VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: zeljkot Oktobar 03, 2020, 11:57:30 pre podne
-
Golf 5, 1.9 tdi, 77kw, 2007. godište
Skoro kupio i, na žalost nisam primetio, da se iz auspuha a i ispod motora oseća jak smrad, veoma čudan - kako kaže mojalepša polovina - štipa za oči.
Pregledom (kada je rađen veliki servis) je ustanovljeno da je EGR ventil "zatvoren šrafom", a ubeđeni su da je DPF filter isključen.
Takođe su pominjene dizne.
Da li može od neipravnih dizni da se oseća ovakav smrad? Auto u leru ne može da pređe više pod 3000o/min, da li i to ima neke veze?
I naravno, kome da se obratim da ovo rešim?
-
Mislim da dizne nemaju veze sa smradom. To sto ne mozes preko 3000 obrtaja u leru je normalno dok je ukljucen esp. Kada iskljucis esp onda mozes u crveno. Na sta ti smrdi otprilike?
-
Nije smrad dizela rekao bih, više kao neki gas, plin, oštar...
I da dodam - ne oseća se smrad samo na auspuhi nego i napred. Na primer, kada stanem na semaforu i imam spušten prozor veoma se oseti. Čak toliko da moram da podignem prozor
-
To ti je od dpfa, tj zato sto ti je dpf izvadjen i iskljucen softverski.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Kakve to ima veze sto je izvadjen onda bi svi stariji dizeli isto tako ispustali neprijatan miris kao sto je navedeno.Sa ukinutim partikularnim filterom jednostavno ne ispunjavas euro normu koja je propisana za taj motor isto to vazi i za egr.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Meni je na passat-u smrdelo na auspuh jer je EGR ventil toliko bio prljav da nije mogao da zatvori klapnu.Kada sam ga ocistio dosta je se smanjio smrad ali je u manjoj kolicini prisutan,mozda i zato sto je meni neko skinuo katalizator pa sada nema neutralizacije izduvnih gasova :84
-
Sigurno do dpf ili egr ventila
-
Moguce da je katalizator. Bas sam citao nedavno o tome.
“My car smells like rotten eggs
If you notice a rotten egg smell while your vehicle is running, it could mean a few things. The most common cause is a broken catalytic converter. This part of your car’s emissions system works by converting harmful gases like hydrogen sulfide into harmless gases like sulfur dioxide.
When it’s broken or working incorrectly, however, you’ll smell hydrogen sulfide instead of the odorless sulfur dioxide — there’s your rotten egg smell. Unfortunately, you probably need a new catalytic converter. Driving with a broken one can lead to higher temperatures in your exhaust system, which can ultimately lead to a car fire.”
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Definitivno cu odvesti auto da se vidi da li uopšte ima katalizator ili ne. I sta je sa DPF posto pretpostavljam da su oni povezani?
Ako sam dobro pročitao bez dpf 2021 necu ni moci da registrujem auto zbog eko propisa.
Video sam koliko okončaju pa cu definitivno ici na reparirane delove da ga lagano pripremim za to.
-
Pre ce da smrdi zbog turbine koja propusta ulje, a i taj dim je njen.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Zatvoren egr, izvadjen kat dpf = smrdi na cip tjuning
-
Najbolje auto majstoru tesko cemo mi preko foruma dati dijagnozu sta smrdi :D
-
ima li predloga kom majstoru - najbolje Novi Beograd ili Čukarica?
-
Pre ce da smrdi zbog turbine koja propusta ulje, a i taj dim je njen.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Vidi, primetio sam da se čuje veoma visok ton (kao neka zujalica da se uključi) kada dam gas. Tog zvuka nema kada je auto u leru
Da to nije turbina?
-
Pre ce da smrdi zbog turbine koja propusta ulje, a i taj dim je njen.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Hvala na konktaku majstora. Pokušao sam da uzvratim PP ali kaže da je tvoj mail box pun :)
-
Molim. Pogresiti neces.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Update:
bio sam kod majstora i on sumnja da se neki ventil ne zatvara kako treba i da zato i smrdi. Bio sam i kod majstora za auspuh i on kaže da je sa izduvom sve OK.
Kako je počelo hladno vreme i kako palim grejanje ujutru oseti se smrad i kroz ventilaciju!
Izgleda da ću morati ipak da otvaram motor da bih ovo rešio!?