VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zman76 Mart 21, 2022, 03:42:03 posle podne
-
Na Golfu IV benzinac 1.4-1999. godište se pali lampica za pritisak ulja u motoru. To se dešava kada počne toplije vreme dok zimi skoro nikad. Primetio sam i da se ugasi kada obrtaji predju 2000, ali pre neki dan nije nikako htela da se ugasi.
Menjali su davač pritiska tako da nije do njega-jedino ako ima fabričku grešku. Kada su merili pritisak majstori kažu ( išao kod dvojice da vidim da li se slažu dijagnoze) da pritisak bude dobar dok je motor nezagrejan i posle samo padne na 1 i ispod jedan. Ne znaju šta je dok ne otvore motor. Da li je neko imao sličnih problema i imate li neki savet? Ne znam dal da radim bilo šta ili da ide na otpad. Hvala u napred. Viđao sam slične teme ali u nijednoj nema baš ovakvih simptoma.
-
To nije nimalo obecavajuce.
Postoji jednostavan trik za detekciju tog kvara.
Kad je prikopcan manometar dignes gas na oko 1500 okretaja i onda naglo potopis gas do daske.
Ako su ofurili lezajevi na radilici u momentu potapanja gasa imas pad pritiska i onda skoci.
-
Šta je u pitanju? Bregasta, radilica, ležajevi.ili nešto četvrto?
-
Kad si mijenjao ulje? Moguće da je sipano ulje lošijeg kvaliteta i da je već izgubilo sposobnost održavanja gudtine na višim temperaturama.
-
Pre 4000 otprilike...
-
Šta je u pitanju? Bregasta, radilica, ležajevi.ili nešto četvrto?
To je nemoguce znati.
Poslusaj Vasila, promijeni ulje.
Ti motori znaju ( zbog produzenog intervala zamjene i neredovne zamjene ulja) nakupiti brlog na sitku pumpe za ulje. Ali na zalost mora se skinuti karter da se to ocisti.