VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: BojanNarancic Januar 23, 2010, 08:49:55 posle podne
-
Ujutru kada upalim auto na leru mi trokira ima nestabilan rad obrtaji variraju jedno 4 do 7 min kada se sve smiri i utisa. Svako sledece startovanje kada je jako hladan ponavlja se isto a kada je topal radi fino normalno.
Potrosnja je ok ne trosi nesto koliko nebi trebao, motor je 8 ventila ali nema K glavu ima onaj Protokomer koliko se ja razumem u to.
Moze li netko da mi pojasni cisto sta bi to moglo da bude ne da ja to sam popravim nego da se informisem.
Hvala narode i sve pohvale na dosadsnjem radu foruma ja sam novi stari clan ranije sam bio aktivan pa nisam posle imao vw sada ga ponovo imaim...
-
nije ti podesen, treba mu majstor
-
Ma da druze isao sam ja na par adresa ali na svima sam dobio odgovor bolje to ne dirati mogu ti napraviti jos gore ne znam ti ja sta je to. Ja zivim u malom gradu u kojem ima nekliko mehganicara mesara i mislim da se ni jedan ne sme da usudi to da steluje. Jedan mi je cak rekao potrazi savet na internetu pa dodji kada ti kazu sta da radimo ja cu ti uraditi :(
-
jel ti slovna oznaka motora PB i pocinju li ti brojevi na pokopcu protokomera sa BOSCH 0 280 ....?
-
Jeste !!!!
-
jebiga moze biti vise nakih sitnih i glupih stvari koje ti mogu praviti probleme, pod 1 je ler motor neispravan( umro skroz ili ne povlaci koliko treba), pregledaj sva ona tanka vakum creva da ti nije neko trulo i da ti sauga fals zrak, pogledaj onu okruglu gumu na ventil deklu na koju se nabija iber filter da nije negde napukla- obavezno mora biti ispravna, elektricar nek ti ispita ispravnost plavog termo davaca ( nalazi ti se na glavi izmedju 3 i 4 cilindra na koju ide gornje crevo sa hladnjaka) svecice bi trebao imati strogo NGK ili BERU nikakvi boschovi bosne itd itd ne dolaze u obzir, i naravno dobri kablovi...da li ti je poklopac na protokomeru( plasticni crni) slucajno otvaran i lepljen ponovo za kuciste?
-
Kao sto kaze gedora moze biti onaj plavi davac (senzor) na onoj racvi sto ide na glavu motora...taj davac regulise rad automatskog sauga pa moze biti to...
-
na tom tipu golfa gti sve je moguce i najmanja sitnica mu moze praviti problem, jebiga a kvar se moze locirati za 2 min kad ti je auto tu, a ovako mozemo samo nagadjati i pisati romane...........
-
Protokomer nije otvaran to znam sigurno nikada do sada auto je iz njemacke uvezla zena od kolege i vozila ga 10 godina nikada niko nista nije popravljao na njemu. Niti mu je trebao mehanicar niti je isao njemu ulje je menjao on sam kuci e sada ne znam za zupcasti kasi i to mada mislim da to nikada nije menjano na autu je inace sve i jedan originalni deo koji je iz fabrike dosao nije nikada kucnut udaren ogreban i slicno samo ga to zeza i ima na menjacu gubi ulje mislim da je na semering poluosovine.
A ako je taj plavi termo davac da ja to kupim i zamenim sam to niej skupo a ni komplikobvano za zamenit moze se kataloski naruciti kod nas....
-
ako ga mislis menjati kupi ga na otpadu sa stranca golfa gti ili pasata3 gt, kupovina novog u radnji ne dolazi u obzir jer nije ni za kontejner a ne da ga ugradis na auto i da ti preko njega ide ubrizgavanje....
-
ako ga mislis menjati kupi ga na otpadu sa stranca golfa gti ili pasata3 gt, kupovina novog u radnji ne dolazi u obzir jer nije ni za kontejner a ne da ga ugradis na auto i da ti preko njega ide ubrizgavanje....
ovo ne razumem...kako mislis da preko njega ide ubrizgavanje?
-
pa sta ti na pb motoru odredjuje kolicinu ubriyganog goriva kad je motor hladan i kad je temperatura tecnosti 90 stepeni, jel ima i hladan i vruc istu kolicinu goriva u cilindru na recimo 950 o'min
-
neradi mi slovo y kao yec tj rabit
-
pa ja mislim da taj senzor (davac) regulise samo saug, znaci kad je motor hladan daje signal na komp da je potrebno vise vazduha
a samim tim i goriva...ali kad se motor zagreje davac zatvara saug i samim tim on je zavrsio svoj posao...
-
yoki pitaj nekog dobrog autoelektricara dmc kg ili rogija da ti objasne funkciju plavog termodavaca, lambda yonde i protokomjera ya yrak, skini steker s plavog davaca i probaj kako ti auto ide kad je yagrejan,,ako sluyi ya automatski saug samo, onda bi ti auto trebao ici normalno... pokusaj pa ces sam videti reakciju ler gasa i snage u voynji ;)
-
ok. kapiram. ja sam mislio da je taj plavi davac samo za saug, a da onaj drugi (crni) davac salje podatke od temp. u komp.
a zasto onda sluzi onaj crni, samo za instrument tablu?
-
plavi salje podatke u komp, crni je temperatura ;)