VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Ivan Januar 23, 2010, 03:02:44 posle podne
-
Danas sam zamenio razvodnu kapu i razvodnu ruku. Stara kapa mi je bila original VW i bila je marke BERU. Skinut je ceo razvodnik paljenja sa golfa II koji je imao predjenih 60000 km. Kablovi imaju one metalne navlake sto idu preko svecica. Kapu sto sam kupio pojma nemam koja je marka. Stara kapa je imala crnu plasticnu navlaku preko. Nova je nema. Da li treba da stavim tu navlaku i na novu kapu i zasta ona uopste sluzi?
-
Ne znam ni ja cemu sluzi ali je nikada ne stavljam, nikad nisam imao problema zbog toga...
-
nesto u vezi mase.....rekao mi je jedan covek.....ali se ne secam tacno ....i ja sam je kod mene skinuo... ;)
-
Navlaka sluzi da elektromagnetno zracenje i smetnje u okolini kape eliminise,tj provede na masu.Isto tako svako varnicenje na kapi se eliminise odvodjenjem na masu i samim tim suzbija potencijalni izvor pozara.
U principu moze i bez nje,a i sa njom.
-
Navlaka sluzi da elektromagnetno zracenje i smetnje u okolini kape eliminise,tj provede na masu.Isto tako svako varnicenje na kapi se eliminise odvodjenjem na masu i samim tim suzbija potencijalni izvor pozara.
U principu moze i bez nje,a i sa njom.
comi u okolini kape nema nikakvog elektromagnetnog zracenja navlaka sluzi kao jedna vrsta blokade za radio smetnje ;)
-
U pravu si za i radio smetnje,ali sam kontao za eventualno zracenje od motora hladnjaka ili alnasera tokom verglanja,mada kad bolje razmislim sve je to sitno.
U principu ista mu je uloga kao i pletenici na koaksijalnom kablu,tj provlacenje smetnji na masu.
-
sa njom i bez nje isti djavo driving
-
Bas tako,pozz driving
-
Sto znaci da se ne mucim da je vracam. Nije bas vreme da se cacka oko kola. Hvala na odgovorima... beer
-
beer