VW Klub

VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: VladPet Decembar 31, 2021, 04:37:13 posle podne

Naslov: Veliki problem sa curenjem antifriza
Poruka od: VladPet Decembar 31, 2021, 04:37:13 posle podne
Dobar dan kolege, prvenstvno da Vam cestitam unapred novu godinu, zelim sve najbolje Vama i najbliznjima.
Naime post se odnosi na zenin Mini Cooper R50 model 2002 godiste, bmw-pezo motor 16v 1.6b + sekvent plin.
Imam problema sa curenjem antifriza, na autu je prosli vlasnik radio glavu motora(vidi se da je ciscena, kao nova), vozio sam kod 3 razlicita majstora, radili smo test antifriza 1bar pod pritiskom, pocelo je da curi na kucistu termostata, koji nije postojao u autu pre toga. Promenio sam kuciste, termostat ugradio, vodenu pumpu, remenicu radilice, pk set(izaslo Boga oca), i problem i dalje postoji. Majstor kada je skinuo kuciste video je sitne rupice(koje opet kazu da nisu male) na glavi motora sa strane gde naleze kuciste termostata, i kaze tu curi 99% jer se tu i pojavilo curenje kada je bilo pod pritiskom. Nakon toga smo stavili diht masu(privremeno resenje), osusili lepo, vratili kuciste, nasuli antifriz, medjutim nakon 50kkm opet se isto desava, sinoc dospem na max, odvozam 15kkm i bude na minimumu antifriz. Majstor kaze, postoje dve opcije, da je povukao sistem jos antifriza jer smo ga skorije menjali, ili da je problem sa glavom, povlaci i izlazi na auspuh, jer nismo videli nikakvo mesanje ulja/antifriza. Sinoc nakon sto sam ga vozio, 15kkm, uteram u garazu, auto na max, ujutru na minimumu i mala barica ispod, na kartonu koji sam postavio, nije ta kolicina koja je izasla, pritom da je mala kolicina pa da isparava, ali nije mala kolicina, vec pola litre do litre antifriza. Zena vozi autoputem, pod opterecenjem, i tada se najvise gubi tecnost, sta da radim, voleo bih neki savet od ljudi koji stvarno znaju, jer sam promenio 3 majstora, i niko mi nije jos resio problem. Poslednji majstor mi je rekao da dodjem, da ostane auto dva dana kod njega da on istestira sve, izmeri co2 u sistemu, da sve lepo pregleda i nakon toga da se ustanovi da li je u pitanju obicno curenje sa strane, ili je glava motora u pitanju, dihtung.. Takodje smo zamenili cep, nije ni to u pitanju.
Svaki konstruktivan odgovor je dobrodosao...
Naslov: Odg: Veliki problem sa curenjem antifriza
Poruka od: Ivan Decembar 31, 2021, 08:31:49 posle podne
Mom kumu je Fokus 1.8 TDCi trosio vodu kao lud.
Stavi na maksimum, vozi 35-40 kilometara i vode nema za 1-1.5 litar.

Oterao kod majstora i epilog cele price je kriv blok. Odradjeno je sve.
Ravnjanje bloka, test i ravnjanje glave, zamena antifriza, remenice alternatora i jedan roler.
Cena 320€.
Naslov: Odg: Veliki problem sa curenjem antifriza
Poruka od: VladPet Januar 01, 2022, 12:37:40 posle podne
Ja iskreno da ti kazem ne znam sta bih radio vise. Auto cas trosi cas ne trosi, sad ostavio auto da radi 45min, zagrejao se dobro u leru, fazon ispod nema antifriza ali je bilo par kapljica ulja. Takodje kada sam ga ugasio ventilator se upalio i radio malo dok nije ohladio..
Naslov: Odg: Veliki problem sa curenjem antifriza
Poruka od: VladPet Januar 07, 2022, 01:59:24 posle podne
Update
Na glavi motora gde ide kuciste termostata, pojavile su se rupice koje su od antifriza(verovatno nije prosli vlasnik menjao dugo antifriz) i to je najelo glavu motora. Stavili smo diht masu, za sada je kako treba, videcemo, znam da je kratkotrajno resenje ali verovatno ce morati ravnjanje glave i usput cu da zamenim dihtung, ako je vec skidam.