VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: acakololec Januar 26, 2010, 05:51:04 posle podne
-
Pre 20tak dana sam kupio novi akumulator marke BOSCH od 56Ah i juce da upalima auto ono nece, centralna brava mi jedva otkljuca. kada sam izmerio napon na akumulatoru ono oko 8v, poludeo sam. Nov akumulator nema ni mesec dana. Jeste da je ovih dana bilo hladno i da 2 dana nisam palio auto ali me interesuje dali je ovo moguce?
Dali kada reklamiram akumulator dobijam nov ili ostaje na par dana (nedelja boodala) u servisu da mu "baju"?!
Bar se nesto lepo desilo danas sam uzeo dokumentaciju za atest driving
-
Proveri da li ti nesto prazni, malo je verovatno da nov aku ne moze da izdrzi 2 noci zaredom...
-
Jedino mi na radiu svetli ona diodica ostalo sve iskljuceno. Jel imate neku ideju na sta da obratim paznji i sta da proverim?
-
Mora se izmeriti instrumentom da li vuce struju i kakvo je punjenje alternatora.
-
Punjenje je dobro s obzirom da nakon sto sam upalio auto skinuo sam kleme i auto je radio.
Primetio sam da kada ukljucim svetla oseti se smanjnje broja obrtaja na skali ali mislim da je to normalono jer je potrosnja veca.
Cime da izmerim dali vuce struju negde?
-
Moras izmeriti digitalnim Ampermetrom da li vuce struju,ne sme vise od 0,02-0,04A da vuce.
A sto se tice punjenja,isto moras izmeriti,nema veze sto puni,mozda ne puni dovoljno.
-
tebi ako je sve u redu sa punjenjem a ispusti zivot za 2 dana sam izracunaj al vuce preko 1A, meni je vuklo pojacalo 0.75 sa pikovima 0.9, nisam sastavljao 3 dana sa njim dok nisam otiso kod elektricara, morao sam svaki 2. dan da ga vozim
-
Ako ti je radio vezan direktno bez kontakta zna i to da izvuce, to ti je lako da testiras samo ga raskaci ili izvadi osigurac ,cisto 2 dana za test
-
dobro mora da se uzme da mu je na ovom minusu smanjen kapacitet, pa racunaj na nekom vecem minusu i na 50% ali ipak ako vuce negde to dobrano vuce
-
Punjenje je dobro s obzirom da nakon sto sam upalio auto skinuo sam kleme i auto je radio.
Nemoj da se zezas sa tim, klema ne sme da se skida dok auto radi jer aku stabilise napon punjenja i kad ga otkacis napon zna da ode preko 15V na trenutke i tada moze da ti sprzi CD ili neki drugi uredjaj (ja sam jednom, nocu, sprzio sve sijalice koje su tad sijale)
Praznjenje se meri ampermetrom i ne sme da predje 0.08A ili 80mA, sve ispod toga moze da se tolerise ;)
-
Napon od 8 volti je prenizak i akumulator je trajno ostecen,jer je donja granica praznog akumulatora 1.8 volti po celiji,ili 10.8 ukupno gledano.Verovatno je u pitanju fabricka greska i trebalo bi da dobijes drugi nov akumulator.
E sad kako ces proci,tj da li ce ti odmah ili nakon nekog vremena zameniti zavisi od servisa u kom ces reklamirati akumulator.
-
Polako sa raklamacijom, mozda je napon toliko nizak jer je neki potrosac ukljucen ili mozda voltmetar ne pokazuje tacno.
Stavi ga na punjac par sati pa onda aproveri da li ima neko praznjenje i koliko je punjenje.
Ili oteraj kod nekog elektricara da ti sve lepo proveri ;)
-
Ovako stoje stvari, kada se akumulator ispraznio ja sam ga stavio na punjac i punio se cele noci ali se nije napunio do kraja jer mi je akomulator trebao, e sad pre nego da stavim akomulator na auto izmerio sam napon bio je nesto malo manje od 14v, posle nekoliko sati voznje auta kada sam skinuo akumulator napon je bio nesto malo vise od 12v. Danas sam stavio akumulator na auto, upalio auto (od uredjaja sve je bilo iskljuceno, jedino je diodica svetlela na radiu) i izmerio punjenje bilo je nesto malo manje od 14v, sto je po meni u normalnim granicama, a merio sam i struju, vuce preko 250mA, imam analogni unimer ili ti unimer sa kazaljkom pa nemogu da izmerim stvarnu struju koju trosi a opseg merenja struje na tom unimeru je max 250mA.
Jednom recju trosi struju kao Djerdap, mozda i malo vise boodala
Pomagajte ljudi !!!
-
pa reko sam ja da posto je smanjen kapacitet na 50% zbog ovog jakog minusa, ipak trosi pola od onoga sto sam reko, znaci 0.5A cim on ne moze da izdrzi 2 dana jer meni je na toplom vremenu izvlacio za 3 dana tj. 72 sata a vuko je 0.75A
nista kod elektricara pa nek iskljucuje jedan po jedan potrosac
-
kakav ti je taj radio aparat? probaj njega da raskacis pa onda meri
-
DVD pleyer pionirov neka kopija kupljena ovde na Kosovu koja lepo radi za sada. Od sutra moram to da resim i svaki savet bi mi dobro dosao.
Hvala svima
-
Kako si merio praznjenje?
Jesi li skidao klemu?
-
Radio je problem u 90% slucajeva ili pojacalo ukoliko ga imas. Iskljuci i proveri. pogledaj sa ampermetrom koliko ti ampera vuce bez kontakta i sa kontaktom a onda meri sa upaljenim autom. U sustini moze da se desi da aku ima fabricku gresku i da su se celije iskricile i da su u kratkom spoju.
-
Merio sam kroz + provodnik. Tako sto sam otkacio klemu i na jednoj sondi unimera psavio klemu a na drugoj + akumulatora i merio sam sa upaljenim autom. Trenutno mi je akumulator na punjacu i nemam digitalni unimer, sutra se bacam na posao.
E sad da pitam nesto, ukoliko kada iskljcim radio ponovo ima veliko praznjenje dali da vadim jedan po jedan osigurac i tako eleminisem potrosace ili postoji neka druga fora.
Hvala unapred
-
makakvi potrosaci ljudi to su basne, pojacala i ekipa ako su ispravna ne vuku skoro nista, izgleda da ti je to do te kinesko-albanske kopije pioneera, seti se malo, onda bi ti tek stariji akumulator koji si imao trebao da ni ne radi uopste
-
Kupio sam nov jer me striji isto zezao tako
dok je bilo toplo radio extra, od skoro poce da zeza i ja kupio nov i ponovo isti sex
-
Nisi sipao antifriz u akumulator,pa je stegao, eto.
-
Nisi sipao antifriz u akumulator,pa je stegao, eto.
lollol lollol lollol
-
Zanimljiva teorija, pametan covek sve pohvale za njegovo prikazano znanje. tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac tapsac
-
Nisi sipao antifriz u akumulator,pa je stegao, eto.
clap clap proveri i kako su napumpane gume, moze i to da zeza lollol
Ovako brate, to sto si merio praznjenje je pogresno. Praznjenje se meri na klemi ali kad je auto ugasen i nemoj da se zajebes da das kontakt da ne bi sprzio unimer.
Ovako brate: ugasi auto, iskljkuci sve potrosace, zatvori vrata i skini - klemu.
CRvwnu zicu sa unimera stavi na klemu a crnu na - akumulatora i vidi koliko ti tada pokazuje unimer (sacekaj prvo da ti ugasi kabinsko svetlo ako imas tajmer).
Ako je praznjenje vise od 0.08A onda moras da iskljucujes potrosace jedan po jedan i da vidis sta pravi problem.
Ovi novi pionir plejeri znaju da vuku malo vise iako su novi tako da ti predlazem da krenes od njega. Onda vidi da ti nije ostala ukljucena neka sijalica u gepeku ili u kaseti ako ima svetlo. AKo imas pojacalo iskljuci i njega jer i ono moze da vuce ako su losi elektroliti. Moze da vuce i tajmer za kabinsko svetlo... znaci svi potrosaci koji rade na stalnoj struji, nezavisno od kontakta.
-
Moze da se desi i altenator da mu vuce struju, kao sto sam ja imao problem... Preko noci mi iscrpi accu toliko da led dioda od alarma ne moze da radi, a kamoli da ga otkljuca :D
-
kako mislis da moze alternator da vuce struju?! moze samo da ne puni valjda
-
Moze i da vuce struju, odu diode i eto ode i struja... :)
-
Moze ;) Probije dioda i napravi rostilj u alternatoru. biggrin
Iprazni ga celog za sat vremena ali tebi mislim da nije taj problem...
-
I najcesce jos hoce da player zeza ako nije preko kontakta, i to se desava... Jako cesto... Probaj prvo izmeri jel sta vuce struju, pa raskaci player i altenator :)
-
Krivac je DVD player, vuko je preko 100mA, kada sam skinuo DVD player sa konektora i ponovo izmerio struju bilo je oko 20mA, sto je i normalno. Zar ne?
Sad imam jedno pitanje dali da povezem DVD player preko kontakda ili na nekom prekidacu?
Kako da vezem da se pali preko kontakta?
Hvala svima na pomoci, svaki savet mi je koristio.
Naravno osim
Nisi sipao antifriz u akumulator,pa je stegao, eto.
boodala boodala boodala boodala lollol lollol lollol lollol
-
Znao sam da je to :) hehehe... Pogotovu ako imas neki sanzer.... :)
Povezi preko kontakta, crvenu zicu na kontakt zutu na stalni plus... i eto :)
-
Jel mozes malo da pojasnis to "crvenu zicu na kontakt zutu na stalni plus"?
-
....
-
Jel mozes malo da pojasnis to "crvenu zicu na kontakt zutu na stalni plus"?
Za napajanje plejera imas crvenu zicu koju povezes na struju preko kontakta(palice se plejer kad das kontakt) a zutu zbog memorije na stalnu struju.
-
Jasno je meni to nego me interesuje gde da vezem crveni kabli koji napaja radio, koje je boje kabli koji ima napon samo kada se da kontakt?
Jel da provucem kabli i vezem dole kod osiguraca?
-
Pazi da ti i memorija ne vuce vise nego sto treba. 'oce to akko je startiji CD a pionor nekad i kad je nov.
-
Sutra cu da resim to, samo me interesuje od kog kabla da uzmem napajanje a da se pali sa kontaktom? Gde je najbolje i najpristupacnije?
-
Sa bravice uzmi ako ne znas bas dobro dole da se petljas oko osiguraca, uzmi problu lampu i vidi koji kabal dobija struju kad das kontakt... Njega blankiraj (nemoj da ga presecas nego samo oguli) i nakaci ovaj crveni na njega, a zutu na stalan + bilo odakle....
Napon ti je 12v :D nemas drugi napon u autu...
I potrudi stavi osigurac na kabal....
-
Hvala svima na savetima.
-
Nemoj sa bravice, zasto da komplikujes kada na tabli osiguraca imas vec ostavljene buxne, samo nadji koja je za kontakt.
I ako ti je dizel pazi da ne vezes na kontakt grejaca pa da ti se gasi posle par sec, ;)
-
Da to si u pravu, ali sam rekao ako mu je lakse, posto obicno ljudi koji ne rade sa tim se pogube kod oni osiguraca :D
-
Uzeo sam sa brave kontakta jer kod osigurace jedva da mogu da pridjem kratki su kablovi, a da bi priso i pogledao koji je kabli za sta morao bih da otkacim sve konektore, sve sam povezao i radi super. Merio sam struju posle i vuce oko 3mA :)
Hvala svima na pomoci.
-
Kad spustis tablu mnogo je pristupacnije ;)
Nista hvala, dugujes pice bleh
-
Ma kratko je i kad spustim tablu, naravno da sam je spustio lollol lollol lollol lollol
Naravno, za celu ekipu beer
-
DMC znam ja sto sam mu rekao da uzme sa bravice, ko god se ne petlja cesto oko struje njemu je mrsko dole oko osiguraca da se petlja :D
Aj i sad da te posluzi taj ACCU :D poz
-
sad nije vazno, Moze i jedno i drugo, bolje sa table ali kada je vec resio problem ostaje samo beer
-
Pozdrav svima imam problem sa akomulatorom crko je skroz treba mi neka preporuka za kupovinu novog u pitanju je auto golf3 1,9tdi 66 kw stari akomulator je bio od 66ah black horse.unapred hvala
-
Ja sam sada uzeo Varta-u, jete malo skuplji ali ga svi hvale.
Drugar uzeo black horse skoro i riknuo posle mesec dana...
-
koji tip varte i koliko ah i ja sam mislio vartu ili bosch ili topla crvena
-
varta silver 74Ah i 750A. Ali meni je 2.0 i auto je pun elektronike pa sam uzeo malo jaci. Ima onaj blue on je isto skroz dobar. Samo mu je startna snaga manje, 680A
-
Ti varta,bos oni su suvosarzirani ja njih nebi uzimao.....ne moze da se sipa antifriz preko zime lollol lollol lollol lollol lollol lollol