VW Klub

Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Flex Decembar 10, 2020, 12:48:43 pre podne

Naslov: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: Flex Decembar 10, 2020, 12:48:43 pre podne
Imam jedan jako iritirajuci problem koji mi nije bas najjasniji.
Dok se auto ne zagreje ubacivanje u brzine je sve samo ne glatko i lepo. Kad upalim auto da bi lepo usao u prvu moram da ubacim npr. treca pa cervrta (i tu malo teze udje) i onda mogu prvu (dok drzim kvacilo sve vreme i menjam brzine). Cim vratim u ler i pustim kvacilo i posle probam u prvu isto tesko ide (mora opet neka druga brzina pa onda prva i ok). Kada se zagreje (malo duza voznja) ide dosta lakse ali ostaje problem ubacivanja u rikverc (mora neka druga brzina pa onda sklizne u rikverc). Jako iritantan problem sa cudnim simptomima.
Na autu je pre nekoliko meseci stavljen nov set kvacila sa plivajucim i zamenjeno ulje u menjacu.
Takodje vracanje iz trece u drugu ne ide glatko dok je hladan.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: gile968 Decembar 10, 2020, 07:19:22 pre podne
Kvacilo ne odvaja dobro,moze biti potisna korpa ili cilindri za aktivaciju kvacila...koja je visina pedale prilikom polaska??

Послато са SM-J510GN помоћу Тапатока

Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: Flex Decembar 10, 2020, 10:15:51 pre podne
Cudna mi je stvar da kad se auto zagreje sve je mnogo bolje. A i kvacilo je stavljeno novo (ceo set sa zamajcem).
Pedala mekana, ne trese na polasku i odvaja negde oko polovine (idealno).

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: eskachagt Decembar 10, 2020, 11:42:26 pre podne
Provjeri koje si ulje nasuo u mjenjač, ulje bez odgovarajuće specifikacije i odgovarajuće gradacije može da pravi problem...
Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: Flex Decembar 10, 2020, 07:39:04 posle podne
Ulje koje je sipano je Total 75/80.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: iwcham1979 Decembar 17, 2020, 11:22:16 pre podne
Vw manuelni su mnogo osetljivi na ulje. Idealna zamena i jedino ilje koje i jeste ustvari fabricko je Fuch Titan Syntofluid. Oni prave za VW, vw naplacuje flasu tipa 3000din, a Fuchs je 900di litar...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: Flex Decembar 17, 2020, 11:19:42 posle podne
Gde uzeti to Fuch ulje? Gde mogu tacno da proverim koja gradacija ide kod mene? U servisnoj ne pise nista vezano za ulje u menjacu.
Nailazim po netu na savete da se podmaze kugla (ako se tako zove) negde ispod rucice u kabini. Realna prica ili ne?
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Naslov: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: iwcham1979 Decembar 24, 2020, 06:37:46 pre podne
za manuelni 6-stepeni, ako ti treba to 75/80. Fuchs Syntofluid FE, pogledacu ako treba imam 3 flase, hteo sam da menjam na autu ali sam ga prodao pa ostalo... Znam da su se ljudi zalili po neru na lose promene kad je auto hladan prvih par minuta voznje zimi, i malo rikverc se cuje, sa svim uljima osim fabrike, odnosno Fuchs...


G052 171 A2 Mora da ispostuje ovu specifikaciju!

https://www.fuchs.com/za/en/company/news/news-entry/2695-transmission-fluid-for-passenger-cars-with-manual-gearbox/

Samo to?














Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: gorant92 Decembar 24, 2020, 06:04:47 posle podne
Sto se tice G 052 171 A2 na jednom dobrom inostranom forumu sam citao da je VW u nekoj meri lazirao malo specifikaciju, odosno da nije bas 75W90, iako se nigde ne navodi specifikacija. Jedan lik je uradio laboratorijska istrazivanja o svom trosku, jer je sipao non-oem ulje i imao je problema. Na kraju se ispostavi da ulje zapravo vise odgovara 70W80 po nekom nagadjanju.

Evo ispod deo prepiske sa tog foruma:

G-052-171-A2

Viscosity at 40C 31.2 cSt
Viscosity at 100C 6.5 cSt

Silicon 7
Boron 140
Calcium 7
Barium 0
Phosphorus 297
Zinc 1
Molybdenum 220


(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201224/857c1e9d0dcaf9a2d49fb6d243d5bd07.jpg)

Citat: “I'm using the realy thin G52 171 A2 right now - mainly as a fuel mileage test. Shifting is very light (of course, I'm in San Antonio). I have an old transmission (342,000 miles) and a dieselgeek short shift kit and I have to remember to slow my shifts from 1st to 2nd to keep the synchros from grinding - it shifts very, very easily/quickly/smoothly - even out of gear. There's almost none of the 'feedback' you'd get from pushing thru heavier gear lube.”

Po ovom istrazivanju bolje je kupiti original ulje koliko god skupo bilo (30ak eur / litar) nego profulati specifikaciju, jer izgleda da VW nije iskren u nekim stvarima.

Takodje G 052 171 A2 je ulje specificno za odredjene menjace samo, pa treba proveriti da li ce odgovarati po kodu menjaca.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: iwcham1979 Decembar 24, 2020, 06:16:29 posle podne
Kako god, ovaj Fuchs je to isto ulje koje je natoceno u VW flase... samo mnogo jeftinije...
Ja ga imam u Altei 2.0Tdi i u Lupo 3L, tako da sam siguran da ce se u sestostepenom menjacu ponasati perfekt. Citao sam na stranim forumu da je covek sipao Mobil, i Motul, i nije bilo dobro, tek kad je sipao Fuchs stvari su se vratile na normalu. Zalio se na teze saltanje zimi u prvih par minuta, i na lose ubacivanje u rikverc...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: mur3633 Decembar 25, 2020, 08:10:34 posle podne
Ja sam sipao 75W Ravenol u Sharana i Golfa 4,  oba 6 brzina i ponašaju se perfektno.
Bolji bi izbor bio Febi 75W, jer je mineralno.
Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: dag81 Decembar 25, 2020, 10:31:45 posle podne
Samo sto ulje skoro nikakve veze nema sa ubacivanjem u brzine. To je kao kad bi rekli bolje mi pali auto sa Castrolom nego sa Mobilom. Ulje sluzi da podmazuje lezajeve, zupcanike a ne za ovo o cemu pisete.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Naslov: Odg: Audi A4 B8 problem sa menjacem
Poruka od: mur3633 Decembar 25, 2020, 10:36:37 posle podne
Ne bih se baš složio.
Na prvoj zamjeni ulja u mjenjaču na Sharanu, dobio sam problem da kad je hladan nije mogao u drugu bez krčanja, toliko se bilo pogoršalo da čak nisam mogao da ubacim u drugu. Na kraju se ispostavilo da je crkao sinhron druge. Prije zamjene ulja je bilo sve savršeno.
Sipao sam Shell 75W90 ili 80W90 ne sjećam se više.