VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: nemanja7 Februar 01, 2010, 10:44:57 posle podne
-
http://rts.rs/page/stories/ci/story/5/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0/474441/%D0%93%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%22%D0%A2%D0%BE%D1%98%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%BC%22+%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0.html
clap clap clap clap
EDIT Madison:
Molim vas da se suzdrzavate od nepotrebnih komentara tipa: "Da komsiji umre krava"
(http://versiononevinyl.com/images/Products/Calvin-Toyota.jpg) (https://www.rockymountaingraphics.com/%5Cuploads%5Cthumbs%5CpissonMitsubishi_thumb_220x0.JPG)
-
Stvarno strasno. Tako nesto da se dogodi Tojoti? :huh:
-
Ipak se dogodi, moguce je svakom.
-
Pogledajte ovo tj poslusajte vezano za ovo ..strasnooooo
http://www.youtube.com/watch?v=03m7fmnhO0I&feature=player_embedded
Stravi?an poziv u pomo? iz Leksusa sa zaglavljenom papu?icom gasa (video)
(http://www.srbijanet.rs/images/stories/automobili/toyota/slike/tojota-saobracajka.jpg)
?etiri osobe su poginule u Leksusu 28. avgusta pro
-
i sad slucajno sam naleteo na ovo...kako da zaustavite automobil ako se zaglavi papucica gasa i naravno na krsini od toyote pokazuju i pogledajte na kraju VW JETTA je objasnila neke stvari ...
How to stop your vehicle if accelerator sticks
http://www.youtube.com/watch?v=FT07_JbnKWQ&feature=related
-
(http://img42.imageshack.us/img42/5481/honda598ehypf.jpg) (http://img42.imageshack.us/i/honda598ehypf.jpg/)
Posle "Tojote", i "Honda" masovno povla?i vozila
http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/Auto/176127/Posle-Tojote-i-Honda-masovno-povlaci-vozila lollol lollol
Japanski drugi po veli?ini proizvo?a? automobila, kompanija "Honda", potvrdila je danas da zbog neispravnih vazdu
-
Jel ostao neki ispravan Japanac, ili su svi ovakvi?
-
mazda, mazda bleh
i to RX8 B)
-
Mitsubishi i to evolucija
-
Sad ce i njima nesto da se desi i VW preuzima definitivno trziste zasluzeno...
-
Jbg, lose konstruisanje i sitna greska napravi veliki problem. Iskreno ne mislim da Japanci prave losa kola, po svim istrazivanjima Honda spada u najizdrzljivije automobile, i za svoju cenu pruza dosta ;)
Ali, naravno, izbor marke nema veze sa objektivnoscu, barem kod pravih auto-zaljubljenika B)
-
Toyota razmatra da povuce i neko stotina hiljada automobila marke Corolla...kako su krenuli bolje da zatvore fabriku boodala
-
ja nisam tako razumeo... :huh:
kako sam ja razumeo ta vozila, tj. vlasnici ce biti pozvani u servis kako bi se proverila ispravnost tih vozila.
znaci nisu sva vozila sa greskom, nego ima odredjeni broj u toj grupi...
-
strasno! ne dao bog nikome!!!
a i logicno je,da cim auto nenormalno ubrzava,prvo sto je,bacis ga u neutralnu,ili na lerku.
-
http://www.youtube.com/watch?v=FT07_JbnKWQ&feature=related
evo kako lik objasnjava za tojotu a na kraju ima jeta kako je nemacka tehnologija superiorna i kod ovakvog slucaja
-
To je vec neko postavio taj link u ovoj temi lollol
-
strasno! ne dao bog nikome!!!
a i logicno je,da cim auto nenormalno ubrzava,prvo sto je,bacis ga u neutralnu,ili na lerku.
Ne moze. Kad Toyota posizi automatski menjac se zablokira i mozes ga samo slomiti. Nikako izbaciti u nulu. U tome i jeste problem. Ingenjeri su tu opasno usrali motku.
-
epa onda su stvarno KANTE od auta testeras
-
ja nisam tako razumeo... :huh:
kako sam ja razumeo ta vozila, tj. vlasnici ce biti pozvani u servis kako bi se proverila ispravnost tih vozila.
znaci nisu sva vozila sa greskom, nego ima odredjeni broj u toj grupi...
To kazu zvanicnici Toyote, ali to naravno nije tacno.
Svi su neispravni ali se jos kod vecine ova greska nije manifestovala.
Koliko ja vidim problematicnu Toyotu napadaju 3 kvara:
1. Zapinjanje pedale. Potpuno benigno; jednostavno se izbaci patosnica u krajnjem slucaju.
2. Trosenje lezaja pedale koje prouzrokuje ispadanje ozubljenja u samoj pedali
(http://img189.imageshack.us/img189/2441/toygas0.jpg)
Problem je nesto slozeniji i resava se umetanjem ovih majstor Zikinih limcica.
i
3. Problem u samoj elektronici koja zbog necega posizi. Do sada ovo jos nisu prioznali zvanicnici Toyote, ali na osnovu snimljenih dogadjaja postoji opravdana sumnja da je rec o radu racunara.
Prvo i drugo mogu resiti, ali ovo trece, malo morgen.
U, uslovno receno, privilegovanom polozaju nalaze se vlasnici vozila sa manualnim menjacem pa je zato ispoljavanje ovih anomalija najizrazenije na americkom tlu gde su mahom automatici.
P.S. Svakako bi zamena pedale bilo najkulturnije resenje. Nejasno je zasto sa na novim vozilima radi ovakav karabudz.
-
jeste ali ruku na srce da znate sta se sve desava na vagenima.... pojavom golfa v postojala akcija zamene lukovog plivajuceg zamajca za sachsov jer je moglo doci do pozara na autu. sto se i desilo na jednom.. a na novoj dzeti je doslo do pozara u voznji zbog slabo pritegnute mase koja se nalazi u podu. to su sliucajevi iz bg-a. jbg u americi je to pokrenuto po mojoj proceni zbog velicine trzista i mogucnosti od velikog broja tuzbi sto bi ih kostalomnogo vise nego troskovi opoziva
-
Dogadjaji sa Toyotom su bacili u senku sve dosadasnje kvarove na vozilima proizvedenim u poslednje 2 dekade.
"Ameri?ko ministarstvo prometa objavilo je da su dobili prijave za smrt 34-ero ljudi koji su navodno poginuli zbog kvara na papu?ici gasa u Toyotama. Ameri?ko ministarstvo posljednjih je tjedana primilo 13 prijava o smrtnim slu?ajevima navodno povezanima s naglim ubrzavanjem od 2005. godine do danas. Toyota je u posljednjih nekoliko mjeseci zbog problema s podnim prostirkama, papu?icom gasa te sustavom ko?enja opozvala 8,5 milijuna automobila."
Sa Americkim ministarstvom prometa nema sale.
Kako vozila stare tako se povecava verovatnoca da ce se "epidemija" prosiriti.
VAGovi zamajci, turbine i porozni blokovi su decija igra naspram ovakvog kraha i skandala svetskih razmera, sto je strefilo Toyotu. Trenutno im ne bi pomogao ni serum protiv SIDE, da ga kojim slucajem poseduju.
-
Postojecim kvarovima pridruzio se i novi. Isto toliko vazan za bezbednost jednog vozila.
Nakon silnih problema s nizom Toyotinih modela, najnoviji su se pojavili i na najprodavanijem autu na svijetu, Corolli. Voza?i su osjetili problem u vo
-
Ma garant je neko ubacio uljeza u Toyotu, pa ovaj sabotira po malo...
-
Ma garant je neko ubacio uljeza u Toyotu, pa ovaj sabotira po malo...
To ne znamo B), ali zato znamo nesto drugo i to obrnuto. Naime u americkoj agenciji za bezbednost u saobracaju jos od devedesetih lobiraju Toyotini ljudi na visokim polozajima:
Naime, Bloomberg citira dokumente koji pokazuju da su Christopher Tinto, nadle
-
Postojecim kvarovima pridruzio se i novi. Isto toliko vazan za bezbednost jednog vozila.
Nakon silnih problema s nizom Toyotinih modela, najnoviji su se pojavili i na najprodavanijem autu na svijetu, Corolli. Voza?i su osjetili problem u vo
-
Klupko polako pocinje da se odmotava. Izgleda da problemi postoje odavno samo su uz pomoc snaznog lobiranja zataskavani. Toliko se daleko stiglo da su nevini pojedinci, i pored jasne situacije pri vestacenju, nepravedno slati u zatvore.
Uzas.
http://www.youtube.com/watch?v=3FYhJojbTS8
-
Klupko polako pocinje da se odmotava. Izgleda da problemi postoje odavno samo su uz pomoc snaznog lobiranja zataskavani. Toliko se daleko stiglo da su nevini pojedinci, i pored jasne situacije pri vestacenju, nepravedno slati u zatvore.
Uzas.
http://www.voanews.com/wm/voa/europe/serb/serb2130vb.asx
Vest pocinje na 18 min i 40 sec. Pomerite klizac na to vreme .
i sta sad dali treba jos kometarisati japanske krsine...cast izuzecima ali toyota je nevidjena krsina.....
(https://www.rockymountaingraphics.com/%5Cuploads%5Cthumbs%5Cpissontoyota_thumb_220x0.JPG)
-
Ma ok. Imaju probleme sada sa modelima. Zure i stancuju ih kao da su od kartona. Samo ima i nekih koji zasluzuju i postovanje, mislim na Hondu.
Ima modela i motora koji su zaista dobri, naravno ne kao VW biggrin
-
Nekazem ja da nevaljaju svi japanci ali generalno 95 posto kola su im ruzna nemaju nikakvi liniju a iznutra jos gore...cast izuzecima...Mitsubishi Pajero ,Honda Acord, Honda CRX,Civic pa Mazda 3 i 6 su ok ..i jos neki model ali to je sve sto valja od njih po mom ukusu i da svijda mi se se nisan sx200
-
skoro sam imao priliku da uporedjujem mazdu 3 i novu hondu civic........mazda je kao od plastike iz bloka 70 napravljena, nov auto koji se vec raspada i sve u njemu shkripi, udara,lupa........katastrofa...honda je deffinitivno najbolji japanski auto,bar u klasi civica koju sam ja gledao, a naravno nije ni priblizno Nemcima...
.a ne znam da li ste slucajno videli sistem obaranja prednjih sedista na novoj mazdi 2....ima neki kaish u dnu sedishta, na zglobu, na koji je privezana kuka koja se povuce(mora dosta jako), i onda se sedishte obori da udje neko pozadi, a kada se vraca ne vrati se u predhodni polozaj vec je naslon po 90 stepeni.................da ne pricam o sitnim stavrima i propustima.......
EEEEJJJJ, sa sam imao normalno obaranje sedishta na BMWu iz 1982.....a ne 2009.......
za novu hondu civic stvarno nemam nekih preteranih zamerki, osim suvishe komplikovano korishcenje klime i tempomata, kao i to shto mnogo svetli sve u kabini pa ometa.....inace auto se ponasa super, tako da ako se neko odluci za japanca moja topla preporuka za civica, sestra ga ima vec 2 godine i nije mrdnulo nishta......
-
Oni Japanci koji nesto vrede kostaju isto kao i Nemci (ponekad i vise) pa se onda postavlja pitanje zasto bi se kupili?
Bolje opremljen Civic kosta koliko i G6 14 TSI HiLine.
-
potpuno si u pravu(mada civic za 17000 ima 140 hp)........zato ja nisam kupio civica......kao i honda jazz i polo....skoro ista cena a ko nebo i zemlja su.......
mada, nemci imaju tu jednostavnost dizajna koja se svima nama svidja.....spolja svaki nemac lici na predhodni model, pa cak i na prvi proizveden, a unutra su uvek jednostavni(cast izuzecima visoke klase).....
.ima ljudi koji padaju na neke novitete u enterijeru ili exterijeru, pa uzimaju japance.........
u ostalom sami vidite kako svaki nemacki auto prati istu liniju(stare dobre kazaljke, sporetas za svetla...) i to tako od 80ih godina.....
(http://img168.imageshack.us/img168/4157/sciroccointeriorpicture.jpg) (http://img697.imageshack.us/img697/4188/2004bmw1seriesinterior1.jpg) (http://img24.imageshack.us/img24/8315/2007hondacivictyperinte.jpg)
By vivanbg (http://profile.imageshack.us/user/vivanbg), shot with Canon EOS-1Ds Mark II (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Canon+EOS-1Ds+Mark+II&make=Canon) at 2010-03-01
By vivanbg (http://profile.imageshack.us/user/vivanbg) at 2010-03-01
pa mozete i da prebroite dugmice.....
By vivanbg (http://profile.imageshack.us/user/vivanbg) at 2010-03-01
-
Ja iskreno nikad nisam ni umeo da razlikujem da korejska-japanska kola, pogotovu ona starija, ali bukvalno su sva ista...
Sa izuzetkom Honde, koja po meni pravi dobra kola, naravno sa naznakom na njihove motore, za koje mislim da su bili daleko ispred vw-ovih, recimo 90-ih godina. Na primer V-Tec sistem, koji se malo izmenjen i dan danas ugradjuje-honda crx iz 1.6 motora izvlaci 160 konja, a golf mk3 gti iz 2.0 150... Ali naravno, sve ima svoje, u tu istu hondu jedva da stanu 3-4 ljudi, a u golfa komotno 5 sa prtljagom ;)
-
Taj Civic sa 140 KS ne moze da pridje novom G6 sa 1,4 TSI motorom. Ni estetski ni tehnoloski.
Ne postoji tehnicki parametar na ovoj Hondi koji je realno usporediv sa ovim novim VW motorima.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=124687328&__lp=39&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Novi nodularni TSI trenutno je san svakog japanskog proizvodjaca.
-
honda integra typeR, i honda civic 1,6-16v od 92 do 95 su vrh, ko nije vozio nezna sta je stabilnost na kocenju i ubrzanje sa 160km/h pa na gore. svi ostali su sporeti. svaka im cas sto se tice dzipova terano, pajero lend kruzer itd takva terenska auta nikad niko nece napraviti sto posto
-
Od 92. do danas proslo je mnogo vremena i mnoge stvari su se potpuno okrenule. Ni japanski SUVovi nisu ono sto su nekad bili.
Jer da jesu i da imaju sta da pokazu, to bi i uradili, ali ne mogu. Svabe su ih pregazile do korena.
30 Toyoti, 20 Nisana, 20 Mitsubichia,...
a rezultat:
http://www.dakar.com/us/DAKAR/2010/stage-14/standings/cars/overall.html
sa samo 5 VWa.
Pajero i Landkruser odlaze u istoriju. Ako se Toyota uopste iscupa iz sveg ovog sto ju je snaslo, bice dobro.
-
da da da bravo care..to sam zaboravio ..u dakaru su pokazali koji je najbolji
-
Zarsilic i Nemanja 7 bas ne podnose Japance biggrin . Samo sto se tice tehnologije..ne bih rekao da su zastareli..Evo pogledajte ove klipove, godine su 1991 i 1993. http://www.youtube.com/watch?v=MAgf5OG2Pyg http://www.youtube.com/watch?v=6NYe5jFhF0g .Gedora je u pravu, a covek sa trka valjda zna. Kakvo je vesanje pozadi imao Golf 90-ih,pa i 2000-ih? torzionu osovinu, a Hondin Civic nezavisno (double wishbone), sto je VW grupaciija rezervisala samo za Audi. Drugo Vtec je izuzetan izum koji je VW samo gledao, mnogoooo dugoooo. Realno ljudi. Integra TYPE R 1.8-192ks, S2000- 2.0 240ks sve atmosferski motori. Jeste da je snaga u gornjem delu obrtaja, ali zar se tako i ne voze trkacki automobili? Na trkama ne treba 500Nm/1800 O/min. Mada je za gradsku voznju lepsi i pogodniji VW princip.
I da..ako su tako zastareli..sto svi kupujemo Pioneer-e, Kenwood-e, Alpine, JVC-jeve, Clarion-e..., a ne Blaupunkt-ove, Becker-e?
A sto se tice gluposti koje zaostali Amerikanci forsiraju u medijima, necu ni da komentarisem.. mislim samo da im je mnogoooo krivo sto prave velika g.....ta od kola. Pa njihova vozila (cak i sportska tipa Pontiac firebird) su imala dobose pozadi do 2000...I sto se ti problemi ne pojave u Evropi, sto se tu malo ne digne prasina...? Nemojte blatiti bez ociglednih i realnih dokaza.
-
Taj Civic sa 140 KS ne moze da pridje novom G6 sa 1,4 TSI motorom. Ni estetski ni tehnoloski.
Ne postoji tehnicki parametar na ovoj Hondi koji je realno usporediv sa ovim novim VW motorima.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=124687328&__lp=39&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1
Novi nodularni TSI trenutno je san svakog japanskog proizvodjaca.
Druze znas li sta je GDI? Jesi li cuo nekad za to? Da li znas kad je Mitsubishi izbacio taj proizvod u civilnu upotrebu? A znas li kad VW FSI sistem? i znas li sta je ?o cemu pricas... evo ti jedan text pa se informisi prvo, pa posle blati http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection . Ukratko, VW uvodi GDi pod nazivom FSI 4 godine nakon Mitsubishi-ja i ostalih japanskih prozvodjaca.
Pozdrav, i izvinjavam se na duzini post-ova
-
ma Mitsubishi evolution 8 je mama ,a za ostale japan krshine me bole
-
ma matori sve je to tacno ali znas kad nesto ne volis pa to ti je,meni se ne svidjaju uopste kao ni opel ni ford.....
-
bratori to si u pravu, ima ljudi koji vole Alfu iako svaki dan leze ispod nje i nesto popravljaju ;)
-
hehehe alfa je skroz lud auto i ide super ali imaju neke kvarove koji samo milan tarot moze da kaze sta je u pitanju
-
iskreno ne verujem da bi potegli americki kongres da organizuje anetni odbor za tojotine predstavnike da nema bash nikakve veze izmedju 19 poginulih, za koje ih terete, i japanskih automobila......
a i da stvarno nema problema, ne bi toyota povlacila tolike automobile iz upotrebe......
shto se tice tehnike i motora, jbg, to nije moj resor......ne znam....
-
Jedini Dzapanac kojeg bi ja zeleo da imam je Honda Integra wub wub wub
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/98/Honda_Integra_typeR.JPG)
(http://www.grahamberry2.co.jp/stock/e379_79_Honda_Integra_type_R_Red_Recaro/honda_integra%20e379_%20016.jpg)
Odlican auto za budzenje i moze mnooogo da su izvuce iz motora . . .
Inace, mislim, da se proizvode jedino u verziji sa volanom na desnoj strani, znaci prvenstveno za japansko i englesko trzista..........
-
ima ih kod nas 10 - 12 sto se voze na trkama sa levim volanom, auto nije zasluzio nikakvo pljuvanje ma koliko ga mrzili drugi i ja i peti i deseti... ta v-tec tehnologija je cudo. serijska integra ima takav trap, kocnice, menjac i naravno motor da nebi znao s kojim evropskim autom da uporedim takav kvalitet.
-
E gedora o tome sam i pricao ;)
Vozio sam se u Hondi Civic 1.6 16v V-tec i znam sta pricam, auto je lud, ide kao pracka. Druga stvar je da li se nama svidjaju japanksa kola ili ne. Ali u svakom slucaju, Japanci, kao i ostali istocnjacki narodi, su poznati da vole da dovode sve do savrsenstva, mozda je malo glup primer, ali pogledajte istoriju-ko je izmislio katanu, barut, sta su Mongoli uradili kad su prodrli u Evropu?
Slazem se sa hektorom da je ipak njihova velika mana sto snagu nabijaju tek na visokim obrtajima, dobro je to za trke, ali prosecnom vozacu je potrebniji obrtni moment u niskim obrtajima, nego konjaza u visokim. Ista ta honda sa v-tec motorom nije nista brza od mog golfa do 3000 obrtaja, ali zato preko 5000 lepi za sediste, bukvalno.
-
ja imam hondu civic 1.8 i-vtec(2008)...... i moram da kazem da je i pri vishim obrtajima mrcina s'obzirom da ima 140 hp....sa toliko konja bi trebalo da vuce mnogo bolje.....moj scirocco kao da ima duplo vishe konja.....
opet kazem....u tehniku motora se ne razumem, ali mogu da procenim subjektivno jer imam oba automobila, i sedeo sam u roku od 5 min u jednom pa u drugom.......
-
Onda su ocigledno sjebali V-tec od 90-ih, ta je 1.8 sa 140 konja, a pre su izvacili 160 konja iz 1.6 wacko
-
Nisu za poredjenje taj 1.6-160 i 1.8-140ks jer je taj 1.6 imao oznaku Vti (odnosno type R, kasnije), kao kod VW GTI. A Civic type R?? 2.0 200ks?
-
http://www.seebiz.eu/hr/seebiz-trend/sport/nissan-povlaci-540.000-vozila-zbog-kocnica,69785.html
-
http://www.nezavisne.com/ekonomija/vijesti/53050/Volkswagen-povlaci-194000-vozila.html pa sta? znaci li da je VW krs? ne bih rekao
-
To bi ti voleo hektore , ali NE Volkswagen nije krsh , zbog tamo nekih brazilaca sto nisu umeli pa sklope auto u njihovim fabrikama , kad se bude povlacilo u celom svetu , tad cemo drugacije da komentarisemo big_boss
-
toyota i dalje ima prolem.....stizu prijave i posle remonta na koji su pouceni modeli ishli..........danas cuo na B92
-
http://www.nezavisne.com/ekonomija/vijesti/53050/Volkswagen-povlaci-194000-vozila.html pa sta? znaci li da je VW krs? ne bih rekao
VW povlaci 200.000 vozila zato sto su procenili da u lezajevima zadnjeg tocka nema dovoljno masti pa se moze dogoditi da i pre 300.000 km voznje, na sto vozaci VW nisu navikli, lezajevi zaribaju. biggrin
Karakter gresaka zbog kojih se vrsi povlacenje nije isti. Nije ni slican. Jedne su vezane za bezbedonosni sistem u vozilu (kocnice, upravljac, gas, elektronika,...) dok su druge najobicnija briga za musterijama. To nikako ne moze biti isto.
Ako je u pitanju kocioni sistem kao sto je u slucaju Tojote, bez obzira na "mali" broj poginulih i povredjenih, onda je to skandal svetskih razmera i greska je prakticno neoprostiva.
-
tako je, tip greske je potpuno razlicit. Ovde moze da se prica iskljucivo brizi prema potrosacima, da ne placaju novi lezaj tocka jer bi verovatno auto izasao iz garancije kada bi se to desillo.
-
Kazes Brazilci? pa Tojota o kojoj se vodi polemika je made in USA.. da li to znaci da se isto ne vazi? to gde se auto pravi ne umanjuje odgovornost...
-
za toyotu vazi povlacenje i u usa i u evropi i u japanu
-
nemojte sve japance da stavljate u isti kos glupo je i nisko previse! opet cu pomenuti integru type r, civic 16v v tec, jos je gluplje da pominjemo imprezu, mitsubishija evo 5, 6 ,7 ,8, 9 , sad ima i desetka... volim i radim i zavrsio sam skolu i zanat za vag audi.... o ukusima se ne raspravlja tj nemojte pljuvati auta koja su po kvalitetu jaca od jednog bmw! nije u redu ni korektno!
-
naravno. svaka fabrika veca ima automobil vredan paznje. I taj suzuki se proslavio sa swiftom i tojota ima supru i subaru imprezu. Ima gomila dobrih automobila, naravno. Ali samo je jedan VW biggrin
-
Niko tu nikog ne pljuje. Rec je o cinjenicama koja se dogadjaju trenutno sa japanskim velikoserijskim vozilima. Propust koji su napravili u proizvodnji je neporostiv, ne zato sto se propusti ne mogu desiti i drugima, vec zato sto se oni ne smeju desiti ni kod jednog proizvodjaca kada su u pitanju delovi i sklopovi od vitalnog znacaja po bezbednost putnika.
Kada se tome dodaju razne zakulisne radnje (lobiranje i sl.) stvar postaje jos slozenija i skandaloznija.
Kvalitet jednog proizvoda nije samo vezan za kvarljivost i nekvarljivost. Kvalitet jednog proizvoda povezn i sa popravljivoscu.
To prakticno znaci: ima prava da se pokvari, ali mora da moze i da se korektno i uspesno popravi.
Koliko vidim sa japancima to nije slucaj:
http://www.youtube.com/watch?v=QbcyImsDo1w
-
Policija jurila podivljali "prijus"
http://www.mondo.rs/s162951/Lifestyle/Policija_jurila__podivljali_prijus.html
-
Rec je o novoj izvedbi Toyotinog hibrida pod nazivom Clay Pigeon biggrin
Policija jurila podivljali "prijus"
http://www.mondo.rs/s162951/Lifestyle/Policija_jurila__podivljali_prijus.html
A tu je i prevod
http://www.youtube.com/watch?v=uphXZZemYJ8
P.S. "Clay Pigeon", u prevodu "Glineni Golub"
-
eeeee.... a ljudi se kunu u toyotu......... strasno....
-
obustaljena prodaja lexusa GX 460
http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2010/04/14/privremeno-obustavljena-prodaja-lexusa-gx460-u-sad-i-kanadi
-
mazda truli i to bas primeceno kod novijih modela, citao i gledao u auto bildu
-
Nisan Almera (1999) je auto koji ukoliko odrzavate propisno preci ce 160000 ni set kvacila nece biti promenjen ni bilo sta,a pouzdan je i naravno nikako na plin...covek koji poseduje jedan takav primerak tvrdi da je velika stvar u manualnom menjacu sa japancima i kada sam uzeo da provozam taj auto koji je zaista 11 godina star,frapirao sam se,upalio sam masinu i nista nisam cuo(mozda je wao efekat za koji je zasluzna moj bos pumpa na golfu :) ) u svakom slucaju auto nema ni jednu jedinu mani,osim sto je 73 KW po nekome malo,ali taj auto je zaista siguran i udoban...Tako da postoje zaista japanska vozila u koja se moze covek pouzdati!!!Nikada nije nista ulozio u taj auto osim naravno promene ulja i sve sto je potrosno!!!Cini mi se da je Toyota pocela da zapinje nesto kasnije sa tim kocnicama,a zatim i Honda...steta...no i dalje smatram da su Honda CRX i Toyota CELICA opasne makine...steta sto se brukaju novim modelima ovako ruzno...
-
Ko kaze da japanci prave krs kola taj ili nije vozio japanca, ili je glup... Ja sam recimo veliki fan Honde i Accorda, Civica, i generalno svih hondi sa VTEC motorima... Vozio sam Accorda novog, Civica, CRX-a, tu su sve masine prave... a tek zvuk Vtec motora... Nemojte samo pljuvati druge marke, iako je Toyota imala peh taj sa pedalom gasa, to nista ne znaci, ja sam licno ubedjen da je to bila sabotaza nekog drugog proizvodjaca, al dobro... pogledajte na you tube hondine i toyotine motore koliko su izdrljivi. Ovde su neki toliko napljuvali Toyotu kako je sranje, a znam da pola vas zeli jednu Supru twin turbo u garazi ili Skyline-a...
-
Nepljuje ovde direktno niko na japance (licno kazem) a znam da i ostali tako misle, vozio sam se u par japanaca i samo reci pohvale i dosta njihovi modela mi se svidja, izuzev mazde koja me je nedavno iznenadila novim modelima koliko je losa limarija drugo nista... honda, micubisi, subaru, tojota na testovima su se extra pokazali... jedina mana kod njih su skupi delovi.......
-
Nepljuje ovde direktno niko na japance (licno kazem) a znam da i ostali tako misle, vozio sam se u par japanaca i samo reci pohvale i dosta njihovi modela mi se svidja, izuzev mazde koja me je nedavno iznenadila novim modelima koliko je losa limarija drugo nista... honda, micubisi, subaru, tojota na testovima su se extra pokazali... jedina mana kod njih su skupi delovi.......
Istina ziva,GAGA dere koliko je skup za Nissane boodala boodala boodala
-
ranih 90ih, vozio ja Kadetta i kupovao amortizere secam se dobro cifri
Monroe Sensatrack za mene 47DM
isti taj za Mazdu 626 121DM
lollol
-
sasvim moguce...ali na koroli iz '90 god plocice su promenjene na 70000,bez pajsera(bio prisutan).voznja vise po otvorenom putu ali 70000 je 70000.ne znam da li i dalje japanska industrija drzi primat po izuzetnoj pouzdanosti automobila.znam da je drzala.neke stvari treba priznati postovati. ;)
-
Cini mi se da svi automobili japanske proizvodnje,sve do tamo neke davne 2002-2003 su izrazito pouzdani i nisu stedeli na limarili niti na bilo cemu drugom...izvinjavam se ipak Toyota Celica je moja velika ljubav pored Golfa MK2 s tim da eto...kupe je pa nisam mogao da se dogovorim sa okruzenjem oko svrhe mog auta,pa su navaljivali na hetchback pa sam uzeo Golfa mk2 i odusevio se kolima,a inace samo bih kuoe uzeo i to znase ili CRX honda ili Celica Toyota :) Naprosto,prelazili ljudi nenormalno mnogo kilometara sa tim kolima i nikada im se nista nije desilo...iskreno...na nissanu mi se desio maler.Neke pijane propalice su prolazile i odvalile retrovizor,au brale moj ne zelim ni pomenem cifru koju sam ostavio GAGI za ruke,plus retrovizor...za***i ti to,japan je japan(starija kola) ali sto je skup za odrzavanje...nema sta!!!Ali tu se zna ko kome robuje,kada crkne,crkne sve,a ne deo,pa ti kupis deo,pa crkne drugi deo...Masina robuje tebi,a ne ti njoj big_boss big_boss big_boss