VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: admin Oktobar 16, 2006, 12:21:29 pre podne
-
Imam problem.. kad upalim auto.. a i posle... na leru.. auto stalno radi na 2000 obrtaja...ne dize i ne spusta.. radi potpuno mirno ali na 2000... dok kad prebacim na plin sve je savrseno... tacno 1000 obrtaja... shta bi to moglo da bude... ?!?
-
Mislim da je regulator gasa.Posalji mi sliku motora.
-
Slikacu sutra.. jel to kao onaj metalni cevap... cima sam tu dzek i doslo je do promene.. poceo je da se smiruje.. pa posle opet.. skinuo sam ga... skroz.. naprskao sa WD... ocistio.. namestio bilo je super kad sam ugasio auto upalio opet isto.. sutra cu detaljno da pregledam sve...
-
Sigurno je regulator ler gasa rikno odn. neki ga zovu step motor ler gasa.Kod njega nema popravljanja koliko znam jer kad crkne onda mora drugi jer ne pomaze ciscenje.Ja sam isto patio muku sa tim cak je meni auto radio na 2400rpm!Nov ti se ne isplati da kupujes jer je cena paprena negde oko 30000+ dinara u VW-u nego trazi po auto otpadima i buvljacima.
-
Udrai dva tri puta jace po njemu mozda je zaribo .Ja moj kad puknem radi ko sat.
-
cek .. al zar nebi trebao i plinu da pravi on probleme.. ili ?!?
-
Pa plin je nezavisan od njegovog sistema.Ponasa li se isto kad je hladan i vruc motor ili........?
-
isto... upalim na benzin bez problema.. drzi na 2000 malo ispod... vozim na plin... auto zagrejan sve normalno..stojim na semaforu.. prebacim na benzin.. izbacim iz brzine na ler... opet malo ispod 2000.. i to je to.. ne podize ne spusta drzi konstantno...
-
Ja mislim da je u pitanj regulator gasa mada moze da neki od termo davaca ne radi.Pokusaj da raskacis neki termo davac koji se nalazi na glavi motora pa vidi kako ce da se ponasa.