VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Stefan 1.9 Jun 21, 2021, 10:49:32 pre podne
-
Naime ovo se isključivo dešava kada je auto na radnoj temperaturi. Ujutru pri prvom paljenju je sve najnormalnije, upali iz prve obrtaji na 900 dok posle par minuta sidje na 800. E sad kada ga palim dok je vruć upali i 1-2 sekunde auto radi na 300-400 obrtaja kao da se muči da sastavi. Posle sekunde digne na 800 i radi najnormalnije. Dakle nikakvih problema nema pri paljenju, upali iz prve. Još ga nisam terao kod majstora da vidi o čemu se radi. To sam primetio da se dešava u zadnjih mesec danay pre toga se nije dešavalo.
-
Motor ne pokazuje nikakvu grešku na motoru a problem je i dalje prisutan. Buni me to što dok je hladnije vreme kad ga upalim sve je u redu. Međutim kada su vrućine auto upali bez problema opadnu mu obrtaji na 500-600 na kratko i odma podigne i radi normalno. Dok je problem izraženiji kada je auto vožen i na radnoj temperaturi. Upšali bez problema, opadnu mu obrtaji na 400 kao da hoće da se ugasi, muči se da sastavi rad i odjednom digne na 800 i radi sve normalno. U toku vožnje nema nikakvih problema, to se dešava samo kod paljenja.
Menjao senzor bregaste nije do njega. Sad sam kupio senzor radilice da promenim da vidim da nije do njega.
Molim za bilo kakvu informaciju. Hvala.
-
Koje je godište Polo? Novije generacije 1.9 motora imaju problema sa hot startom, može da bude to problem. Ako je problem do hot starta lako se rješava preko dijagnostike.
-
Polo je 1.9 tdi 74 kw, 2006 godiste. Model 9n3 od 2006-2009.
-
Možda bi trebao da odvezeš auto na dojagnostiku, pogledaj projavljuje li grešku za neki senzor, tako ćeš znati šta je.
-
Да ли имаш упуство како решити то преко дијагностике...
Sent from my vw mk5
-
Vozio sam ga na dijagnostiku ne prijavljuje ništa, greške na motoru nema. Inače auto pali kao mina, samo što mu odma kad ga upalim opadnu obrtaji na 300-400 i trese se ceo i trokira kao da radi na 2 cilindra.
-
За проблем врућег старта не пријављује никакве грешке, једноставно таква му је мапа из фабрике и то је то. Може да се среди променом неких одређених параметара, што би и ја волео да знам којих па да пробам...
Sent from my vw mk5
-
Да ли имаш упуство како решити то преко дијагностике...
Sent from my vw mk5
Nemam, mada sigurno se može pronaći neko uputstvo na YouTube-u.
-
https://youtu.be/C2VVLEXaV4Y
-
Na snimku se vidi da auto tesko pali. Napominjem da meni pali na pola kljuca bez problema.