VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: icsadam Avgust 30, 2021, 04:09:25 posle podne
-
Pozdrav i veliko poštovanje za VAG saborce!
Moj problem je sledeći:
U pitanju je A4 B7 2.0 TDI BRD 125KW, sa odradjenim stage-om 1 na 203ks.
Dizne (siemens) su imale korekcije na oko -1 i malo je dimuckao pa je aditiv wyns spustio iste na oko -0.1 do -0.4 i prestao je sa dimom.
Od same kupovine nije bio eksplozivan na nižim obrtajima, kako bi trebao da bude pa je odradjen stage 1 koji je malo promenio situaciju. Od stage-a do sada je vožen 3 meseca i nije bilo problema.
Medjutim pre mesec dana je krenuo sve slabije da prima gas sa greskom p2099 Turbo Overboost koja mi se javljala na oko 100km (i tad je bio u safe-u i nije isao s turbom dok je kao "atmosferac" cepao).
Dok do zadnjeg trenutka nije izgubio skroz snagu.
Tipa na ravnom putu u prvoj brzini od 800 obrtaja do 1600 autu treba da razvije izmedju 8-12 sekunde,čim predje 1600 RPM onda ide najnormalnije.
Na uzbdici u prvoj nisam uspeo da predjem preko 1000 obrtaka i 10kmh ni za 2 minuta punog gasa.
Ostavio sam ga kod majstora,očišćen je turbo i više nema ni 1 greške,ali problem je isti.
Majstor je skidao usisnu granu,menjao MAF,Protokomer,proveravao creva,vakume i sve je u redu,ali on i dalje ne prima gas do 1600 obrtaja. Izbacio je i na oba auspuha 1,5-2L vode,kaze majstor da je to glava motora ali bi svakako morao da prima gas.
Da napomenem da je EGR ugašen i softverski i hardverski,DPF i Katalizator su takodje izvučeni.
Majstor sumnja da je možda od chipa nešto pobrljavelo u putnom racunaru,i takodje je ostalo da zameni papucicu gasa (ako sam ga dobro razumeo).
Jel imao neko isti/sličan problem i kako je rešen? Majstor nema više ideja šta može da mu bude.
Unapred hvala!
-
Ubacena originalna mapa sve ok!
-
Је л није тајна ко је радио чип?
-
Bio je ugasen DPF I Flaps pre moje kupovine,pa zbog lenjosti odradjen u stage 1 i egr off.
A prijatelj i ja (prijatelj nedeljno odradi bar 20-30 vozila) smo radili nadogradnju na s1 i egr.
Prethodni vlasnik je lose odradio mapu. A gde je i sta radio nemam predstavu!
-
Страшно, не може ни свако да се бави тиме, раде системом копи-пејст...
То само код проверених..
Sent from my vw mk5
-
Jasna stvar. Ovaj prijatelj mi je radio 10tak vozila ali su sva bila sa originalnom mapom i do sada nikad problem.
A s obzirom kakav je prodavac mufljuz i prevarant ne bi me cudilo da je sam radio mapu,a dečku 2 ovce da ne daješ da čuva..
-
Moze li mi neko reci sta je taj FLAPS tj pretpostavljam ata je ali eto da mi neko konkretnije objasni
-
Imas sve na netu
"FLAPS (SWIRL) su klapnice (zaklopke) koje se nalaze u samoj usisnoj grani blizu usisnih kanala glave motora. One imaju nekoliko uloga u radu motora ali najznačajnje uloge su miran rad motora na leru,manja turbo rupa (turbo lag) i manja emisija stetnih gasova. Njih kontroliše ECU (engine control unit) odnosno motorni računar u vozilu koji kada motor radi na leru drži klapnice zatvorene i time povećava turbulenciju u usisnoj grani i podpritisak i tako omogućava bolju atomizaciju i sagorijevanje smjese čime smanju nivo emisije štetnih gasova. Takođe optimalnim položajem kalpnica motor prilikom ubrzavanja iz niskih obrtaja prije dobija zadani obrtni moment i turbo rupa je manje izražena. Kad motor dostigne svoj maksimalni okretni moment klapnice su obično otvorene i tada motor može da razvije svu deklarisanu snagu.
Problemi sa klapnicama su dosta česti zbog loše kvalitete goriva (nedovoljnog pročišćavanja) i kontinuiranog točenja istog, skupljanje gareži i mehaničko blokiranje je uobičajeno ali često se dešava i da dolazi do otpadanja samih klapnica u cilindar motora što za rezultat ima veliko mehaničko ostećenje motora i skupu popravku.
Najčešći simptomi problema sa FLAPS (klapnicama) su:
Nemiran rad motora u praznom hodu
Veća turbo rupa
Manja snaga motora
Limitiranje snage motora (safe mod,limp mode)
Pojava MIL lamipice (check engine lamp)
Kliktajući zvuk koji dolazi od njih
Prestanak regeneracije DPFa i začepljenje istog
Problemi sa EGR ventilom i MAF senzorom
Upadanje klapnica u motor i mehaničko uništenje motora.
Ispravnim i kvalitetnim odjavljivanjem FLAPSa motor će raditi potpuno ispravno bez ikakvih lampica, grešaka i limp modova. Takođe DPF će nastaviti da radi regeneracije u propisanim intervalima. Prilikom tehničkog pregleda neće moći da se primjeti odjavljivanje FLAPSa i vozilo će proći sve ECO testove. Mehaničko vađenje klapnica uz odjavljivanje, sprečava scenario u kome klapnice mogu da upadnu u motor i unište ga. U praksi turbo rupa koja nastaje skidanjem FLAPSa je zanemariva i neprimjetna ako se cijela procedura uradi kvalitetno. "
-
Klapnice unutar usisne grane, regulišu emisiju gasova na leru itd, skupe su nove, polovne opet mačka u džaku, a najlakše se reše odjavljivaljem iz motornog računara tj. gašenjem na mapi motora (tzv. swirl/flaps off).
-
hvala na detaljnom odg...meni sve od te tri stavke su trenutno ok (egr, dpf i flaps) valjda...jedino egr mi izbacuje nekad na dijagnostiku samo i jednom upalio check engine ali ugasio posle sat vremena mirovanja...i to samo na veliku brzinu, autoput, tipa zaadnji put pokazao kao na 220km/h zabiljezio tu gresku...a auto ide extra...kad ga vozim kroz cg nista egr ne prijavljuje...i dosta me ljudi ubjedjuje da to sve odradim, a meni zao kad je sve ok da kazem ili kad bi moglo makar nesto pa da ne diram dpf jer bih izludio kad bih nesto od toga uradio i kad bi mi auspuh pocrnio...sad se moze lizati s njega koliko je cist...inace 3.0 je u pitanju
-
Što se tiče EGR-a on može da se očisti preventivno. Sam to mozes da odradis.
I dokle god ti DPF sam radi regeneracije i ne pali lampice ne hvataj se ništa da diraš, apsolutno ništa.
Čim krene on da zeza, ucestale regeneracije, lampica i dr. prvo čišćenje,pa ako ono ne pomogne vadi ga,gasi egr dpf i cipuj ga.
Ako ga normalno vozis chip ce da ti i potrosnju smanji a bolje ce da ide..
Ali naglašavam ne diraj ništa dokle god radi.
-
Топла препорука, не дирај док се не запуши (DPF) страда први најчешће. Кад се напуни, макни то, макни (зачепи и угаси) EGR и ћао, а до тад вози и не бригај [emoji4]
-
Pa tako sam i ja mislio da uradim...kad dodje do toga ne znam taj dpf sjutra zbog registracije, moze li proci?...i naravno da nije uslov sve to za cipovanje, moze i prije?
-
Može i pre kao kod mene na drugom autu,ali ce mnogo brze da se puni dpf.
A i zbog tog dpf-a nećeš da osetiš chip kako bi trebalo.
Moj drugi auto Passat B6 ima DPF i odradjen mu je stage 1, kad je dpf na 0-20% auto ide bolesno, cim se malo zapuni a nema uslova za regeneraciju (preko 60kmh,preko 1/4 rezervoara i 90c) on ide ali kao da ima 100 konja a ne 205 kolko bi trebalo da ima sada..
Zato ti preporucujem kad DPF zajebe (zivotni vek mu je od 200-300k) onda sve skidaj i vadi i onda tek chip.
A što se tiče registracije,je*em li ga... Što kažu braća Bugari, "što ne mož s pari,možeš s mnogo pari" tako da se sve da rešiti.. :57
-
lollol
-
Može i pre kao kod mene na drugom autu,ali ce mnogo brze da se puni dpf.
A i zbog tog dpf-a nećeš da osetiš chip kako bi trebalo.
Moj drugi auto Passat B6 ima DPF i odradjen mu je stage 1, kad je dpf na 0-20% auto ide bolesno, cim se malo zapuni a nema uslova za regeneraciju (preko 60kmh,preko 1/4 rezervoara i 90c) on ide ali kao da ima 100 konja a ne 205 kolko bi trebalo da ima sada..
Zato ti preporucujem kad DPF zajebe (zivotni vek mu je od 200-300k) onda sve skidaj i vadi i onda tek chip.
A što se tiče registracije,je*em li ga... Što kažu braća Bugari, "što ne mož s pari,možeš s mnogo pari" tako da se sve da rešiti.. :57
Duži je radni vek dpf ako se auto redovno odrzava, zamena ulja na 10k i uvek pun rezervoar. Kod mene skoro 350.000 kod kolege oktavija presla 450k i sve radi kako treba..
-
Mnogo zavisi od kvaliteta goriva,on zna i da "prepolovi" zivotni vek
-
Ja se nadam i imam osjecaj da ce me dugo sluziti, barem tako djeluje...auto je na oko 350kkm tu oko 2kkm mu sipam liquimoly za dpf (kao da pospjesuje sagorijevanje, na manjim temp ili sta vec, vise za gradsku voznju), a sledeci put isto samo sto je kao za ciscenje i odrzavanje sistema+zastita za dpf...pa komb tj naizmjenicno sipam...posle svake reg ocisti ga skoro na "0" gr
-
Ja ti preporučujem Wynns da sipaš za "čišćenje" DPF-a, i ja sam sipao Liqi Moly, ali je Wynns puno bolji. Kad mi sa upalila lampica za DPF sam kupio Wynns aditiv za "čišćenje" u Monte Parts i usuo do čepa goriva i njega. Lampica se ugasila nakon 3-4km vožnje naravno, ali nakon potrošenog rezervara se vidio dobar efekat u smislu da auto bolje povlači, lakše radi, a čak mi se čini i da malo manje troši.
-
A dobro ovo moje nije ja mislim klasicno za ciscenje samo u smislu neke prevencije valjda...sad ne znam da li bi to valjalo sipati jer mi ni jednom nije upalio lampicu, kad upali lampicu mislim da je kasno tj da je bas zacepljen...aj ako ti nije muka posalji mi link toga proizvoda da vidim o cemu se radi...a meni reg lagano odradi posle 10ak km voznje u grad ili 20ak min na leru
-
Tako i meni, on lampicu upali kad se stvori čađ u DPF-u i aditiv uopšte ne čisti fizički DPF, već snižava tačku izgaranja čestica sa 600 na 400 stepeni, svakako ne škodi usutibu auto na određenu kilometražu, ali predlažem da bi fobio pravi efekat uspeš ovaj afitiv pted neki duži put, kad će motor biti pod radnom temperaturom i biti vožen kao tokom regeneracije DPF-a.
Pošto sa Monte Parts stranice ne uspijevam da kopiram link evo fotografija.
(https://i.postimg.cc/LYZ1tvDm/Screenshot-2021-09-24-20-28-39-003-com-mi-globalbrowser.jpg) (https://postimg.cc/LYZ1tvDm)
Ja sam ovaj usuo, a ima i jača varijanta za jako zaprljanje filtere.
-
Vala ga sipam sledeci put
-
Ovaj Wynns je takođe prevencija, snižava tačku izgaranja čađi iz DPF-a sa 600 stepeni na 400 i tako podspješuje regeneraciju. Najbolje je ovaj aditiv usuti prije nekog dužeg putovanja kako bi bio što bolji efekat, ali tokom korištenja ovog aditiva bi trebalo voziti kao tokom regeneracije DPF-a, da bi se podspiješilo izgaranje čestica.
Pošto ne mogu da proslijedim link sa Monte Parts stranice, evo fotografija.
(https://i.postimg.cc/LYZ1tvDm/Screenshot-2021-09-24-20-28-39-003-com-mi-globalbrowser.jpg) (https://postimg.cc/LYZ1tvDm)
Ovaj sam ja koristio, a ima i varijanta za jako zaprljanje filtere.
-
Izvinajavam se moderatorima što sam dva puta poslao poruku istog sadržaja u pitanju je to da mi je tema opet izašla kao nepročitana i nije bilo poruke koju sam poslao prvi put, pa sam mislio da nešto nisam dobro uradio i odlučio da pošaljem ponovo.
-
Ja sam sipao taj Wyns za dizne, od oko -1 korekcija sve spustio na 0, -0.1
Odusevio me wyns i definitivno potpisujem da je najbolji za te stvari!
-
Mnogo zavisi od kvaliteta goriva,on zna i da "prepolovi" zivotni vek
Isključivo gdrive
-
Isključivo kad njega sipam mi se najčešće pali lampica... 😉
-
Moraću da probam taj za dizne, slažem se, stvarno odlični aditivi, sa Liqi Moly i nisam baš bio oduševljen, bilo je razlike, ali baš minimalno, dok je Wynns odradio ono što treba i napravio lijepu razliku
-
Ja sam spremio 600e za reparaciju dizni, nervirao me dim na auspuhu i to što je loše vukao (što ispade mapa na kraju), posle tog aditiva sam odustao jer dima nema nigde a nemam ni dpf ni katalizator.
Inace ima 2 varijante tog klinera za dizne, jedan je oko 800 dinara ja ovaj moj oko 2500.
-
Dobro si prosao def!
-
@icsadam koliko bočica si potrošio? Je l ga redovno sipaš sad na svaki 3-4-5 rezervoar ili si samo jednom usuo? Je l to ovaj https://wynns.rs/diesel-pre-emission-test-treatment?
-
Ja nemam problema sa diznama uopšte, ali ne škodi usuti aditiv ponekad. Da li je neko probao onaj koji čisti turbinu, barem se tajo reklamira, usuo bih ga preventivno, ali nisam siguran da li ima efekta.
-
Jednom sam sipao do sada, i oko 5000km sam presao i dalje su dobre.
Nije taj,zove se Wyns Extreme Cleaner.
Ako su ti dobre dizne ja ne bih tu preventivno nista sipao.
-
Ja nemam problema sa diznama uopšte, ali ne škodi usuti aditiv ponekad. Da li je neko probao onaj koji čisti turbinu, barem se tajo reklamira, usuo bih ga preventivno, ali nisam siguran da li ima efekta.
Ako mislis na Mary ja sam jednom sipao ništa nisam primetio(valjda i ne treba), doduše dobio sam ga, ne bi ga nikad kupio :)
-
Meni je malo nelogično da čisti turbinu, kako ga reklamiraju, jer gorivo ne prolazi kroz turbo.
Ako su ti dobre dizne ja ne bih tu preventivno nista sipao.
Nisam provjeravao na sijagnostici parametre, ali auto ne dimi, ide kako treba, radi uglađeno, pa po tome sudeći mislim da su dobre.
-
Ne ovaj aditiv marly se dodaje u ulje.
-
Izgleda da ne mislimo onda na isti aditiv, ja sam mislio na ovaj.
(https://i.postimg.cc/34fM0WQG/Screenshot-2021-09-25-16-38-30-966-com-mi-globalbrowser.jpg) (https://postimg.cc/34fM0WQG)
-
Ja sam ovaj sipao
(https://i.postimg.cc/QFVZ7g3x/Screenshot-20210925-170550-com-google-android-googlequicksearchbox-compress85.jpg) (https://postimg.cc/QFVZ7g3x)
-
Pozz
Imam identican problem na audiu a4 b7 2.0tdi 125kw do 1600 obrtaja kilavi... preko toga ide kao lud.Kod 7 mehanicara vozen sve ok,Turbo pod garancijom...
Neko da preporuci nekoga u Beogradu (okolina) za ubacivanje mape?
Hvala unapred