VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: iwcham1979 Decembar 17, 2021, 09:28:53 pre podne
-
Drugari, zanima me da li zameniti bregastu i podizace na 300km ukoliko nema nikakvog lupanja, i gresaka? Auto samo mislim da ide malocslabije nego sto bi trebalo... Da li bregasta koja nije u perfektnom stanju, a nije ni djubre moze da dovede do pada performansi, a da motor lepo radi? Planiram da cipujem pa bih da sve to bude perfekt pre remapa? Gde se kod nas moze kupiti kvalitetna bregasta i podizaci, koji brand savetujete?
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
-
Пробам прво са чишћењем усисне гране, егр-а, турбине... Да мало лакше продише ауто...
Sent from my vw mk5
-
kolbenschmidt bregasta
Ina crni podizači
kolbenschmidt ležajevi bregaste
Šarafi dizni
Šarafi klackalica
Treba pogledati i klackalice da nisu načete, jer ako jesu odmah oderu bregastu.
Provjeri parametre dizni na mjernom bloku 013 i 023 u VCDS.
Očisti MAF i MAP senzore
Operi interkuler unutra
Kao što kolega reče, EGR i usisnu obavezno
N75 ventil može da zeza
Vakuum na turbini
Vakuum crijeva
Vakuum lula na tandem pumpi može isto da zeza ako je Lukova pumpa u pitanju.
-
Hvala. Super. Sve cu to proveriti. Jel ima kod nas negde sa se naruce silikonska vakum creva? Koja duzina i debljina treba da se zameni sve? :)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro