VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Radomirx Januar 23, 2010, 03:04:10 pre podne
-
Pozz svima,moze li mi neko napisati sta je sve potrebno za ubacivanje motora 1.8GT od trojke u dvojku 1.3,ima li taj motor karburator i jel odgovaraju poluosovine od 1.3?
-
Taj motor ima monopoint ubrizgavanje,i osim motora moras menjati kompletan menjac sa saltheblom i poluosovinama,kompletan izduvni sistem,kompletnu instalaciju motora,agregate,benzinsku pumpu a verovatno i prednje amortizere sa oprugama zbog tezeg motora.
U principu menjas sve sto vidis po haubom, i jos stosta pride.
-
.
-
Cuo sam da postoji i taj motor sa karburatorom,mozda je to od dvojke,u tom slucaju bi se menjalo,menjac,altenator,alnaser,razvodnik,pumpe za gorivo,hladnjak??? jos nesto??? mislim,jel ako je karb. onda ne mora instalacija motora? a neki majstor mi je rekao da odgovaraju poluosovine od 1.3.......... ne znam puno oko tehnike,ipak ima ovde dobih strucnjaka :)
-
Audi 80 onaj stariji pre jajeta ti je imao karburator na 1.8 motoru, ali ne vidim razlog zbog kojeg bi stavljao karburator, jedino ako nema
-
/
-
au gedora, pa treba te tuci... jes rekao latinica da bude osnovna... popravicemo vrlo lako... nista ne brini..
-
ok... trazim karb jer mi je ovaj 1.3 karb i ne bi ubacivao taj sa monopoint ubrizgavanjem jer ima svasta da menjam ipak je lakse obican dvojkin 1.8 90ks sa karbom,tu nema toliko prepravki da se radi..... koliko izadje odprilike to ubacivanje i lepo sve da se spakuje,bez cene rada? s tim da sam nasao motor sa agregatima,nosacima,razvodnikom za 350e...interesuju me ostali troskovi....hvala unapred
-
Pa ti mozes da uzmes motor sa monopointom i zadrzis svoj karburator ;)
Drugar jedan iz Rume je bas to uradio, na 1.3 je imao dvogrli, samo ubacio 1.8 i mogu ti reci da to sasvim fino ide driving
Mada koliko se secam, iskidao je on oba homokineticka za mesec dana, ali ipak covek vozi kao ludak lollol
-
Dvogrli sa 1.3 motora je 24/28 to ti je malo vitamina za 1.8 motor ;)
-
Dvogrli karburator pierburg(2e3) na 1.3 motoru je 19/23 a na 1.8 (2e2)je 22/26, po mojim katalozima.
PozZ
-
Ja merio
-
U Haynesovom manualu pise ovo sto sam naveo,ali nije ni bitno uopste.Vazno je ono sto si naveo prvo a to je da su difuzori od karburatora sa 1.3 motora premali za 1.8,i tu se slazem sa tobom.Rezultat te kombinacije bi bio ugusen motor koji bi osim male snage imao i problem sa siromasnom smesom i svime sto ide uz to.
Pozz
-
ma nikako ne bih stavljao moj karb od 1.3,nego najverovatnije ide motor 1.8 od mk2 sa karbom i samo me buni jedna stvar a to je : moram li menjati instalaciju motora ako bih stavio taj motor,posto ne znam bas sta je instalacija motora? i tada bi isla jedna pumpa za gorivo???
-
Sto se tice cene, ako ubacujes isti motor pod haubu, obicno je cena oko 50e, a ako ima nekih dorada pa racunaj jedno 100-150e, cirka ;) + -
-
Znam da su manji, ali ja mu kazem ukoliko ne nadje od 1.8 da moze da stavi, ja sam video kako to funkcionise u praksi, i mogu reci da je auto extra isao ;)
A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom wacko
-
to za cenu rada znam,pitam za ostale troskove npr. pumpe za gorivo,struja,zamena ulja u motoru i menjacu,ciscenje dizni,ubusivanje rupe u karb za plin,filteri itd...
-
A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom wacko
Ja imam 1.8 monopoint, i plin na njemu, i mogu vam reci da mi radi extra... Samo dobar majstor da ga nasteluje lepo, i sve radi kao sat... Evo godinu ipo nemam nikakvih problema sa ler gasom, desava se na plinu da nece da upali kad je hladan, al zato na benzinu, na pola kljuca... Na ovom minusu, ni meni se ne radi... lollol lollol
-
A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom wacko
Ja imam 1.8 monopoint,, desava se na plinu da nece da upali kad je hladan, al zato na benzinu, na pola kljuca...
Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu ;)
Poz.
-
Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu ;)
Poz.
Pojasni nam ovo druze...
Od kad sam kupio auto, godinu dana sam vozio samo na plin, nije radila benz. pumpa... Celu proslu zimu sam pregurao na plinu, i nikad me nije izdao... Svako jutro upalio na pola kljuca, sacekas malo, pustis ga da radi na leru i teraj... Dobar majstor, i kraj price... Inace sad kad imam i benz. pumpu, preko zime stalno palim na benzin, da ga ne mucim na plinu... Jeste cimanje da svaki put kad stanes prebacis na benzin, ali ako se razumes u monopoint motor, onda znas da goriva ostaje u sistemu koliko da jednom zavergla, prema tome, masu puta sam ostavio celu noc na - 10 na plinu, pa ujutru sednem, prebacim na benzin, i pali posle 3 sec verglanja, sto je za svaku pohvalu.... Nema mucenja... nema stresa, samo rezervoar preko pola uvek i cao zdravo.... Toliko od mene...
-
Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu ;)
Poz.
Pojasni nam ovo druze...
Od kad sam kupio auto, godinu dana sam vozio samo na plin, nije radila benz. pumpa... Celu proslu zimu sam pregurao na plinu, i nikad me nije izdao... Svako jutro upalio na pola kljuca, sacekas malo, pustis ga da radi na leru i teraj... Dobar majstor, i kraj price... Inace sad kad imam i benz. pumpu, preko zime stalno palim na benzin, da ga ne mucim na plinu... Jeste cimanje da svaki put kad stanes prebacis na benzin, ali ako se razumes u monopoint motor, onda znas da goriva ostaje u sistemu koliko da jednom zavergla, prema tome, masu puta sam ostavio celu noc na - 10 na plinu, pa ujutru sednem, prebacim na benzin, i pali posle 3 sec verglanja, sto je za svaku pohvalu.... Nema mucenja... nema stresa, samo rezervoar preko pola uvek i cao zdravo.... Toliko od mene...
Krle na ovo sam mislio, konkretno na Lovato Loveco pro 2, svako paljenje automobila ide na benz. prebacivanje na plin klasika na 2500 obrtaja zavisi kako se podesi, taj sistem kao sto znas ima svoj ecu i koristi parametre i ocitavanja sa sonde, koriscenjem svih tih parametara znas i sam sta se dobija ;) Svojevremeno ugradnja tog sistema je bila 430e,(nije sekvenc. uredjaj), dok je klasicnog uvek na plin bila oko 250e,(valjda se dobro secam cene) . Klasican sistem sam imao u dvojci 1.6, i palio sam na plin i da je -20, i extra. ;)
Poz.
-
I ja imam 1.8 gt i ja imam taj plin sto cita podatke sa sonde i uvek ga palim na benzim, a na 2000 prebacuje na plin. Do sada jos nisam imao problema sa ler gasom i uvek ugasim na plin. Jos nisam imao problema.. pu pu pu! Pu pu pu (mnogo sam sujeveran) i prezadovoljan sam.
Izvinjavam se za off..
-
I ja imam 1.8 gt i ja imam taj plin sto cita podatke sa sonde i uvek ga palim na benzim, a na 2000 prebacuje na plin. Do sada jos nisam imao problema sa ler gasom i uvek ugasim na plin. Jos nisam imao problema.. pu pu pu! Pu pu pu (mnogo sam sujeveran) i prezadovoljan sam.
Izvinjavam se za off..
cheers
-
Ae da ne otvaram novu temu verovatno bi mozda mogao da padne ovaj motorchic wub wub tacnije na moj 1.3 prepakovao bih 1.8 GTI sa 16 ventila
no motor ima sledece :
Kompletan sa svim agregatima i instalacijom.Uz motor ide K-glava,potapajuca el. pumpa,pumpa visokog pritiska,oba kompjutera,kilometar sat,zamajac,korpa kvacila i lamela,razvodnik paljenja sa svim kablovima,vodena pumpa,dve duple remenice,kompletna struja sa svim kablovima,tabla sa osiguracima i relejima,bobina,difuzor za plin,izduvna grana sa sondom.
Btw kod mene je vec grana za izduv na 52mm ako se ne varam ili nesto vise predvidjena za GTI + ima srednji walker-ov lonac i remus-ov lonac na kraju.... Koje prepravke bi morao da radim jos na auspuhu
I da napomenem da bi morao da nadjem menjac za njega jer ne ide uz ovaj motor ..... Pa koliko bi bio problem naci dobar ?
-
Jel ima neko informaciju? boodala boodala
-
Svi lonci idu od GTI-a 16v,cevi moraju da budi fi 55,treba ti sat i instalacija do sata i ablendera (MFA),a menjac mora od 16v sa oznakom 2Y,poluosovine i kineticki od GTI-a,balans stangla,diskovi,klesta,zadnji diskovi i klesta......skupa ti je to zanimacija
-
pazi za menjac sam vec planirao da dam 100-150 eur takodje i za zadnje diskove je planirana cifra .... Sve zajedno sa kljestima + i sportske opruge ..... Balans stangla? wacko mislis li na onaj djavo unutar haube sto drzi levu i desnu stranu tj kao neka sipka ? Koliko sam razumeo coveka instalacija je sredjena za ubacivanje u auto znaci verovatno ima sve to,samo nema menjac ....
-
Kineticki zglob ? wacko wacko Sto to mora blink blink wacko wacko
-
Zato sto su od GTi-ja jaci nego na tvom 1.3.
-
Aha pretpopstavio sam ...... Nego cena tog zgloba otprilike ??? I jos jedna stvar ja imam plin na 1.3 ovaj motor vec ima difuzor na sebi za plin,ne seq. nego taj klasican sto znaci da bi fakticki ja mogao da ga prepakujem na moj plin bez nekog cackanja previse....
-
Ako ubacis 16v vozi ga na benzin jedino ako mnogo prelazis pa moras plin
-
Ne razumem ? Zasto bi motoru skodio plin kad je motor ugrejan ? Koliko znam na benzinu vozis vise preko zime,jer u principu na manjim distancama ne moze da se ugreje pa nema ni smisla prebacivati na plin,ali kad je toplije vreme ne vidim razlog ne vozenja na plin kad se dobro usteluje ili pak ako se ubaci seq.
-
Seq. ne moze a taj auto je greh voziti na plin
-
Brate ako cemo realno greh je sipati uopste gorivo u SRB zbog cene i kvaliteta.... Stave plin u BMW-a novijeg ako to nije greh onda nzm :D u svakom slucaju nece mu skoditi :)))) No videcemo jos cekam informaciju cene kinetickog zgloba i poluosovine clap clap pa ako neko ima info nek da ovde bonk bonk
-
Polovan kineticki je 15e bar ovde kod mene a za poluosovinu nisam siguran
-
izgleda da ce da padne od G3 1.6 16ventila sa 101 ks clap clap