VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Akii Novembar 22, 2020, 06:20:10 posle podne
-
Pozdrav, novi sam na forumu pa se nadam da nisam fulao temu, takodjer se nadam da sam se dobro predstavio, opcenito od foruma ne znam nista.. da prijedem na stvar.
Posjedujem Passata b5 1.8t 110kw 1999 kako pise u naslovu sa brc sekvent plinom, naime imam problem sa paljenjem dok je hladan, naime prvo paljenje je takvo da dugo vergla, sastavi na sekundu gdje okretaji variraju na 300-400 auto se trese i gasi, drugi pokusaj nekad uz verglanje od sekunde upali kao mina a nekad nastavi verglat i takodjer se ugasi i tako varira to gasenje, nekad upali iz prve.. da napomenem kad se auto upali neovisno koliko puta sam verglao prije nego sastavi moram drzati gas na cca 1500-2200 okretaja inace se ugasi kao da si kljuc izvadio, immo ne stvara probleme jer bi se gasio i pod gasom, cim prebaci na plin auto radi kao satić te malo jedva osjetno trzucka, sta da pogledam redom? Svjecice, bobine, klapna, akumulator, zubcasti na novo radjen jer sam ionako morao mijenjati to, pa vjerujem da je majstor pregledao fazu, uglavnom hladan na benzin nece raditi nikako bez gasa, a kad drzim gas osjetno okretaji padaju i dizu se a gas ravnomjerno drzim, tj ne stiscem il dajem gas, kasnije kad dode na radnu temp mogu prebaciti na benz i radi normalno.. oprostite na duzem i zamrsenom tekstu
Ps oprostite na offtopicu ako je netko slagao tempomat na aeba(klapna na sajlu) molio bih da mi se javi jer mi puca glava, netko govori da ide a netko da ne ide, rijec je o automatiku pa normalno postoji razlika, 1999 god
Hvala puno ljudi biggrin biggrin
-
Nitko ne zna sto bi mu moglo biti ? :/
-
Moglo bi biti svasta...Nije to Golf 2 1.6 benzinac sa karburatorom bez plina, pa da mozemo odmah da pretpostavimo sta je, da me ne shvatis pogresno...
Ovo sto si opisao, koliko ovako na slepo moze da se utvrdi, je elektronski problem koji ima veze sa dovodom goriva. Prema tome, ono sto ce najvise da ti pomogne je da ga prikljucis na dijagnostiku, pa da vidis koje ce greske da izbaci.
Takve stvari se obicno desavaju kada brljavi bobina. Moze da bude i regulator pritiska goriva ili ventil ubrizgavanja, ta dva su blizu jedan drugog. Onda klapna gasa, svecice, protokomer...
Ali da ne bi nagadjali...Prvo na dijagnostiku, pa dalje...
Generalno skoro sam trazio sta je na jednoj Skodi SuperB 2.0 MK1 sa plinom...Isto vergla dugo prvo paljenje, pa sastavi i ugasi se...Posle upali iz drugog ili treceg puta. Kasnije u voznji nema problema. Dijagnostikom je bilo utvrdjeno da je bobina bila problem.
-
Sta pokazuje LONG Fuel Trim na dijagnostici. Podatak koji je jako bitan kako bi se otkrilo da li motor radi u idealnoj, siromasnoj ili bogatoj smesi. Meni po simptomima deluje da se plin rastelovao pa brka benzinsku mapu, zato imas problem sa hladnim startom. Ocitati longove pa ako nisu blizu 0 voziti na benzin vise dana, isklucivo na benzin. Ako Long spadne na oko 0, sto je idealno, resice se i hladan start, a zatim podesavati plin.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Pozdrav BladeBG, razumijem da niste Vidoviti Milan i slicno, ali rekoh mozda ima netko slican kvar ili zna sta da pogledam, auto je trenutno neregistriran pa ne mogu na dijagnostiku a par njih od ovih milion sto su posudili dijanogstiku su za can protokol a meni treba za k-line, narucio sam je prosli mj, trebala bi stici ovih dana pa cu pogledati, regulator pritiska sam zamijenio, klapnu, svjecice, bobine, taj ventil ubrizgavanja nisam mijenjao jer ne znam gdje se nalazi.
Petarp031, kao sto sam naveo, kad dodem do dijagnostike pregledat cu to, iskalibrirat ponovno klapnu, probavano je voziti neko vrijeme na benzin, al ne ide bas nesto, tek pred kraj kad sam opet upalio plin poceo je polako dolazit sebi, uglavnom takvog sam ga kupio, tad je palio jos nekako, ali kako je kod mene sve teze i teze pali..
Jel bi se mozda dalo nekako provjerit koliki tlak dolazi iz pumpe goriva jer se prosli vlasnik samo na plin vozio..
Nesto mi se mobitel zblesirao pa nisam mogao uci u forum :/
-
Nemoj napamet da menjas i da bacas pare. Kada ti stigne dijagnostika, prikljuci, pa vidi sta ce da izbaci od gresaka...Bez dijagnostike, malo sta, sto nije ,,suva" mehanika, moze da se resi.
-
Pricekat cu je pa kad pokaze sta je javit cu se ako mi sta ne bude jasno, valjda ce netko stati mojoj muci na kraj :D
Hvala vam
-
Pozdrav drugari, dobio sam dijagnostiku vjerovali ili ne prije u ponedjeljak, blazena kina haha. Kad sam usao u 01 engine bilo je tona gresaka, pobrisane su i nakon jako kratke voznje(nije registrirano vozilo) izbacuje mi gresku lambde sonde(p0135) b1 s1, e sad on ima 2 sonde, koja bi bila ova "crknuta" sonda?
-
S1 bi trebalo da je primarna sonda koja regulise potrosnju, tj. smesu. Kod mene prijavljuje b1 s2, jer mi je izbacen katalizator i druga sonda koja kontrolise rad katalizatora.
-
Dobro jutro. Ocitana greska ukazuje na prvu sondu i to na grejac prve sonde koji se aktivira kod jutarnjih paljenja. Sama sonda nema ulogu na prvom startovanju, ali grejac sonde se tada pali i on je u problemu. Inace, auto cim upali gresku pokupi neke srednje zadate vrednosti i ne radi idealno. U svakom slucaju prva sonda se mora promeniti, a da li ce to resiti problem sa jutarnjim startovanjem, pitanje je i ne moze se dati odgovor dok se ne proba. Ako problem ne bude resen, proveriti benzinske dizne, podesenost plina i stanje akumulatora koji je veoma bitan, ako napon na verglanju pada ispod 10V, moze napraviti slican problem koji opisujete.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Pokusaj s pumpom goriva, da je do bobine ruzbo bi radio ali bi primao gas, ja sam imao isti problem na mom a3. Isto imam plin i nije mi napravljeno bilo da gasi pumpu kad je na plinu a cesto je na rezervi i zato mi je crkla i desavalo se to. Narocito kad palim a gorivo bude na rezervi
Edit i ja imam gresku grijaca sonde a i drugar na audiju b5 1.8t
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
-
Hvala vam svima na odgovorima, kad sam kupio auto dobio sam iz nekog razloga lambda sondu i klapnu(nisu se mogli spojiti na dijagnostiku nikako pa nisu znali sta ce pa sve redom mijenjali, pa sam rijesio to i usao) i zamijenio sondu(ako netko ude na ovaj post i treba ispitat grijac sonde to radi tako da 2 bijele zice spojis na akumulator(nebitni minus i plus) i ako se zagrije radi, ako ne jbg ne radi), uglavnom da ne duljim vise nemam nijednu gresku, auto radi mirnije na leru ali i dalje kad upalim moram drzat gas, tojest glumim mu cok jer ocigledno ne radi, budem stavio link kako mi pali: https://youtu.be/s0cNRrsKBaQ
Tako da cu mu zamijenit klapnu koju sam dobio jer kalibracijom ove na autu nisam nista dobio, a Nebojsa, meni takodjer pumpa radi sve dok auto radi, nebitno plin/benzin. Kako si je uspio ugasit?
-
Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?
Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad😄
Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
-
Nisam je uspio ugasiti jos, stigla mi je sportska pumpa pa cekam nju da ugradim i da odem do elektricara da mi naprave to. Ja sam vec jednom imao takav problem i kad sam stavio drugu polovnu resio sam bio problem ali eto i njoj dodje kraj radi moje nemarnosti

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
-
Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?
Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad
Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
Problem moze praviti vise stvari, ja bih prvo pokusao sa ciscenjem dizni, najbolje skidanjem pa ultrazvucno, mada i dobar aditiv nekada pomaze. Nekoliko puta sam na forumu pisao, akumulator na tom vozilu moze da pravi problem takav da auto upali, brlja sekund, dve ugasi se a zatim na sledecem verglanju normalno sastavi i primi gas. Na mom autu sam stavio start stop aku sa jacom udarnom snagom i resio taj problem, a inace isto se desavalo i mom majstoru na S3 audi i isto je zamenio aku i resio problem.
Svakako, osnovno je da proveris Long Fuel Trim podatak koji ti pokazuje smesu da li je bogata ili siromasna. Long treba da bude oko 0 i to je idealna smesa, ako je u minusu ide u bogatu, a plus u siromasnu. U VCDS se nalazi u kanalima oko 030+, ocitaj taj podatak pa ces znati, ali svakako je najbolje da vozis par dana na benzin, barem 100 ak km i vidis sta se desava, ako se stanje popravlja, problem pravi plin i podesenost.
Natrpao sam sve u tekst, ali problem ili prave dizne ili podesenost plina koja brka benzinsku mapu ili akumulator.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Nisam je uspio ugasiti jos, stigla mi je sportska pumpa pa cekam nju da ugradim i da odem do elektricara da mi naprave to. Ja sam vec jednom imao takav problem i kad sam stavio drugu polovnu resio sam bio problem ali eto i njoj dodje kraj radi moje nemarnosti 
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
A nekako i ja sumnjam na pumpu isto, ali kaze mi mehanicar jedan kad ode pumpa da onda ne radi ravnomjerno, recimo mjenja se zvuk pumpe, a moja pumpa ima stalno isti zvuk, pa ako nadjem negdje taj manometar za to da je testiram, budem
-
Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?
Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad
Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
Problem moze praviti vise stvari, ja bih prvo pokusao sa ciscenjem dizni, najbolje skidanjem pa ultrazvucno, mada i dobar aditiv nekada pomaze. Nekoliko puta sam na forumu pisao, akumulator na tom vozilu moze da pravi problem takav da auto upali, brlja sekund, dve ugasi se a zatim na sledecem verglanju normalno sastavi i primi gas. Na mom autu sam stavio start stop aku sa jacom udarnom snagom i resio taj problem, a inace isto se desavalo i mom majstoru na S3 audi i isto je zamenio aku i resio problem.
Svakako, osnovno je da proveris Long Fuel Trim podatak koji ti pokazuje smesu da li je bogata ili siromasna. Long treba da bude oko 0 i to je idealna smesa, ako je u minusu ide u bogatu, a plus u siromasnu. U VCDS se nalazi u kanalima oko 030+, ocitaj taj podatak pa ces znati, ali svakako je najbolje da vozis par dana na benzin, barem 100 ak km i vidis sta se desava, ako se stanje popravlja, problem pravi plin i podesenost.
Natrpao sam sve u tekst, ali problem ili prave dizne ili podesenost plina koja brka benzinsku mapu ili akumulator.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Nista, kad budem spajao na dijagnostiku vidjet cu, on kad se zgrije pali ko mina i ima odlican ler gas i prima odlicno gas, nikakvo trokiranje i sl, kad ga budem registririrao budem sasuo aditiv i na autocestu bez plina, pa ako ne rijesi problem pokusat cu zamijenit pumpu pa tek onda injetore jer gdje sam god pitao nisu ispod 600 kuna, a pumpa mi je jeftinija pa sta bude nek bude
-
Samo probaj pumpu drugu, kod mene nit je oscilovao cak je i drzala pritisak na leru kad se turira pa.je jebavala.
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
-
Samo probaj pumpu drugu, kod mene nit je oscilovao cak je i drzala pritisak na leru kad se turira pa.je jebavala.
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
Pricao mi je nesto majstor da ne mora bit bas od 1.8t, jel istina to ili? Nije da mu ne vjerujem nego cisto da cujem jos od nekog
-
Ako auto nije cipovan, obicno ide ista pumpa na 1.8t 150ks kao i na slabije motore, recimo 1.6, 1.8 atmo, 2.0mpi, cak sta vise i na 1.4 16v.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Idealno bi bilo s ispravnog 1.8t ali kao sto rece kolega pase sa svih motora. Jer sh manje vise svi isti princip ubrizgavanja
Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
-
Hvala vam obojici, svakako cu kupiti sa 1.8t, nego me ovako zanimalo to jer ako pasu pumpe sa slabijih to znaci da svi rade na istom ili probliznom pritisku goriva😀
Hvala jos jednom, svakako cu se javit kad zamijenim i kalibriram klapnu pa da znate, a usput kad netko bude ulazio u ovu temu da vidi sve sto sam radio😀
Trenutno je kod mene temp u minusu i prosto mi se ne da na minusu mijenjat klapnu i to, vele slijedeci tjedan bit ce toplije pa eto
-
Jesi li rijesio problem.
Ja sam kupio automobil sa iscijepanim crijevom iberlaufa, i plin je bio nastiman na taj fals vazduh.
Kad sam sredio iber desavalo se kao kod tebe. Trim je isao u -10 skoro stalno.
Prestelovao plin i otada nema problema sa paljenjem.
-
E pozz, da se vratim da ne ispadnem papak pa kazem kako sam valjda sredio problem, napokon kupio pumpu goriva i na kraju skuzim da je covjek otkinuo neki pipak na njoj, i kad sam krenuo skidat svoju pumpu iz rebrastog crijeva koje spaja dio koji se zasarafi na rezervar i pumpu je curnulo gorivo, kad smo skinuli pumpu van na svjetlo smo skozili da je to rebrasto crijevo puklo pri dnu da se jedva vidi, odrezali smo taj dio i nabili nazad i sa selnom stegnuli i par puta sam ga palio i auto savresno sad radi, s obzirom da auto nije doma danas budem otisao tamo i budem ga upalio pa se javim.
Uglavnom auto pali iz prve, IMA čok koji nije imao(oko malo manje od 1000 okretaja) i lijepo se spustaju okretaji, mirno radi, ne trokira kad mu naglo cimnes gas do kraja. Uglavnom javim se jos danas kad vidim, hvala svima.
Pumpu sam vec pregledavao i nije se vidjelo do jucerasnjeg detaljnog pregleda.
-
Odlicno i svaka cast sto si javio. beer
-
Evo nisam bio onaj dan do auta, jucer otisao, kljuc i upali ko mina, srce mi ko autobus😆
Uglavnom nema problema, tome i sluze forumi
-
Imao sam slican problem na Fiat Grande Punto 1.2. Prosao kroz slicne muke i na kraju je bio problem u membrani isparivaca plina. Pocela je da curi po malo i da puni usisnu granu plinom kada je auto ugasen. Ujutru, posto se pali na benzin, imao sam prebogatu smesu i nije mogao da upali bez duzeg verglanja, sve dok se ne procisti usisna grana. Nakon toga je radio odlicno. Posle zamene celog isparivaca za plin sve radi kako treba.
Ovim komentarom, zelim da ukazem na jos jedan moguci otkaz.
U svakom slucaju ne skodi, a sto ne skodi, moze da koristi biggrin
Pozdrav.