VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: CaptainCrash Septembar 01, 2020, 08:22:52 posle podne
-
Pozdrav! Imam problem sa tečnošću za hladjenje i posudom. Nisam greskom nesto sipao, jednostavno tako se pojavilo, vec godinu dana. je. Majstor mi je govorio na nevidjeno "da je moguce od praska za. zaptivanje hladnjaka" međutim kada je bolje pregledao i izvukao tecnost, dole. je. ulje kad se. secuje.
On kaze ili glava motora ili neka posuda... koja kosta oko 50e
Mozete li mi reci vasa. iskustva, savete. i koliko kosta pojedinacno ako je ta posuda a ako je glava motora, da li se isplati i koliko je dugotrajno resenje?
Inace temperaturu nikad ne dize, 90 maksimalno u svim uslovima.
Evo i slika :((https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200901/215535108d758dd8d571f77934cb46f6.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200901/6931d49441ea29d508d96bca2cec6a1b.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200901/17bbb44874c6519864a415fe58d56d70.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200901/41d240fb34a2114498b50bf2383d6e02.jpg)
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
Da je pukla glava motora i da mesa ulje i vodu, auto bi imao i druge lose simptome osim ove ,,sline" na cepu, kao sto su pregrevanje, los rad i tako dalje...
A tebi je, koliko sam procitao post (ako sam dobro procitao i razumeo, ako nisam ti me ispravi), problem samo ova slina na cepu. Druge lose simptome auto nema? Jel tako?
Moj predlog je da dobro operes rashladni sistem. Kupi u prodavnici auto-delova sredstvo za ispiranje rashladnog sistema, kosta 200-300 dinara. I kada dodjes kuci, sacekaj da se motor ohladi i sipaj to sredstvo u posudu za rashladnu tecnost i zatvori je. Upali auto da radi dok se ne zagreje na radnu temperaturu i posle toga jos sat vremena. Ugasi i SACEKAJ DA SE OHLADI. Onda otvori cep rashladne posude,skini donje crevo hladnjaka i pusti da istece sva rashladna tecnost iz sistema. Donje crevo se desi da nece da se skine, iako skines osigurac i ako nece, nemoj da silujes, nego ispusti na cesmici na hladnjaku koja se nalazi u donjem levom uglu istog. Gurne se srafciger kroz masku i otvori se cesmica. NI SLUCAJNO nemoj da ispustas rashladnu tecnost dok je motor vruc.
Skini i sa malog hladnjaka jedno crevo, bilo koje i nakaci na lulu ili samo gurni unutra crevo sa cesme pod pritiskom vode, da dodatno koliko moze istera prljavstinu napolje. I gornje crevo od velikog hladnjaka skini i tu gurni crevo sa cesme, dok je donje skinuto da se ispere.
Kada sve iscuri, onda vratis sva creva na mesto i zavoris cesmicu na hladnjaku, zavisi kako si ispustao. I napravis mesavinu antifriza i destilovanje vode 50:50, sipas do maksimuma u posudu za rashladnu tecnost, upalis auto da radi, pratis nivo u posudi i dolivas dokle god pada. Cacekaj da se termostat otvori i zatvori nekoliko puta. Taj motor ima sistem samoozracivanja, tako da za to ne treba da brines. Neka posuda bude otvorena sve vreme.
Prljavstina, koja sada postoji, vise ne bi trebala da bude, nego bi tecnost trebala da bude cista. To je znak da si resio problem.
Kada tecnost i posle nekoliko otvaranja i zatvaranja temostata ne bude opadala, nego stajala na maksimumu, ugasi auto i zatvori rashladnu posudu.
-
Moguce da na hladnjaku ulja, koji se nalazi ispod filtera ulja, mjesa vodu i ulje.
Da li imas na cepu od ulja, ili mjeracu ovakvih naslaga?
-
Ovo se desilo mom drugaru na Fokusu TDCI.
Pukao hladnjak ulja i tu mesao ulje i vodu i pravio ovo sto i njemu.
-
Ja ne bi kontrirao nasem majstoru Speedey-u, a i jedno od pravila foruma kaze da je misljenje VW majstora na ovom forumu merodavnije od misljenja nas, obicnih clanova, ali ja sam imao slucaj na jednom autu da ovako izbacuje ,,sline" na rashladnoj posudi. I krenuo sam to da resavam od ciscenja rashladnog sistema. Srecom, ispiranje je resilo problem i ova prljavstina se vise nije pojavljivala.
I bitno je pitanje koje je majstor postavio...Da li se ,,slina" pojavljuje na cepu od ulja i meracu? Odgovor na to pitanje ce dosta sumnji da otkloni.
Opet se vodim licnom iskustvom, imao sam prilike da vozim auto koji mesa vodu i ulje...To neravnomerno radi, dize temperaturu,...a sto je kolega naveo da se ne desava.
Zato sam misljenja da ce ispiranje rashladnog sistema da resi problem.
-
Hladnjak ulja kao sto rece kolega treba proveriti.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
-
Uh.. nisam ulazio par dana...
Evo ovako, na. cepu od ulja i samo ulje u motoru je kao i kad je sipano, bez ovih i slicnih naslaga.
U posudi za antifriz pored te skrame na cepu ima i akrama oko posude(pogledajte aliku, vidi se prelaz kao da je penilo pa ostalo na posudi).
Temperatura je 99c zakovana posle par sati voznje(tripujem se da mozda termostat ne radi i da ne prikazuje vise :()
U posudi za antifriz kada je majstor vadio vodu, imalo je ulja, bar lici na ulje, masno je i secovalo se pa ostalo na dnu flasice.
Nekada davno, pre 2-3.god curkao je hladnjak na sastavu, kod gume neke pa mi je drugi majstor sipao prah koji je to zacementirao.
Inace. pre 2 nedelje smo ispustili vodu iz posude za antifriz i on je sipao cistu. vodu jer kaze letnje vreme je da pogledamo situaciju ali evo posle 2 nedelje opet se uhvatila ta skrama na cepu.
Pa ne znam ni sam sad...
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
Moguce da na hladnjaku ulja, koji se nalazi ispod filtera ulja, mjesa vodu i ulje.
Da li imas na cepu od ulja, ili mjeracu ovakvih naslaga?
Nemam takvih simptoma ni na jednom ni na drugom :(
Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka