VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti Januar 13, 2022, 10:59:54 posle podne
-
Pozz, ne vozim ovaj auto zimi ali vec duze vreme desava se da negde kada se davi tj sporije vozi a kada je toplo vreme podigne malo temp za sirinu kazaljke i malo vise i pali ventilator normalno ali i creva tada budu tvrda solidno... inace ide ok, ulje i vodu ne gubi, presao sam tako sigurno 10ak hiljada km, do sad bi valjda vrisnuo da je dihtung... da li moze biti do termostata, cepa na boci ili oboje, ili sta vec...?
-
Pritisak u sistemu mora da postoji,do 1 bara cini mi se.
Sto je veca temperatura motora,to ce creva biti tvrdja.
Da je termostat zaglavio u zatvorenom polozaju,ne bi mogao da vozis,prokuvao bi.
Sto se cepa tice,on sluzi da izbaci visak pritiska iz sistema,i samim tim zastiti sistem od prevelikog pritiska.To se desava kada zaglavi termostat,ili ode dihtung glave.Da cep ne radi probio bi na nekom drugom mestu.
Kod tebe se nista od toga ne desava,creva moraju biti tvrda zato sto je to zatvoren sistem,i sluzi da podigne tacku kuvanja rashladne tecnosti.
Kod tebe je sve ok,ne pipaj nista i vozi.
Jedino mozes da promenis termoprekidac na hladnjaku,da ti ranije pali ventilator.
-
Stavi veliki hladnjak od turbo dizela i lim sa dva propelera brže se rashladi sistem
-
Moze biti to sto je Steva napisao a moze biti i da je hladnjak prljav. Ako problem ostane i nakon promene termoprekidaca i termostata onda promeni i hladnjak, oko 2500-3000 je.
Sa vecim hladnjakom neces dobiti nista, samo ce se teze ugrejati motor i grejanje ce biti kilavo
-
Sa vecim hladnjakom neces dobiti nista, samo ce se teze ugrejati motor i grejanje ce biti kilavo
Greska.
Na passatu sam imao hladnjak od TD motora sa duplim ventilatorom.
Nikakve razlike nije bilo u brzini zagrevanja motora i grejanja u kabini.
Jedina razlika je bila u hladjenju motora koje je bilo mnogo bolje.
Ovo sve vazi ako je termostat ispravan.
-
Gornje crevo odvodi toplotu iz glave u hladnjak i teze se zagreje motor ako je hladnjak veci nego sto treba.
Na pasatu B3 imam taj veliki hladnjak sa duplim ventilatorom i ispravan termostat i prekidac i sporo se ugreje. Sporije nego golf na kom sam imao fabricki manji hladnjak sa jednim ventilatorom
-
Veliki hladnjak je prava stvar u dvojci. Jedina razlika kod mene je što je sad kazaljka stano na pola a prije je bila uvjek preko. Desmo možda nisi imao plastičnu zaštitu ispod motora ili nisi montirao one plastike sa strana hladnjaka jedino zbog toga teze nabija zimi... Ja vozim i zimi i po ovim debelim minusima ujutru nabije brzo temperaturu, poslije 10-15km nabije radnu još mi je uključen ventilator na keca od samog starta. Termostati su loši, ja sam ih mjenjo ko čarape oni brzo popuste
-
Pogledaj na KR-u koliki je fabricki hladnjak, manje od ovog ne moze
(https://i.postimg.cc/FF0PVzPt/kjetronic-16v-tuning.jpg)
-
Ma jeste, znam, al zato im je ljeti u guzvi po gradu kazaljka preko pola. Dok je auto u pokretu ok al čim stane dize temperaturu...
-
Na dvojci 1.8 sam imao fabricki hladnjak, temp nikad nije prelazila pola nit je ventilator palio drugu brzinu
-
Jos uvek nisam resio problem, kupim nov cep boce febijev, kazu bolji nema, plavi a fabricki onaj mi je crni ako ima kakve veze. Ovaj stari crni ne zvecka kada se protrese a novi plavi da. Sa novim cepom jos vise duva creva i izbio antifriz pored svake selne i na hladnjaku negde sliva mislim da je pukao od pritiska. Majstor kaze diht glave otisao. I pored svih vlazenja na selnama on ne gubi nivo tecnosti i ulje je cisto novo i ne trosi ga kao i uvek. Ne skida mi se glava ako nije do nje jer je sve fabricki, moze li kako da se ispita pre skidanja, merenje kompresije itd?
-
Može sa ovim. Ali verovatno da ćeš morati da skidaš glavu motora. Čim on izbija antifriz na sve strane.
(https://img.mweb.com.tw/thumb/714/500x500/SD-1025_S/sd-1025b-instruction02.jpg)
-
A mora izgleda, rece mi majstor za par dana da ga zovem da se to skida i odradi. Malo sumnjam i na pumpu za vodu, nesto bas ne baca jako u bocu, stavljena je ruville pre 5 godina koja je presla do sada nekih 35000km...
-
Pošto ćeš već raditi glavu menjaj sve što treba.
Da ne bi posle plaćao ruke majstoru 2 puta.
-
Evo mene... odradio ja sve, skidanje glave, nosio na ispitivanje itd, zamenili vodjice i izduvne ventile, rekose malo od voznje na plin nije to bas bilo ok... dobro, menjajte sve sto mislite, mada auto bio perfektan, radio ko sat i malo trosio, vukao ko lud, ulje ni kapi nikad potrosio... Spakovano sve ali ostaje problem naci cep da valja, juce mi izbaci antifriz kad se parkirah ispred kuce, imao sam solidan uspon nekih 10ak km u povratku do kuce. Pogledam, gumica na ovom novom febi plavom cepu zavrnula se i podglavila. Odem da kupim drugi cep, ovaj put uzmem swag, isto s.... ko i febi, bolji nemaju kaze, cekao bih da se poruci najbolji ali kaze nema, imam i jos dva crna originalna fabricka, jedan moj koji sam skinuo i drugi od burazerove trojke od nekad ostao.... ni jedan ne valja. Cekam da prodju praznici da mi poruce i vernet cep, neka imam i njega. Zna li neko postoji li gde da se kupi dobar cep? Da li moze da stavim bocu sa sve cepom od golfa 4 i to mi pade na pamet?
(https://i.postimg.cc/BPqbHDBg/20230429-215449.jpg) (https://postimg.cc/BPqbHDBg)