VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: dradenkovic Septembar 20, 2022, 10:54:01 pre podne
-
Недавно сам променио дискове и плочице. Приметио сам да задњи леви точак мање праши и задњи леви диск се мање хаба од задњег десног.
Јуче сам заменио оба задња кочиона клешта. Сигуран сам да сам добро испустио ваздух.
Јутрос после дуже, сви дискови су загрејани, само задњи леви диск млак.
Поновићу процедуру за испуштање ваздуха, случајно ако је остало нешто, али сумњам.
Да ли има неко савет шта да гледам још? Шта може бити проблем?
Ауто је Голф 6, 1,6 тди, 2009.
Дарко
-
Moguće da na zadnjem desnom točku pinovi po malo glave na kiještima. Ja sam imao sličan problem na Golfu Plus 2008, bila mi se na zadnjem desnom točku samo spoljašnja pločica do kraja istoršila, a ostale 3 kao nove. Podmazao kočione pinove, postavio nove pločice i sve super radi. Ako uzmeš da ih podmazuješ, obavezno silikonskom masti to odradi.
-
Подмазао све клизаче са АТЕ Пластилубе машћу (исто питао на форуму). Ставио и нове гуме - вођице код клизача.
Је л' се десило некада да има можда нека прљавштиња у цревима? Па да има мањи проток кочионе течности према кочионом цилиндру.
Као да иде мање кочионе течности из ове канџе (када сам одвртао шраф за озрачивање на канџи).
Питам више из очаја. Све урађено како треба и опет проблем.
-
Verovatno zadnji levi radi kako treba, a desni glavi.
-
Jesu li zamenjena klješta nova ili polovna extra novo novo sve u fullu...
-
Још једном озрачио кочнице. Није било ваздуха. Нормално цури кочиона течност из задњих левих кочионих клешта при озрачивању.
Купио сам TRW канџе, јуче у Винту, у Земуну. 9700 динара по страни. Ново. Требало би да је ок, али откуд знам, са данашњим квалитетом. Ако треба оригинал, у реду, купићу једног дана. Мада су нова око 26 хиљада по страни bonk.
Све сам чистио до бесвести када сам монтирао. Клизаче подмазао, разрадио, гуме и све шрафове заменио. Дискови и плочице су Зимерман. То би требало да је квалитетно. И стварно нема никаквих звукова ни вибрација при кочењу.
А на задњој десној фелни има највише прашине од плочица.
Задња клешта сам заменио у пару, и лева и десна.
Према постовима изнад, једна од сугестија је да заменим и подмажем поново клизаче на десним клештима. То ћу и учинити. Да ли има још неки предлог?
-
Посетио сам мајстора. Он сумња на механички део АБС-а. Надам се да ће замена тог дела решити проблем.
Када заменим то и прође неко време, написаћу да ли је то решило проблем.
-
Нови механички део АБС модула је око 170 хиљада динара, што је катастрофа цена. Значи, једина опција је половно.
Мајстор је одрадио дефектажу, али мислим да неће да се бави овиме јер треба да купим половно и да он уграђује.
Да ли је могуће одрадити замену самостално? На шта треба да се обрати пажња?
Механички део АБСа је у питању. То значи да своје електричне компоненте задржавам.
-
Ako ti nešto znači, menjao sam na trojci.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=71174.msg828823#msg828823
-
Хвала!
-
Да бих приступио вијцима на АБСу, морам да ослободим ДПФ. То ми је јасно како.
Да ли неко зна како да скинем ову пластику?
(https://i.postimg.cc/gn4DP4Xj/plastika.jpg) (https://postimg.cc/gn4DP4Xj)
-
На крају, нисам смео да се упустим у решавање овог проблема. Мајстор је одрадио замену. Колико схватам, вадио је ДПФ а то је било изван мојих могућности. Још је рађено и кодирање ...
Механички део АБСа је био проблем.
Сада се и задње кочнице равномерно греју. Хвала свима који су покушали да помогну.