VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: iwcham1979 Jul 23, 2022, 09:26:34 pre podne
-
Sta mislite, da li vredi da se zameni na TDI 96kw sa 360000km -kilometraza išcitana iz ECU? Nema nikakvog lupanja, neki hidropodizac glavi s vremena na vreme, pocne da cakce pri paljenju ako auto stoji i ne vozi se par dana, ali se ucuti posle 10min voznje. Auto ide Ok, ali mi se čini da treba da bude malo živahniji… Takodje mislim da je malo bučniji nego sto treba da je kad se zagreje. Da li bregasta i podizaci mogu da budu malo naceti, i da sovedu do gubitka snage i bucnijeg rada, a da nista ne lupa? Razmisljam se da uzmem ovo i da zamenim bregastu, podizace i gumice na diznama…
https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-motorna-grupa/bregasta-za-golf-5-passat-b6-1-9-tdi-touran-set-novo/oglas/38556242
Takodje, da li neko ima iskustva sa ovim proizvodjacem? Mislim da je ovo OK?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ja znam prije par god kad sam htio da je mijenjam "kobelsmit" cini mi se da se tako izgovara i INA kovani podizaci da ne razmisljas ali kad otvoris i pogledas i bude na oko dobra bregasta nemoj da je mijenjas jer ima jedan problemcic koji pravi zvuk i svaki majstor mi je bio rekao da se mijenja bregasta i eto slucajno zamalo bacih oko 300e
E sad moja je 77kw ima li to veze ne znam ali mozes vidjeti je li to problem cim skines deklo
-
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220724/75277d6f2270517f9a64512ba0d40558.gif)
Što se tiče tog seta kolben+ina izađe to dosta skupo, oko 500€ ako ne i više
Bregasta, podizači, ležajevi, šarafi dizni i klackalica. Pa onda 3 puta zamjena ulja i filtera u 1000km dok bregasta nalegne.
Dodatno ako još trebaju i klackalice da se mijenjaju...
Mene to čeka na Golfu i razmišljam da stavim polovnu u dobrom stanju sa podizačima i nove ležajeve.
-
Ja sam juce gledao po netu za ove iz Ceske, ne bi trebalo da je loše… Jebes li ga. Kako se manifestuje kod tebe, jel ima nekih simptoma? Gde si ovo merio bregastu?
Mozda bolje da se ide na ovo sve novo komplet, cak i gumice za dizne ima, nego na polovno….
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ako planiras auto duze da vozis ja to nikad ne bih stavio polovno
-
Možda se pređe i na turbo benzin, ko zna.
Nisu mjere moje bregaste već sa nekog foruma. Inače motor radi bučnije, tj klepeće više, slabije puni u veće obrtaje, itd. Odokativno se vidi na bregastoj oderanost.
-
To sto je auto presao 360.000 km nema nikakve veze ako je menjano ulje na vreme :)
-
Možda se pređe i na turbo benzin, ko zna.
Nisu mjere moje bregaste već sa nekog foruma. Inače motor radi bučnije, tj klepeće više, slabije puni u veće obrtaje, itd. Odokativno se vidi na bregastoj oderanost.
Da, kod mene radi bucnije i vec na 3000 je polu mrtav, a vuce iz niskih super. Nema da lupa tako da pretpostavljam je bregasta losa, ali nije katastrofa… I cim ga ostavim par dana i ne vozim hidro podizac cakće…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Možda se pređe i na turbo benzin, ko zna.
Nisu mjere moje bregaste već sa nekog foruma. Inače motor radi bučnije, tj klepeće više, slabije puni u veće obrtaje, itd. Odokativno se vidi na bregastoj oderanost.
Da, kod mene radi bucnije i vec na 3000 je polu mrtav, a vuce iz niskih super. Nema da lupa tako da pretpostavljam je bregasta losa, ali nije katastrofa… I cim ga ostavim par dana i ne vozim hidro podizac cakće…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ista stvar i kod mene na Golfu.
-
Presao za 10meseci 3500km. Da li da menjam ulje kad promenim bregastu? Citao sam po stranim forumima svasta, kazu novo ulje pa nesto malo voznja, pa se to ulje opet menja? [emoji45] Kao bice opiljaka od nove bregaste dok sve to slegne…. pa sam mislio, ako je tako da to odradi staro ulje pa da posle 1000km menjam i to je to?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Novi filter, novo ulje sa zddp aditivom, pa zamena posle par stotina kilometara. Podizače ostaviš u ulju preko noći da se napune, a ulje sipaš da preliješ bregastu...
Možeš i filter ulja da napuniš ili da navučeš ulje preko pumpe ili pod pritiskom zavisno od motora.
A najbolje je da se stavi i pasta prilikom montaže ako nabaviš.
Staro ulje i suvi podizači i bregasta nikako.
-
A sto mora preko noći? Jel mogu danju da stoje u ulju :36
-
Raco, bilo koje ulje sa tim aditivom?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ulje koje standardno sipaš u motor sa dodatim aditivom. Postoji i ulje baš za razradu SAE-30 sa cinkom ali ne znam gde ima da se kupi.
Desmo lakše je noću jer kad umočiš nema vađenja do ujutru. ;)
-
10. Septembra je pun mesec, mislim da je najbolje tad
-
Samo ne 17.Septembra u 17h. Tad ne pomeže ni cink ni fosfat ni bilo koji lubrikat, podere se podizač za sekund. lollol
-
Hehehe. Uzece majstor neku Optimu u to ime… :) pa da posle 1000km zamenimo za Castrol. Da mu bas predlazem to, nema smisla…
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220824/f49093c7979f05b556c906973dfe30df.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220824/797f2b57856037479c34f6791913f163.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220824/4d1ee6dd90db8b4e993dbca71544a349.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220824/9af541ea7861ec21bfaf990f3c488302.jpg)
Extra sam zadovoljan kvalitetom pakovanja ovih ET Engineteam. Ima sve, gumice za dizne, dihrunzi, lezajevi, crni podizaci… a brega izgleda vrh…(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220824/217b9f7dad66b160ac322d5a0ab7ffd7.jpg)
-
Kad se sve novo stavi, uspe se to specijalno ulje, pa onda valjda treba 20min da radi na 2000 obrtaja konstantno, pa onda da se to ulje ispusti i uspe normalno ulje. Pa nakon 1000km ponovo zamjena i onda dalje redovni servisi. S tim što bi trebalo što manje rada u leru tih prvih 1000km
Tako sam ja čitao na par mjesta.
-
Da, i ja, ali majstor ce me oterati u pizdu materinu, s razlogom, ili ako je dobro raspolozen, predlozice mi da mi ustupi dizalicu i garazu na par sati [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Svasta, pa kako se razradjuje kad ga novog kupiš?
-
Pa to, kupis auto i teras 10000km ili 15 i menjas ulje [emoji28] Ma samo da on ide bolje. 96kw Fabija Tdi a ide ko d sima 100ks. Povuce do 3000 i posle muerto. Ima da zamenim to i turbo i cipujem ma 190ks, valjda ce ide bolje [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Zasto uopste stradaju bregaste na tim motorima? U zivotu nisam cuo da je neko menjao bregaste na benzincu, je li drugaciji sastav?
-
Tvrdje opruge na ventilima zbog kompresije + 4 opruge na diznama i pritisak koji treba da nadvlada pritisak u cilindru. Pogledaj razliku u sirini zupcastog kaisa u odnosu na benzinca. Izmedju ostalog i zbog toga su 16V PD motori krs
-
Zasto uopste stradaju bregaste na tim motorima? U zivotu nisam cuo da je neko menjao bregaste na benzincu, je li drugaciji sastav?
Stradaju najviše zbog sipanja pogrešnog ulja i prevelikog intervala zamjene.
Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
-
A brate i u benzincima se sipa isto ulje, pa ne stradaju, mislim da ima smisla ovo sto je Desmo napisao.
-
Ovo što je Desmo napisao jeste istina.
Ali svakako je fabrika propisala isključivo 505.01 5W-40 ulje zbog aditiva koji dodatno sprečavaju habanje bregaste, ali onda lokalni majstor s Balkana što nije vidio dalje od Golf 3 dođe i kaže prešao ti je preko 200 000 sipaj mu 10/15W-40, staro je to. Kao da je Golf 2 ili Stojadin/Yugo.
A isto tako kupuju se krševi koji su obrnuli oko 500-600 000km i izmijenili 3-4 ili više vlasnika, pa mislim red je da se tad uradi i generalna komplet, a ne samo bregasta i podizači[emoji2]
-
Auto koje je doslo do toga da mu se radi generalka nije za cestu nego za pod presu.
-
To kod nas jos nece biti, ipak je to nasa surova realnost, da krpimo polovnjake, sto bi negde islo na kilo..
-
Deustvo, zamenio bregastu i podizace i ubacio turbo od Arl-a i auto je mrtav, kao da nema turbinu maltene, samo je vrti bez veze… Jel normalno dok se ne odradi remap?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Nesto ne valja, zvao sam tunera kaze nema sanse da se vuce kao Sdi sa Arl turbom, nesto nije u redu. Da li vam ovo lici na problem sa diznama ili novom bregastom?
https://youtube.com/shorts/XdwkwwyL3NQ?feature=share
https://youtube.com/shorts/GCZbHngFEwg?feature=share
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
I drustvo prica se odvija extra…. Vracena stara turbina i auto naravno nece da ide…. [emoji33]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQlMnXeZUc4O92sghhr4Byh30Q6bLnNSl-7UQ&usqp=CAU)
(https://www.myturbodiesel.com/attachments/torsion4a_1314h-zagrejan_motor-jpg.3067/)
Kako je podešena bregasta, jeste li podešavali prema dijagnostici, torsion value?
-
Jeste, lično mislim da je majstor izjebao stvari sa diznama, jer je menjao gumice i dihtung na tandem pumpi…. Mislim d aima problema sa gorivom. Torzija je podesna i turbo ima vazduha…. Posle pola sata voznje auto putem, kada na leru dam gas do 1000 obrtaja osecam kako se volan trese… A auto nema miran i lep rad kad je rasterecen motor nego kao na onom snimku….
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Da nije instalacija dizni?
Uđi u measuring blocks 013 i 023 u dijelu Engine pa iskontroliši parametre ili ih pošalji ovdje.
Inače ko zna i kako je uštelovao dizne.
-
Iwchame, rasprodaj taj vozni park dizela i kupi jednog krstenog benzinca, slatko da se navozas. :)
-
Da znas, ko zna kako je ustelovao dizne, menjao dihtung tandem pumpe, gumice na diznama, sve bilo van, nesto nije odradjeno kako treba…. Mada mi kaze otvarao ponovo, gledao, sve na mestu…Auto uopste ne dimi, znaci goriva nema…. Ali ne moze to da bude dobar majstor da mi se pojavljuje sa Delphi dijagnostikom na VW-u… Jebi ga, covek mi dugo odrzava auto bez problema, godinama, radili smo velike servise, menjali kvacila, kocnice, po neki senzor i sl…i sve bilo uvek Ok… Ali ovde je definitivno pao na ispitu… Dijagnostika mislim da mora da pokaže sta ne valja i to prvo treba da se proveri dijagnostikom, a ne on bi da pregleda da nije do tandem pumpe, opet dijagnostika znaci u trecem planu…. Valjda prvo treba da potvrdi da nema goriva ili ima viska ili jebem li ga sta pa onda da rastura ….
E bas se to mislim danas, reko daj da kupim jednog TSI i da menjam bobine i cao zdravo [emoji23][emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Drustvo, nista, sve provereno i kod drugog majstora, sve je kako treba, dizne nastelovane lepo, turbo radi kako treba i nabija pritisak extra, ali auto nece da ide dobro… Drugi majstor je predlozio da stavimo drugu bregastu… Sumnja da je do bregaste, ali ne znam sto bi bilo, auto pali na pola kljuca i ne trese se motor i ne lupa… U voznji se cuje na malim obrtajima nesto sto sigurno kod zdravog TDI nece da se cuje, neko bap bap bap preskakanje, lupkanje, jebem li ga sta je….mislim da moze da se cuje jasno na snimku. Kako vam se cini, da li bregasta ili nesto u vezi goriva/dizni…? Na dijagnostici gresaka nema, osim za Egr jer je skinut…
https://youtube.com/shorts/NYNvg4FcDa8?feature=share
Jel znate kako da se proveri na dijagnostici da li ima dovoljno goriva u voznji…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
(https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/images/octavia-mk2-1575.png)
Premerite pritisak posle tandem pumpe, 7.5bar / 4000 RPM pri radnoj temperaturi.
-
Vazi Raco, puno hvala… Rekao mi je majstor da bi da pogleda tandem pumpu, jer je i tu menjao dihtung….
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Samo cu morati da nadjem nekog majstora koji se zaista razume u tematiku, zna da koristi vcds i zapravo ima ove pumpe za testiranje…. Ovi moji samo da prikac ena neku dijagnostiku, vide da dizne na leru rade dobro i ocitaju ds turbo dobro puni, vizuelno pogledaju creva i tu se zavrsava dijagnostika…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Juce sam ga vozio 60ak km auto put, i lepo ide na 120-140, nema cukanka i nije bucan… Potrosnja mi se zapravo povecala bar za litar, vozio sam 120-140 i potrosnja bila 6.5l-6.7l. Verovatno ovo znaci da nije gorivo u pitanju? Kontam da bi teosio manke da mu fali goriva…. Mislim da sve ukazuje na to da ova aftermarket bregasta koju sam ubacio nije dobra… Jedan majstor mi rece da mu se isto desilo kod musterije, i kaze stavili polovnu original bregastu i auto poleteo…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Baci pogled na filter ulja ima li opiljaka
-
Koju si bregastu stavio? Znam da su jedine hvaljene kolbenschmidt
-
Stavio sam ET Engineteam set… Hocu, videcu za opiljke…
https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-motorna-grupa/bregasta-za-golf-5-passat-b6-1-9-tdi-touran-set-novo/oglas/38556242
Svi kazu da su iste za 1.9Tdi, ja sam uzeo HVO287 a trebalo je HVO285….
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/cb4afc00dc1d820b081b5c4cd71c3a32.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/0a44fa3d021e2ccc813a5bc18c6549b1.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220925/f287a1806d86c6f40eb370f3e8a68222.jpg)
Ova 287 ide za Tdi sa DPF a ova druga je za nez Dpf… Ovaj sto prodaje tvrdi da su identicne, samo je razlika u leguri…. Nisam bas siguran…
-
Vracena stara bregasta u auto i dalje ne ide kako treba… Ja stvarno ne znam sra da mu radim[emoji36] To bi trebalo da bude motor koji je lak za dijagnostiku i resavanje a ovo se polako pretvara u nocnu moru….
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Daj parametre iz measuring bloka 023 u VCDS.
Inače PD kad zeza, zeza tako da je prosto nemoguće riješit kvar.
Na mom Golfu u CG nema niko da može da otkrije uzrok dugog verglanja na hladnom startu koji se ne dešava uvijek.
-
Ne znam…. Pali na pola kljuca, nema da dimi, troši kao 2.0Tfsi quarro, i lupka na 1200-1500 obrtaja po malo, ne treba tako… Izbaci pri paljenju malo beli dim. Menjane na diznama gumice i ostalo iz ovakvog seta tako da sumnjam da su dizne najebale nesto… Kad mu dam gas, kad turbo treba da povuce, samo se cuje hhhhhhh, i snaga nigde iako turbo odlican i ima boost ide do 2.5bara. Cim trosi više nego sto treba, nema logike da mu nedostaje goriva… Ne vidim da se nivo ulja povecao… Bregasta vracena stara, ostalo je da su dizne. Na leru radi Ok, ali pocne po da kucka cim mu se malo da gas.. Ne znam kakvi su ovo majstori zaista. Ovaj sto je vratio staru bregastu, kaze auto ide Ok, gleds me kao da sam debil [emoji36] Da li postoji neki majstor koji zna da napravi logove u VCDS, da proveri kompresij, pritisak na tandem pumpi, pumpi za gorivo itd…
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221005/ce9572d632affefc6c202c42cc934319.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Promeni majstore
-
Menjam unajveće…. [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
https://youtube.com/shorts/BBsQY0CdtJU?feature=share
Štekće kao Ferguson. Ja mislim da je dobra ponuda 4 dizne za 160e [emoji23]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
A moze li da bude da je mozda prezubio?
-
Mislim da nema sanse da pali na pola kljuca da je prezubio.... Paljenje nastelovano maximalno...
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
-
a zasto ne provjeriti kad je to par min i otklonis i to pa ides dalje...svasta se desava
-
Pa da [emoji106] Naravno…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Problem je otklonjen. Auto je prodat. [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
:53
Najbolje resenje, kupi sad benzinca, da te ne boli glava. :)
-
Pa da, neki Poli 1.8t Gti [emoji41]
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
lollol lollol
-
Gledam ovu bregastu sto smo stavili pa mislili da je do nje sto nije htela da ide skoda kako treba.. Presla je samo 300km, ali ima maltene na svakom bregu kao matirano… Jel to nirmalno u pocetku dok se ne “ispolira” pricupotrebi ili je bilo neko lose podmazivanje pri montazi? Hocu da je prodam da mi ne stoji bez veze ali ne bih da nekoga zajebem…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Dobija li se šta stavljanjem bregaste sa 2.0 SDI motora? Je li probao ko?
-
Gledam ovu bregastu sto smo stavili pa mislili da je do nje sto nije htela da ide skoda kako treba.. Presla je samo 300km, ali ima maltene na svakom bregu kao matirano… Jel to nirmalno u pocetku dok se ne “ispolira” pricupotrebi ili je bilo neko lose podmazivanje pri montazi? Hocu da je prodam da mi ne stoji bez veze ali ne bih da nekoga zajebem…
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Slikaj
-
Okk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
INA bregasta? Je li čemu?
Kolben malo teže za nabaviti u CG.