VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nikola Mk5 Oktobar 14, 2020, 12:56:50 pre podne
-
Pozdrav. U pitanju je Golf 5 BLS 2008 god. Imao sam problem sa DPF, izbacio mi je gresku da je filter prljav. Otisao sam kod majstora on je pogledao na dijagnostici i video je da je filter bas prljav, skinuo ga je poslao na masinsko ciscenje. Ne znam koliko filter bio prljav u procentima ali kad su ga ocistili pokazao je 4% zapusenosti. E sad mene interesuje kako da znam kad meni auto pokrece regeneraciju, jer mi ne izbacuje nista na tabli nit mi poveca obrtaje? Bukvalno se isto ponasa kad je bio prljav i sad kad sam ga ocistio biggrin
-
Kada se desi aktivna regeneracija primetices povisene obrtaje i vecu potrosnju. Ako ugasis auto dok traje aktivna regeneracija upalice se ventilatori.
Preko dijagnostike mozes da pratis EGT i/ili post injection pa i po tome mozes zakljuciti da je aktivna regeneracija u toku.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
A recimo da ugasis auto i da cujes da radi ventilator i da ponovo upalis hoce li uspijeti odraditi regeneraciju? I kako znati kada je zavrsio regeneraciju?
-
Ventilator obicno (skoro uvek) radi i dok traje regeneracija.
Ako se auto ugasi, prekida se regen.
Zavrsio je kada spusti obrtaje, izgasi ventilator
@Nikola Mk5, samo ne znam kako ti ne poveca obrtaje... Ili vozis na otvorenom pa ni ne primetis kada radi regeneraciju
-
Meni su obrtaji uvek na 900 zato i pitam... vidim da svima na leru drzi 1000 kad je regeneracija. :huh:
-
Meni 70% voznje je otvorena cesta i auto put i kad god stanem u leru mi drzi obrtaje 1000-1100. Po tome znaci non stop radi regeneraciju :D
-
Tebi onda nesto nije ispravno ako ti uvek drzi na 1000-1100. To nije normalno.
-
Pa nije bas non stop ali zna tako u 50% voznje da drzi obrtaje na 1000-1100. Ne znam zbog cega ali jednostavno vozim se stanem na semafor i on polako digne obrtaje