [zbog nagiba] ;)
-
Najmerodavnije je da se dodje do radne temperature, parkira na ravnom saceka 10min i izmeri.
-
Kojem merenju verovati?
Jutarnjem
jesi mehanicar drug?
Arhitetka
-
taxi_bg, ti kad nebi isao kontru pa makar i da to nije ispravno nebi bio ziv biggrin
-
@jerotije
Nije kontra nego pises gluposti.
-
Negde kazu tako kako je taxy napisao i vecinom je tako a ima ih koji kazu i varijantu B da kada je hladan na ravnom.Da budem iskren ja sam merio do sada kada prenoci auto pa ujutro na ravnom.
Drug arhitekta pusti zezanje vratih se sa puta izmerih nakon tek uradjenog malog servisa(rawenol 5w 40)ujutro na hladan motor kad sipka na pola!!!Srkno pola litra.Ajde rekoh pustit cu jos koji sat i izmerih ga u hladnom stanju kad na sipci se povrati na maximum.
Odradit cu i radna tempratura pa pustit 15 min pa izmeriti.
Ipak je to star auto pa oprez nije na odmet.
Vec sam u niskom startu bio da ce trebat turbinu ili motor menjat. bonk
-
U 9 ujutru na pola, u 13h na max-u? Meni je to malo nelogicno..
I meni drug nije jasno to nikako.Ali zaista je bilo tako.U 9 ujutro na pola sipke.U 13 sati na maximumu bilo.Zato i pisem ovde da vidim jel ko imao takva iskustva.Svo vreme auto bio na ravnom nakon puta od 1000 km nije bio vozen.
-
Ujutro i to na ravnom tlu se meri jer se logicno svo ulje motora u toku noci slije u karter pa mi tako zdrav razum govori da je to jedino merodavno :rolleyes:
-
I meni deluje logicno ali vidim dosta pise na netu da mere i kad uhvate radnu tempeaturu.A mozda nam i ova ulja ne valjaju ko zna.Ili mi je za zamenu turbine,motor poceo da pije itd.Vidim u servisnoj knjizi sipano ulje Longlife i to u Nemackoj.Ja nikad u zivotu to nisam sipao.Mozda promenit ulje na 10w 40 mada to su ocajnicki potezi.Ali ok merim u 9 ujutro palo na pola sipke.Merim u 13 sati na maximu je bilo.Nista meni tu nije jasno.Kako se nivo ulja pomerio ako je nakon 12sati izmeren da je popio pola litra nakon 1000 km???A auto stalno parkiran bio.
MENI NISU JASNA 2 RAZLICITA MERENJA U RASPONU 4 SATA!!!!Kako je sa sredine otislo na maximum a auto bio parkiran svo vreme???
Izmerit cu i sada ujutro ..Evo parkiran je 36 sati na ravnom.
-
Ada ujutro brate kad se sve fino "stalozi" ali i posle 10min nece biti neke razlike ali ovo sto se tebi desava ja prvi put cujem i ne znam kako je to moguce
-
Ni meni drug prvi put u zivotu ovako nesto.Auto parkiran ravno 15 sati prenocio i u 4 sata 2 razlicita merenja n
a sipci.Nikad cuo nikad video ali eto meni se desi.U svakom slucaju auto leti ozbiljnom majstoru da vidimo koja su ovo cuda.
Zadnjih par godina uvek na minimum dodje nakon 7000 km dospem i vozim do 10.000.Ova situacija se desila nakon tek uradjenog servisa i nakon predjenih 1000 km.Da nije do ulja?Filtera za ulje,?Ili turbina zedna?Videt cemo
-
U uputstvu za moje vozilo piše da kad se mjeri ulje kada je motor topao sačeka nekoliko minuta i može da se mjeri ulje, a kad je hladan može odmah. Potrošnja ulja piše da je normalna do 1l na LL servisu (30 000km) za dizele. Ja mjerim ulje najčešće kada je motor hladan na ravnom.
Provjeri u uputstvu, možda zbog toga nije bilo isto mjerenje, na onom godnjem dijelu šipke za izvačenje iz kartera gdje ide prst ima jedna mali zubić, takav isti zubić ima i na otvoru gdje se ubacije šipka. Ne znam ima li razlike u mjerenju kad se zubiči ne poklope, ali probaj.
-
https://sr.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0_%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA%D0%B0 (https://sr.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0_%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BA%D0%B0)
-
Nivo ulja u odnosu na temp ulja:
Nakon 2 minuta, 100 °C
(https://farm5.staticflickr.com/4899/46017489211_68acc80b35_b.jpg)
Nakon 20 minuta, 63 °C
(https://farm5.staticflickr.com/4907/46017489391_dc2366460f_b.jpg)
60 minuta, <50 °C
(https://farm5.staticflickr.com/4845/46017489321_4a9fa1ddc0_b.jpg)
Sedam sati, 7-8 °C
(https://farm5.staticflickr.com/4836/32146686198_c079617565_b.jpg)
https://www.briskoda.net/forums/topic/458773-oil-level-difference-in-relation-to-its-temperature/
-
Nakon 15 sati u mestu hladan ravno pola sipke nakon 20 sati max sipka.nakon 1 dan i po isto maximum.Sporno je 1 merenje jutarnje bilo...mozda se nije slilo u karter..treba mu 100 godina da sve sidje dole
(https://i.postimg.cc/CR6zqkhk/IMG-20221008-123015.jpg) (https://postimg.cc/CR6zqkhk)
-
Još samo da si fokusirao na šipku a ne na lišće bilo bi top
-
Da li si probao 10min poslije vožne da izmjeriš?
-
A sta ako nisi "zabo" sipku do kraja na to mjerenje koje je sporno? :-)
-
E jbg sad nabo sam sipku do kraja...sve regularno...zasto je jednom pokazao da je srkno pola litra a posle se vratio na maximum zaista ne znam uzrok...Nisam merio na radnoj tempeaturi vec kad se ohladio motor preko noci pa ujutro...a pratit cu sad intezivno 15 dana....nema druge...mehanicar mi rece predji sa 5w 40 na 10 w40 mada sumnjam da je to uzrok...inace na 7000 km standardno ide na minimum...
-
Da li si probao 10min poslije vožne da izmjeriš?
Nisam drug odradit cu to isto pa cemo videt
neko na hladno meri neko nakon sto je na radnoj tempraturi...boga pitaj sta je zaista ispravno
-
Ja to mjerim na hladno generalno, a i sluzb auta se desava da moram dok je topao auto...pustim ga 10ak min da se stane i to sto pokaze i to je to znam da ce kad se full oladi jos malo dignuti nivo ili cak 2min posle voznje idem na tu foru da kazem...a moj audi nema mjerac nego idem preko mmi i jedina varijanta je kad je "srednje topao" ni prehladan ni na radnu...a odma posle gasenja mi kaze da je moguce izmjeriti "na kontakt i priblizno 2min posle gasenja auta"
-
Када мериш ујутру после ноћи, поготово ако је хладније напољу показаће ти мање јер ће се уље за одређени проценат згуснути. Сви мајстори практикују да када раде сервис са мењањем уља да то ураде одмах после гашења аута који је већ био на радној температури јер је уље тада најфуидније и на својој радној температури и самим тим ће сво уље из мотора лакше исцурети.
Ако гледаш том логиком, онда има смисла мерење нивоа уља 10-15 мин по гашењу истог који је био вожен и на радној температури. Исто тако уље се спорије греје и спорије долази до рљдне температуре од расхладне течности.
Sent from my vw mk5
-
Samo na merenje ode 100ml mesečno :36
-
Zagolicao si me pa cu sutra kad ustanem da izmerim ulje na ravnom tlu kad je motor totalno hladan i posle 20-30 km voznje tj odmah posle 10-15 min pauze [sutra idem na vikend].
Javljam uvece rezultate :rolleyes:
-
Када мериш ујутру после ноћи, поготово ако је хладније напољу показаће ти мање јер ће се уље за одређени проценат згуснути. Сви мајстори практикују да када раде сервис са мењањем уља да то ураде одмах после гашења аута који је већ био на радној температури јер је уље тада најфуидније и на својој радној температури и самим тим ће сво уље из мотора лакше исцурети.
Ако гледаш том логиком, онда има смисла мерење нивоа уља 10-15 мин по гашењу истог који је био вожен и на радној температури. Исто тако уље се спорије греје и спорије долази до рљдне температуре од расхладне течности.
Sent from my vw mk5
Hvala drug ovo mi deluje najracionalniji odgovor .Ja sam se sa puta vratio nakon 1000 km voznje autoputem i auto je prenocio na ravnom tlu.A oktobarske noci su oko 10 stepeni.Reko bez veze aj da ga proverim reda radi.I moguce vrlo moguce da je to sto pricas tako.Svako merenje posle toga mi je bio na maximumu.Mali servis sam radio u petak.
Sutra idem u goste voznje 50 km je.Pustit cu ga 15 min na ravnom i izmeriti pa cu videti.Da imam uvid i tako kad merim.Ponovit cu to nekoliko puta za svaki slucaj ispratim.
-
Када мериш ујутру после ноћи, поготово ако је хладније напољу показаће ти мање јер ће се уље за одређени проценат згуснути. Сви мајстори практикују да када раде сервис са мењањем уља да то ураде одмах после гашења аута који је већ био на радној температури јер је уље тада најфуидније и на својој радној температури и самим тим ће сво уље из мотора лакше исцурети.
Ако гледаш том логиком, онда има смисла мерење нивоа уља 10-15 мин по гашењу истог који је био вожен и на радној температури. Исто тако уље се спорије греје и спорије долази до рљдне температуре од расхладне течности.
Sent from my vw mk5
Hvala drug ovo mi deluje najracionalniji odgovor .Ja sam se sa puta vratio nakon 1000 km voznje autoputem i auto je prenocio na ravnom tlu.A oktobarske noci su oko 10 stepeni.Reko bez veze aj da ga proverim reda radi.I moguce vrlo moguce da je to sto pricas tako.Svako merenje posle toga mi je bio na maximumu.Mali servis sam radio u petak.
Sutra idem u goste voznje 50 km je.Pustit cu ga 15 min na ravnom i izmeriti pa cu videti.Da imam uvid i tako kad merim.Ponovit cu to nekoliko puta za svaki slucaj ispratim.
Sipa li ko ovo longlife ulje?Vidim da je 1 vlasnik u Nemackoj to ulje sipao a ne castrol.
(https://i.postimg.cc/sQ2MfLD0/IMG-20221009-051700.jpg) (https://postimg.cc/sQ2MfLD0)
-
Meren nivo ulja kad je auto dostigao radnu tempraturu.Odmorio ga 20 min pokazuje maximalan nivo.Odradit cu jos sutra kad prenoci hladan pa da vidimo.
-
@Goranbanjica
Kao sto sam ti rekao, to je najpravilnije merenje.
Nemoj da se opterecujes to ti je to.
-
Evo danasnjih rezultata :
- izmerio ulje pre prvog paljenja, stoji na max
- vozio 20-30 min od Bgd centar do iza Avale
- odmorio 30-tak minuta dok smo rucali
- izmerio ulje i opet stoji na max
Vise necu ni da merim a onaj ko tvrdi da mu auto troskari ulje nek vidi sta mu ne valja. Moj auto ne trosi ni kap na 10.000 km kad radim mali servis a krsina 2001 godiste 74 kw pa jos i chipovan B)
-
@jerotije
Blago tebi..
-
@Goranbanjica
Kao sto sam ti rekao, to je najpravilnije merenje.
Nemoj da se opterecujes to ti je to.
Pokazuje sada i na hladan motor i na radnoj tempraturi isti nivo.Neznam sta mu bi pa pokaza nakon duze voznje nizak nivo.
Uglavnom taxy da ne smaram sa ovim na 7000 km bilo koje ulje sipam pada na minimum na sipci i onda mu slledi dosipanje pola litra.Ili kada bude pao na sredinu dospem pola litra ulja.
E sad kolika mu je to potrosnja na 10.000 km.Verovatno litar ili litar i po.
-
Evo danasnjih rezultata :
- izmerio ulje pre prvog paljenja, stoji na max
- vozio 20-30 min od Bgd centar do iza Avale
- odmorio 30-tak minuta dok smo rucali
- izmerio ulje i opet stoji na max
Vise necu ni da merim a onaj ko tvrdi da mu auto troskari ulje nek vidi sta mu ne valja. Moj auto ne trosi ni kap na 10.000 km kad radim mali servis a krsina 2001 godiste 74 kw pa jos i chipovan B)
Svaka cast!Moj ista krsina 96 kw 2002 popije litar sigurno na 10.000 km .Sva ulja sam mu sipao...castrol,rawenol ,total..5w40 i pije...djaba.Pije i jbg.Sta mu ne valja?Mozda motor ili turbina zedni ko zna.Lepo ide ne da mi se carati...dolijem kad treba i teram.
-
Samo vozi brate.
Prekontrolisi nivo za svaki slucaj na 2-3.000 km i teraj.
To su neunistivo, nikad bolje nisu napravili, motor bez mane ;)
-
Људи ако нема кварова то је то, нормално је да потроши нешто уља... Нова кола па троше уље, а не наша од 16-24 године...
Sent from my vw mk5
-
@Goranbanjica
Kao sto sam ti rekao, to je najpravilnije merenje.
Nemoj da se opterecujes to ti je to.
Pokazuje sada i na hladan motor i na radnoj tempraturi isti nivo.Neznam sta mu bi pa pokaza nakon duze voznje nizak nivo.
Uglavnom taxy da ne smaram sa ovim na 7000 km bilo koje ulje sipam pada na minimum na sipci i onda mu slledi dosipanje pola litra.Ili kada bude pao na sredinu dospem pola litra ulja.
E sad kolika mu je to potrosnja na 10.000 km.Verovatno litar ili litar i po.
To je smesna potrosnja, kao sto sam ti i ranije rekao nemoj da bacas novac i placas reklamu skupim brendovima.
-
Људи ако нема кварова то је то, нормално је да потроши нешто уља... Нова кола па троше уље, а не наша од 16-24 године...
Sent from my vw mk5
Slažem se i milsim da ne postoji dizel motor koji barem 100ml ulja neće potrošiti od servisa do servisa. Za 1.9 i 2.0 PD piše da je normalno do 1L ulja da potroše na 30 000km (LL servis) kad su novi. Moj auto je prešao preko 300 000km, deklarisano jw da ide 4.3l ulja u motor. Ja kad radim servis uspem 4l i bude preko polovine na mjeeaču, poslije od prilike 5 000km uspem još 300ml i bude malo ispod max i više ne diram do sledeće zamjene.
-
Људи ако нема кварова то је то, нормално је да потроши нешто уља... Нова кола па троше уље, а не наша од 16-24 године...
Sent from my vw mk5
Ziva istina..Slazem se.
-
@Goranbanjica
Kao sto sam ti rekao, to je najpravilnije merenje.
Nemoj da se opterecujes to ti je to.
Pokazuje sada i na hladan motor i na radnoj tempraturi isti nivo.Neznam sta mu bi pa pokaza nakon duze voznje nizak nivo.
Uglavnom taxy da ne smaram sa ovim na 7000 km bilo koje ulje sipam pada na minimum na sipci i onda mu slledi dosipanje pola litra.Ili kada bude pao na sredinu dospem pola litra ulja.
E sad kolika mu je to potrosnja na 10.000 km.Verovatno litar ili litar i po.
To je smesna potrosnja, kao sto sam ti i ranije rekao nemoj da bacas novac i placas reklamu skupim brendovima.
Zahvaljujem drug.Uzeo ka znanju.Litar rezerve u gepeku i dodat po potrebi i vozit starohana b5.5...ide to iako ima pola miliona km...ponekad trap klacne ali nista strasno...6.5 goriva autoputem....moze to jos
-
Samo vozi brate.
Prekontrolisi nivo za svaki slucaj na 2-3.000 km i teraj.
To su neunistivo, nikad bolje nisu napravili, motor bez mane ;)
U pravu si drug..auto leti vuce,prostoran strah me prodat jer cu kupiti losije...Vozam se i cutim...Da,oko litar skikne ulja na interval od 10.000 km...Uvek kupim kanticu 5 litara...Jedino nikada nisam uspeo resiti vodu ispod patosnica ...kad je kisno vreme...Svak to izbegava resavat...A drugo utegnuto ide ko lud.
-
То са водом једино да се поваде седишта, скине тапацир и неко уђе унутра а неко да сипа воду из црева и да видиш где тачно улази....
Ја сам тако провалио код мене на Г5 где улази позади у гепек, на тако глупом и једноставном месту, решио за два минута, само ми је требало времена да се наканим да то завршим...
Sent from my vw mk5
-
Isao sam kod nekog limara koji mi isto to rekao za sedista ali kao ima posla 2dana i ne isplati se.Pustao ja vodu po autu on bio unutra i nije provalio gde ulazi pa mi rece to za sedista da treba povaditi.Zadnja desna vrata mi nisu u liniji i bojim se da mi tu ne ulazi...Trebao bi negde skinut cela vrata pa ih namestat moguce i da je do toga
-
Ada uzmi lijepo i namjesti kukicu gdje se kači brava tako da vrata budu u liniji sa starnicom. Opisao sam ti ranije to detaljno kako da uradiš i riješićeš problem. To je 5min posla da se vrata našteluju.
-
Ada mislim da tu voda ne moze ulaziti tako lako...koliki treba da mu je taj luft pa da voda ulazi, koliko auta ima koja su sva "iskrivljena" pa nemaju problem s vodom
-
Ja sam na G4 imao taj problem, šarka na vozačevim vratima je imala luft i vrata su bila malo poklekla, sve dok to nisam riješio voda mi je ulazila i sakupljala se u tepih kod vozačevih nogu.
-
Ada uzmi lijepo i namjesti kukicu gdje se kači brava tako da vrata budu u liniji sa starnicom. Opisao sam ti ranije to detaljno kako da uradiš i riješićeš problem. To je 5min posla da se vrata našteluju.
Ja znam ljudima da namestim ledja,isijas,stomak nadutost resim...tu sam dobar...a jbg probat cu i to namestit.
Uslikat cu vrata zadnja pa da procenis.Na oko je vidljivo da su jedina od 4 pola centimetra izvan linije.Od oka.Jedan mehanicar mi kaze da resim one cepove ispod po patosu.Nece to niko da radi .A voda ispod patosnica je zeznuta.Usput ako neko pozna mehanicara,limara koji je normalan i da se normalno ponasa u Bg ili okolici dajte ljudi neke kontakte.Moze i privatno.Ja nemam srece ili znanja u trazenju istih.Ponasam se max korektno,strpljiv sam i platim castim i uvek neki problem natrcim sa njima
Sto se ulja tice evo sipao sam 5w 40 rawenol lik kaze to ulje se sipa i u brodove,camce ako ne laze.Nakon 2500 km gram nije popio.
Castrol nas lepi vec na 1000 km osetim pad na sipci.
-
Imam isti i ne trosi ni kap ulja na 10.000 km
Jel ti reko neko jednu divnu srpsku reč od jutros? [emoji23]
Daj mi ta kola da ih vozim kao što vozim moja da vidim dal ne troše, jedino ako ti žena ide dve ulice dalje u prodavnicu s tim autom pa da ne potroši....
Stari dizel koji ne troši jedino je onaj koji nije registrovan
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
-
A kako ti to vozis ?
Mozda kao Lauda biggrin