VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Zeka Peka Januar 30, 2021, 11:10:59 pre podne
-
vozim pasata b7 2.0 dizel 140k km presao, 2012 godiste.
nisam primetio da mi se automobil sporo zagreje ali temperatura ne dosegne 90c...tj kad dosegne a vozim na otvorenom putu nekad se kazaljka spusti na 70c a pre 2 nedelje , kad sam se vracao sa planine, padne potpuno.nisam video da gubim rashladnu tecnost.
jel to znaci da mi je termostat ostao zaglavljen u otvorenom polozaju?
kakve su posledice ako vozim sa takvim kolima jos koju nedelju(ne svaki dan vec nekkoliko kratkih gradskih voznji)?
da li mogu da sacekam do malog servisa(za 3 nedelje)?
hvala na svim odgovorima i savetima.
-
Ako je DSG onda imas 2 termostata. Pretezno blokira taj mali kod DSG menjaca i jednostavno ga je zameniti za razliku od onoga sto se nalazi sa prednje strane bloka motora (treba min. skinuti crevo IC i sipku za ulje da se moze prici)
A od posledica...pa kilavije DPF regeneracije, rad motora koji nije zagrejan na radnoj temp. moze da dovede do veceg habanja delova, veca potrosnja goriva (posebno zimi), lose grejanje kabine.
Treba svakako resiti problem, moze sacekati do malog servisa. Racunaj i da se ispusta rashladna tekucina, pa ako je nisi menjao skoro eto ti prilike.
Gledaj da nabavis kvalitetan ili originalan termostat. Iz mog iskustva zamenski su se pokazali kao losa opcija.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro