VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: SaleVW Oktobar 31, 2021, 08:44:29 pre podne
-
Потребна помоћ при одабиру Турана 2007-2010.
Чуо сам разне приче о лому радилице и излетању клипњача из блока на BLS-у,
ређе али исто и на BXE-у, на 2.0 проблеми са уљном пумпом и дизнама....
Има ли неки да ваља?!
Молим Вас за савете, мишљења, искуства.
Иначе прелазим годишње 25.000 комбиноване вожње, ауто за породицу.
-
To sam i ja cuo,ali tek kad sam kupio.moj motor je 2.0 140 konja,prosao sam sa njim oko 70-80 000 i nikakav problem
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
То и јесте највећи проблем, распад мотора се дешава изненада и без најаве, чак и уз добро редовно одржавање. Тако бар пише по нету. Зато сам и покренуо ово питање да чујем искуства са наших простора.
-
To tako uvek nesto pricaju,pre toga sam imao ford c max pa mi govorili gde si to kupi tu crkava plivajuci zamajac a ja za 7 god nista,tako i sa sharanom za 3 nista
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Nemoj 1.9 da izbjegavaš, to su samo priče. Kod mene je BLS, prešao sam do sad nekih 30 000km, motor ne dimi, ne curi ulje niđe, ne troši ulje, prešao je pravih 280 000km, servisi rađeni na 10 000km stalno. Ovaj motor od havarijebčuva dobro održavanje i dobro ulje, uništavaju ga LL servisi. Jeste se to ljudima dešavalo, ali prije zbog neadekvatnog održavanja nego nekog loše konstruisanog dijela na motoru. Nebi ga u VW grupaciji sve do 2013 koristili i stavljali u svoja vozila d aje tako kao što se priča. Nemoj ni DPF da te brine, samo nemoj da prekidaš regeneracije i sipaj povremeno aditiv za snižavanje temperature u DPF-u. Ja bih prije gledao stanje motora i vozila nego koji je mogor u njemu, mislim da koji god uzmeš nećeš pogriješiti, osim što 1.9 troši puno manje od 2.0, mislim da su za održavanje slične cijene i kod jednog i kod drugog.
-
A koliko to manje trosi 1.9 od 2.0? Ako kola stoje ne trose nista a najveci ti je potrosac noga na gasu. Meni na mome mesana voznja pa mi trosi od 6.5-7.5litara
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
@SaleVW, uzmes 2.0 115ks sa fabrickim metanom i ne razmisljas [emoji846]
-
Па не бих гас ни у каквој варијанти.
Ја бих дизел, али који тип мотора?
За сваки читам да се разлећу из чиста мира, без икакве најаве. Наравно, не сви, али не желим да ризикујем јер често возим децу.
-
Ada za svaki ces motor da nadjes hrpu havarija...vozim bxe 5god cipovan i oko 400kkm presao...nikakvih problema i dalje kao zmaj...sjutra da se "razleti" ne bih se iznenadio...to su "kante" koje vise niko nece dje je normalna drzava, a mi smo primorani jer nam je standard jednostavno takav...dobro pogledaj auto prije kupovine da bas ne uzmes odma s nekim ulaganjem velikim (zamajc, kvacilo, dpf..) i ako ti se svidja trguj...odrzavaj redovno i ceraj...pusti price...te price prava km i cuda na to nemoj da se oslanjas jer treba da znas auto s pravom km i ne bas nekom opremom je skljuplji "gore" nego kod nas....a onda ako ces dobru opremu + pogon za to ces dobro da doplatis, pricam za "gore" odakle dovode auta...e sad vrlo lako mozes da naletis na neodrzavan auto i onda taman da ode radilica ili nesto i onda ces ti biti jos jedan u moru tih ljudi sto pricaju tako za pojedine motore...ne kazem da nije tacno ali mislim da je prica malo naduvana vise...tako da s andjelima samo, ne zuri
-
Bogdane svaka cast,sad si lepo objasnio,90%kola a mozda i vise nemaju pravu kilometrazu kod nas kupovina kola ti je bas velika kocka na sta naletis
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Пређена километража, опште стање возила, то се све подразумева да се провери када се узима ауто. Али....
Овде је реч о типовима мотора, који је најпоузданији?
BLS,BXE,BMM,BMN.....итд.... Који треба избегавати?
-
Ja mislim da je rečeno sve gore. Ako je automobil dobro održavan nećeš imati problem ni sa jednim motorom. Odgovor na ovo pitanje koje si postavio ne može niko od nas da ti da, svako ima različito iskustvo sa različitim motorima.
-
https://bxeenginefailures.wordpress.com/
-
А какви су ови 1.6 тди 2010-2015, нека искуства?
-
Odlični jako izdržljivi neki imaju problem sa diznama mislim do 2013god. Evo bas sam juce jednu oktaviju video sa 500.000km
-
Iz licnog iskustva BMM ,140konja
Uljna pumpa kao kod 1,9 koja ne strada.
Do duse moj je bio 2009,zadnja serija tourana kod koga su sve mane resili.
E a od 2010,idu comon rail motori koji su 100 puta bolji od prevazidjenih pumpa dizna
Mnogo pouzdaniji,tiši,ekonomicniji...
Ali preporuka samo za 2.0
1,6 i nije nesto
-
I jos sta bih ti savetovao ,nikad ne kupuj jeftin auto od tog modela
Onda nikad prvu godinu kad se proizveo neki model,zato sto svaki problem rese tek u poslednjim god. proizvodje
Ja sam pre 3god. Isao u Nemacku da kupim Tourana,
Naravno bio sam ogranicen sa finansijama, brate vise krseva u zivotu nisam video. Te sto sam gledao do odredjene sume. Svi pohabani i oguljeni, tek kad sam odlucio vise da platim nasao sam auto da valja.
-
Svako ima neku svoju sliku, evo ja naprimer imam sharana 7n prva grneracija, zbog moje greske sam menjao pumpu i dizne a ostalo samo servisi i redovno odrzavanje
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
-
Svi pohabani i oguljeni, tek kad sam odlucio vise da platim nasao sam auto da valja.
to sam i ja uradio za Sharana
od 10-ak jedva 2 nadjoh da valjaju :46
SaleVW po meni 2.0 CR ...