VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Mrva89 April 21, 2022, 10:41:28 posle podne
-
Passat b6 2.0 103kw
Nakon sto je isključen džek iz senzora temp.vode (onaj žuti pipak je ostao i dalje u motoru), ventilator ispred motora se pali svaki put nakon par kilometara pređeni.Također, radi i na leru, i kad se ugasi automobil, radi nekih 10sekundi!
Dok u voznji i ako je iskopčan dzek, temperatura ide do 90C ne znam zbog čega, ako sam isključio senzor.
Moze pomoć, pozdrav
Sent from my SM-A125F using Tapatalk
-
Sto si isklj to? A vj vidi da nema senzora pa se stiti od pregrijavanja, a moguce da mu to nije jedini senzor pa ti i dalje pokazuje temp
-
Ma uključit cu ga sutra vjerovatno dok kupim novi jer mi sa starim nesto nije OK! Dok je upaljen tj. uštekan nece da pali auto kad je na 90C, nekad pali dok mu je gas do poda startujem auto tad bude na 600obrtaja i onda dobije gas i radi onda ok..Dok nije noga na gasu upali i ugasi se...Sad nezz ako nije do senzora mozda je do termostata, ko ce ga znat...
Sent from my SM-A125F using Tapatalk
-
Pa jesi li ti bio kod majstora, jeste li ustanovili da je do senzora?
-
Senzor je zamjenjen 2 puta i isto stanje znači..Normalno podize temp do 90c ne pali ventilator..Dok je jedini problem paljenje kad je na 90c..dok je hladan pali ko mina. Imam i sliku dzeka koji je istekan, onda auto pali bez problema ali ima simptome koje sam gore naveo..Neko kaze ipak da je tu struja u pitanju, u dzeku...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220421/86442ddcd142e2e3eba52b300982f98b.jpg)
Sent from my SM-A125F using Tapatalk