VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Stefan Nedeljkovic99 Septembar 09, 2021, 10:09:15 pre podne
-
Zadnjih mesec dana javio mi se problem , recimo dok stojim na semaforu i auto je u D (drive) cuje se jako neprijatan zvuk kao iz traktora, zvuk dolazi iz menjaca. Ako ubacim u N (neutral) zvuk prestaje ali se cuje neko puckanje u menjacu kao da se dva metala sudaraju. To su problemi samo ako auto stoji u mestu, tok voznje super radi bez problema ne oseca se kad prebaca brzine , sve uredno. Ima li neko iskustva sa ovim problemom?
-
При укључивању/искључивању аута је л се чује као да зазвони?
-
Боље ти што пре иди до неког кртшеног мајстора за аутоматике, поправке нису јефтине ако се сјебе све скроз...
Sent from my vw mk5
-
При укључивању/искључивању аута је л се чује као да зазвони?
Hvala na odgovoru, cuje se slican zvuk kao da zazvoni pri gasenju motora. Tokom paljenja pali normalno.
-
Da tebi nije zveknuo zamajac
-
I ja bih rekao.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Ако звони при гашењу 99% замајац само [emoji1]
Мада видим у другој теми да ти је ауто на stage2 што значи да је бацио преко 500Nm претпостављам... А то је за DSG фино напињање на мишиће и већ тражи performance kit квачила и јачи замајац... Мада зависи много и од начина вожње, ако га испуцаваш на сваком семафору, ОЕМ сет је готов кроз 20-30ккм.. надам се да је рађена барем мапа мењача ако нису физичке измене, бар да се иоле оптимизују притисци квачила и ламела..
-
Ovde je verovatno multitronic, ako nije quattro.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Hvala sviman na odgovorima. zamajac je bio u pitanju, ono sto me sada muci jeste sto sam hteo da menjam ulje u menjacu, jer auto sam kupio sa 169.000km sada imam 180.000km medjutim mehanicar kaze da ako nemam istoriju kad je ulje u menjacu menjano, i da li je uopste menjano, jer ako nije nikad menjano njegov savet je da ne menjam uopste zato sto cu samo da napravim stetu i da ce da se polomi sve unutra. Kaze da je bilo koji drugi auto u pitanju zamenio bi mi ulje istog momenta ali kaze mi da je na doticnom menjacu tako. Inace mehanicar je posebno za Automatske menjace nije neko iz komsiluka. Mene sad zbunjuje ovo kako nesto novo moze da napravi stetu, ima li neko iskustva hvala.
-
Ako je u pitanju Multitronic menjac,kako su naveli clanovi gore,onda je problem ako je prljavo ulje u menjacu.Imao sam i ja strah kad sam uzeo auto da li je cisto ulje ili ne.Kod tog menjaca,ima lanac koji se krece kroz ulje,non stop je potopljen u njega jer se na taj nacin hladi.Ako dodje do prljanja ulja,pa se prospe u slucaju dodavanja novog ulja koje je cisto i retko naspram onog sto je bilo i ostalo u nekim delovima menjaca (gusto) menjac pocinje da trza jer ne moze da radi sa novim uljem.
Ja ti predlazem sledece,idi kod majsotra neka ti istoci ulje,odmah se vidi kakvo je stanje ulja cim se ispusti.Ako je dobro,onda ne moras da brines,uradi servis i zameni delove koji su istroseni.A ako je prljavo ulje a vec je istoceno,nema nikakvih problema da se isto vrati u auto.Tako da ti je moj predlog da servisiras menjac ako je tako “mlad” auto.Imam audi B8.5 2014 sa multitronic menjacem,isto sam brinuo,isto mi je rekao majstor sto i tebi ali mi je predlozio bas ovo sto sam ja tebi,da ipak proveris ulje.Ulje se menja sa filterom na 60k i to je u originalnim delovima oko 300e sve sa rukama.Mala para za veliki broj kilometara.