VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DanijelSD91 Avgust 15, 2022, 06:41:19 posle podne
-
Pozdrav, zanima me da li je jos neko imao problem kao moj koji cu opisati ...
Provalio sam da kada pada kisa ili kada je vlaznije tj. malo hladnije recimo 10 /12stepeni auto kada upalim dize obrtaje kao blesav i posle par sekundi se ugasi.
Jutros mi se desilo kada sam upalio auto da se posle sekunde iskljucio auto,ja ga upalim opet-ubacim u rikverc da krenem opet se ugasi i tako 4-5x ...kada sam izasao na ravno obrtaji se jedva podizu i auto stuca tj. skace i samo mogu 1 i 2 brzinu ostane nema sanse zbog obrtaja i tek kad jedva dogura do 2k obrtaja on povuce kao lud na sekundu i opet isto ...(uz uzbrdo ne pomisljam da vozim)Inace cudno se cuje kada se to desava , kao da radi na 3 klipa i dosta dimi crn dim kada se to sve manifestuje.
Nekako sam uspeo da vratim auto kuci,stajao je jedno 4 5h na suncu i kada je temp otisla na 30c + auto pali i ide kao da mu nista bilo nije .... i to nije prvi put da se to desava ovo je vec 4x cim malo zahladni isti problem a nikakvu gresku ne izbacuje.Ako neko predpostavlja sta je neka javi i sta bi moglo biti da kazem majstoru da pogleda.Auto svakako teram majstoru u petak pa cemo videti da li ce naci problem posto 3 majstora do sada nisu nasla nista ....
-
Zaboravih da napisem u pitanju je Audi A4 2001 1.9 TDI 130ks 96kw
-
Ako neko predpostavlja sta je neka javi i sta bi moglo biti da kazem majstoru da pogleda
:rolleyes:
kakva ti je bregasta ...protocomer ...itd ... koliko je preso odrzavenje ... itd
nije to samo od jednom -tu mora da je bio neki Karijes ...
-
Bregastu(Ina) sam stavio novu sa hidropodizacima prosle godine , u dobrom je stanju sigurno ...
Stavljen novi maf senzor bosh,stavljen novi eger pierburg, menjao sam elwktroventil turbine isto nov stavljen pierburg i uz sve to stavljen novi set kvacila sa zamajcem Luk .
Za protokomer nisam siguran jer cu to reci majstoru u petak da ispita posto mi se desavalo nekada da dize obrtaje sam od sebe i da slabo prima gas i kad skinem protokomer auto radi perfektno...To ostaje pod znakom pitanja do ispitivanja ...
Pise da je predao 290 hiljada , kod mene je od 2012godine ...ukupno od tada predjen 1 veliki servis ,male servise mu radim sa svim filterima i castorom 5w40 na svakih 10 hiljada .
Iskreno ja sumnjam na nesto od elektronike , jer cim je hladnije ili kada padne kisa to se manifestuje , gasenje par puta za redom , onda kada krenem ne prima gas i stuca tj skace kao lud a obrtaji kao da su umrli ....
Neki spoj , ili neki senzor da brljavi jer auto stvarno dobro ide i drugih problema nema .
Mnogo para ulozih u njega i opet zajebancija, od babe devojka teskoo 😅
-
pogledaj protokomer na tom motoru sam imao isti problem samo u vw sharanu
moze da se desi kad je nesto radjeno da neki dzek il sl nije udjekan
pa brljavi ali dobrom majstoru to nije problem da ispita proba ...
pa pisi ... :25
-
Pregledace majator svakako protokomer , otac rece da je on vec jednom menjao protokomer ...moguce da i ovaj dotrajao ali mi je cudno kako cas radi pa cas ne radi .Npr ako bih sad podigao haubu i nakvasio motor sa leve strane gde su elektroventili auto krece da se ponasa kako sam vec opisao...
Videcemo parametre svakako ...
Inace pregledano je x puta i sve je udzekano , moguce da ima prekid negde ko ce ga znati .
Javljam se cim majstor pregleda i ako ustanovi kvar .
-
:25
-
Majstor je isproveravao sve i sve je u redu eger, map, maf,tandem, akumulator,alternator ...Problem koji je on video su parametri dizni ...kaze da su dizne lose i da se zbog njih sve to dogadja...
Video sam da je prva bila -2.58 druga 1.99 treca 2.57 i cetvrta -2.60.
Sta vi mislite ?Majstor mi rece da nema da mi preporuci ni 1 bošistu jer kako rece sa njima je teska prica za saradnju .
Imate li vi da preporucite nekog Bosistu u Beogradu ili okolina ...
Hvala
-
Licno mogu da ti preporucim sa sigurnoscu Dmitrovica u Zemunu, za nas je uradio preko 5000dizni i bez greske radi. 10e po dizni provera, ukoliko se odlucis da radis, ne naplacuje proveru. Moj ti je savet da posetis i drugog majstora i da cujes i drugo misljenje, dizne mogu da se provere samo kod bosiste na stolu, te alternative nisu pouzdane. p.s Ako budes radio dizne, vidi da uradis sve 4, moj savet.
-
E hvalq na informaciji ,imas li broj od tog bosiste?
Naravno , svakako sam planirao da uradim sve 4 ...Moracu jos do 1 majstora da odem da vidim sta ce on reci ,mada predhodni mi je rekao "Stavio si novi Eger,map,tandem zamenio(polovna ali ispravna 100%) ,protokomer u dobrom stanju ...to su sve jeftinije i manje stvari koje mogu da uzrukuju na taj problem ,poslednji veci problem su ti dizne i nema vise nista drugo " Dizne ostavih za kraj medjutim bice da su stvarno one zezale ...
Ali videcemo jos kod nekog majstora , trazim bosistu da testira dizne sa onim parametrima iz masine pa cemo videti sta je i kako je ....
-
Pa znas kako, auto je punoletan, i nema tu mnogo kalkulacija, mada mene generalno nervira kada neko ide sistemom eliminacije, a jos gore kad se vratis sa reklamacijom da imas isti problem, ne vrati ti stari deo i pokusa da ukloni kvar. Posteno bi bilo da kaze "Vraticu ti stari deo, nije do njega, sto sam mislio da jeste, ja cu ovaj novi vratiti ili zadrzati pa prodati nekom". Nego to sve priuceni majstori i ko god da ima malo para otvara servis svoj, napuca ga, mislis ovaj brate radi ubija, a on prodao na Kosovu dedovinu i ulozio u to. Elem, previse idem u off, nemam broj, kucaj na guglu, izacice ti, generalno koga god da pitas za njega, recice ti da je ozbiljan servis, i nece da radi nesto sto nije za popravku samo da uzme pare, jer generalno ima posla koliko neces, a i verovatno ces cekati par dana na remont, a za rezultate dizni dobijas napismeno na memorandumu firme sa pecatom, potpisom i fiskalnim(sto je jako bitno). Ziveo i daj nam update za problem sta je bilo.
-
Адреса: 35 b RATARSKI PUT, 11080, Beograd (Zemun)
Телефон: 011 3163717
SERVICE DIESEL DMITROVIĆ
-
Pa znas kako i meni je to prvo bilo cudno da ne mozes da ustanovis odmah sta je problem nego idemo eleminacijom deo po deo i opet nista ne uradim ...Auto koji je sad 2.5k eura ja ulozio za 2 godine jos toliko u njega i dalje nije kako treba .
Zvacu sutrq servis da se raspitam koliko naplacuje remont po dizni i da vidim za jos neke onformacije.
Zanima me posto gledam po drugim sajtovima da pisu da dizna treba da se kodira,predpostavljam da njegova masina od tog Dmitrovica odradjuje sve ...
Nije mala investija u to ,skidanje-vracanje plus remont ...pored toga moram da cistim rezervoar i zamena filtera goriva .Znaci od prilike ce to izaci oko 600e ...
Inace hvala za kontakt ,zivi bili .
-
nadam se da ces resiti ... a i auto ima godina ... pitanje je i pre tebe ko ga i kako vozio ...odrzavao ... bonk
-
Evo da vidite kako to cudo izgleda cim zahladni malo ili padne kisa ,pokusao sam da izdzekujem protokomer i nisam postigao nista ....
Merio sam akumulator 12.58 kada ga upalim padne na 10.90 pa podigne na 14.30 tako da je to u redu ...
Evo link za video pa odgledajte ...
https://files.fm/u/chukm7tx9
-
Upravo sam zvao Dmitrovica , oni ne rade sisteme PD tj pumpa dizna ...samo cammon rail sisteme . Cuo sam da u ima neki servis u pitanju je Umka ,ne znam kakvi su oni cini mi se Ristovic tako nesto ...
-
Upravo sam zvao Dmitrovica , oni ne rade sisteme PD tj pumpa dizna ...samo cammon rail sisteme . Cuo sam da u ima neki servis u pitanju je Umka ,ne znam kakvi su oni cini mi se Ristovic tako nesto ...
Da, moja greska, nisam ti to napomenuo. Reci mi, jel su ti proveravali senzor radilice, fizicki, da su je skidali?
Jel ti je i pre ovako dimio?
Ukodiranje dizni moze da uradi bilo ko sa iole znanjem i dobrom dijagnostikom.
-
Ma nema problema .Ne,nisu proveravali niti skidali mada senzor ne prijavljuje nikakvu gresku ...
Pa dimio je i pre ali ne kao sad, ovo sad je haos .
Zasto mislis da bi senzor mogao da pravi problem? Auto vise nije u funkciji upalim ga radi na ler cim pipnem gas ugasi se ...nece svaki put da se upali i da radi na ler yo se desi 1 od 6-7 pokusaja.
-
Dizne sa kisom nikakve veze nemaju.
Nemoj reparirati dizne, prvo pogledaj njihovo ozicenje pa onda bregastu. Te dizne retko kad crkavaju. Opet sa kisom to nema veze, ali parametri jesu losi i to treba resiti svakako.
Mozda racunar dobije vodu pa zeza, ne znam, treba ti elektricar i elektronicar po meni. Jesu li ti cisti odvodi kod akumulatora, ne zadrzava se voda? Proveri i masu od akumulatora sto je na sasiji, sto je pored aku.
Ali imas dva problema.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
-
Ma nema problema .Ne,nisu proveravali niti skidali mada senzor ne prijavljuje nikakvu gresku ...
Pa dimio je i pre ali ne kao sad, ovo sad je haos .
Zasto mislis da bi senzor mogao da pravi problem? Auto vise nije u funkciji upalim ga radi na ler cim pipnem gas ugasi se ...nece svaki put da se upali i da radi na ler yo se desi 1 od 6-7 pokusaja.
Ne mora da prijavi gresku, meni na primer na zeninom autu nije prijavilo gresku, auto radio kao na tri cilindra i gasio se, a kad das gas, gusi se. Slazem se i sa ovim sto ti je napisao kolega iznad.
-
Znam da dizne sa kisom nemaju nista , logicno je .Nego sam naveo primer cim padne kisa da se to manifestuje.Problem je sto ne znam nekog dobrog autoelektricara ili elektronicara da ispita sve to ,jer nece da se bakcu oko tih problema ...
Evo jutros upalih auto sve ok ,otisao do pumpe da sipam gorivo i da upalim auto nije ni zaverglao samo se culo nesto kao vazduh da ispusti i nista ,sledeca 2 verglanja upalio .Ako imate za preporuku elektricara i elektronicara javljajte .Hvalaa vam svakako na pomoci. Ali prvo ide da se ispita struja i ostale stvari pa ce onda kod boshiste .