VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: darkomtc Avgust 01, 2022, 03:02:54 posle podne
-
Cao,
odlučio sam da dodam Oil Catch Can u auto, da bih smanjio karbonske naslage na zadnjoj strani ventila. Sve je proslo okej, pa sam odlucio da podelim sa vama sve informacije, ukoliko neko zeli da doda ovaj mod u svoj automobil i takodje postavim neka pitanja clanovima koji su vec imali iskustva sa ovim.
Potrebne stvari:
- Oil Catch Can biggrin
- Crevo ibeflaufa (PCV crevo)
- Crevo fi12mm, duzine 10cm, za gorivo
- Crevo fi20mm, duzine 200cm, za gorivo
- Šelne za 26mm, 4 komada
- Vezice
Iberlauf se seče, u mom slučaju skoro do zgloba, i vezuje se šelnom direktno u crevo od 20mm. Pošto je sisica na "konzervi" 14mm, prvo sam razvukao (jedva :48) 12mm crevo preko, a zatim navukao 20mm crevo i stegao šelnom. Vezicama sam (privremeno rešenje) vezao konzervu iza levog fara.
(https://i.postimg.cc/Pvqqy7bk/PXL-20220728-191555154.jpg) (https://postimg.cc/Pvqqy7bk)
(https://i.postimg.cc/rzyzqDBY/PXL-20220728-193330598.jpg) (https://postimg.cc/rzyzqDBY)
(https://i.postimg.cc/9rrMqvFd/PXL-20220731-154800708.jpg) (https://postimg.cc/9rrMqvFd)
(https://i.postimg.cc/Wt9zz2jp/PXL-20220731-154808500.jpg) (https://postimg.cc/Wt9zz2jp)
Sve radi super, ne curi nigde, voženo preko 300km. Koliko ulja hvata, biće ustanovljeno u budućnosti. biggrin
E sad pitanja:
Pošto mi creva prelaze preko motora, ne mogu da vratim masku. Da li je to problem?
Da li da probam da isečem masku da prodju creva kroz nju (nije mi zao maske, već je polomljena)?
Da li neko ima ideju kako da zakačim konzervu malo čvršće, pošto vezice i nisu najbolje rešenje?
Sve dodatne kritike i saveti su dobrodosli. :)
-
Dobro je uvek kad se nesto radi. beer
Probaj samo da nadjes bolju lokaciju da bi mogao da vratis poklopac ili poklopac prepravi, kao sto si napisao. Koji je ovo motor? Nemas crevo ibera sa bloka, samo na glavi?
Leti se manje sakuplja, zimi mi se desavalo da se napuni cela cantra nakon 300km zbog kondenzacije, proveravaj cesce jer je mala i kod tebe.
-
Student 1.2 benzin je motor ovako na prvu lollol. A kad malo bolje pogledam ne mogu da skontam da li je 1.6 i 2.0 cr tdi
-
1.6 TDI je :D
Gledaću da prepravim poklopac, da izrezbarim onaj sunđer ispod gde bi prošla creva, ali o tom potom.
Evo, upravo sam dosao kuci, dodao sam jos 2 sitne izmene. Zica za pranje posuđa lollol, da povecam povrsinu, da pospešim kondenzaciju ulja. I osiguran je malo bolje, L profilom i 2 rupe.
(https://i.postimg.cc/xk34r1D2/PXL-20220801-164933241.jpg) (https://postimg.cc/xk34r1D2)
(https://i.postimg.cc/MMZrzJqj/PXL-20220801-164941369.jpg) (https://postimg.cc/MMZrzJqj)
Ono sto mogu da primetim je da nakon 300km nije bilo skoro uopste ulja u kantici, jedino sto su unutrasnji zidovi bili malo "zamućeni". To nadam se da znači da ne pišaju mnogo klipovi sa strane. :48
I hvala na savetu za proveravanje češće zimi, imaću u vidu!
-
Tu zicu sam video da neki stavljaju, ja iskreno nisam smeo, moze lako da se izmrvi i da neko parce uleti u usisno crevo, nije mi bas najsigurnije.
Ima li neku pregradu ta cantra iznutra ili filter onaj bronzani?
-
I ja sam se isto razmišljao, ali mislim da tu nema toliko pritiska da pomeri metal. Nema filter, ali mozda bih mogao da dodam neku mrezicu na izlazu.
Samo sam dodao zicu, nisam jos vozio s njom, a sad sam malo paranoican, mozda je izvadim, dok ne stavim neki filter.
-
Što se tiče žice u konzervi, ostavio sam je, ali sam zamenio IN i OUT mesta creva.
Na IN, postoji ovaj mali filter, koji nema smisla, jer bi time filtrirao vazduh koji ulazi u konzervu, tako da je to sada OUT, pa filtrira vazduh koji izlazi. Samim tim filtriram vazduh od potencijalnih metalnih delića koji ide na usis.
(https://i.postimg.cc/0bW5vnH5/image.png) (https://i.postimg.cc/Z5ZWrD8N/image.png)
Planiram da stavim gušću mrežicu unutra, da se osiguram 100%, ali za sada, mislim da je dovoljno, posto ima 2 sloja ovakvih rupica.
Moja ideja je da uzmem mali filter goriva, i izvadim mrežicu iznutra.
(https://i.postimg.cc/HcM4D30V/Screenshot-2022-08-03-161454.png) (https://postimg.cc/HcM4D30V)
(https://i.postimg.cc/3ydF93dj/Screenshot-2022-08-03-161425.png) (https://postimg.cc/3ydF93dj)
Takodje, stock separator ulja za BMW ima neki filter koji bi možda stao, ali je skup. Ako neko ima bolju ideju, neka pusti poruku.
-
Odlicna stvar. Mozda da stavis negde gde ce se vise hladiti, kod neke resetke ili ispred hladnjaka.
-
Taj tu deo ce uskoro biti "hladna komora", za custom intake, za filter pecurku.
Tako da ce zajedno biti izolovani, i duvace u njih hladan vazduh s preda.
-
Da napisem i ja svoje iskustvo u vezi oil catch can-a.Skoro ce 2 godine kako sam ga instalirao na svom A3 1.4TFSI.Ekspanzionu posudu kupio preko alija za nekih 20eur.Creva nabavio preko ortaka koja su rezistentna na uljna isparenja.4 šelne i jedno sat vremena posla i to je to.
Zimi se boca napuni za 2 nedelje puna neke kondenz vode i ulja.Leti samo nekoliko kapi ulja na dnu i to posle 2 meseca.
Moj utisak,vredna stvarcica i mislim da vredi svaki ulozeni dinar.Evo kako to kod mene izgleda.
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220812/72c14829e65e0343cf40f612c4ddd768.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220812/c8697f9d580c42d6d3c9067d4c24a975.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220812/f3ce9795fff1b6a851278bbf71fbffc9.jpg)
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
-
Da ne pametujem mnogo. Ali svakako treba izabrati pristupacno mesto da ne smeta mnogo. U ovom slucaju svaka zamena sijalice u faru boca se mora sklanjati. Kod Dalibora na Audiju je bas spakovan kao da je i bio tu. Meni licno bi smetalo ovako iza fara. Oni koji me duze poznaju znaju da sam cak 2003 na svom Polu 9N spakovao Webasto izmedju resetke i motora na njemu i funkcionise i danas danji sve normalno. Ja bih potrazio mesto koje ne zahteva ovoliko dugacka creva i da se poklopac preradjuje nesto posebno.
-
Čitajući iskustva s neta, odlucio sam da skinem catch can. Prvo, slazem se za poziciju, creva prelaze preko poklopca i farova, sama pozicija pravi vise problema nego resenja. Takodje, creva su previse dugacka, i mogu da promene pritisak/vakuum za izvlacenje PCV gasova.
S obzirom da EGR pravi 99% karbonskih naslaga na ventilima, catch can skoro i da ne utice na resavanje tog problema. S druge strane, da imam previse blow-by gasova, tj. da mi ulje trosi u kolicinama koje nisu normalne, catch can bi imao smisla. Ja tih problema nemam, pa nisam ni morao da stavljam.
Prerano sam doneo odluku za catch can, neznajuci da je EGR glavni problem.
Gledacu da prodam/poklonim nekom od bliznjih kome je potrebno, posto je ulozeno vreme, pa cisto da se ne baci.
-
Da li je moguce da se ugradi Oil catch can na golf 5 1.6 8v 2004. i gde se ugradjuje, da li je na ono crevo ispod cepa za sipanje ulja ili negde drugde. Hvala
-
Izvinjavam se za necro teme. Funkcija catch can-a nije da drzi motor cistijim vec da smanji pritisak u karteru ili potencijalno guranje gasova kroz vakum pumpu (zavisi od auta). Ovo se ne desava pri normalnoj voznji, vec iskljucivo ako ga jako gazis neki duzi vremenski period. E sad, negativna strana je da zimi prave probleme tipa voda (kondenz) se nakupi, zaledi, i onda svakakva veselja mozes da ocekujes.