VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Vasko-Mk Avgust 11, 2020, 05:51:24 posle podne
-
Postovani prijatelji. Zamolio bih za savet posto imam realtivno kratkog iskustva sa dizel motorima. Radi se o motoru 1,9 tdi 66 kw sa bosh pumpom na Golfu 4 koji je presao 336.000 km. Motor radi dobro, vuce normalno i potrosnja ulja je u proseku 130ml na 1000km, zavisno od voznje dali je grad ili otvoreno. Prethodni vlasnik a i vise mehanicara su mi savetovali povremeno dodavanje Dvotaktola u gorivu u kolicini 1ml na 1l goriva, odnosno 0,5l dvotaktola na svaki drugi rezervoar od 55l , znaci jedan rez. cista nafta drugi sa dvotaktolom i.t.d. kako bi se podmazivale bosh pumpa i dizne. Nekoliko puta sam primenio ovo ali sam pre par dana primetio zamascenje na nekim plasticnim delom ( iskreno ne znam kako se zove ) u koji ulazi izlazno crevo sa interkulera. Vise se moze videti na videu. Zanima me dali je ovo povezano sa dodavanjem dvotaktola u gorivo ili je turbina pocela da pusta ulje prema interkuleru, koliko je ozbiljno i sta bi trebalo da se uradi. Isto i koja je uloga ove plasticne posude izmedju interkulera i turbine gde se vidi zamascenje, pretpostavljam da sluzi za neku kondenzaciju uljanih isparivanja ali nisam siguran. Evo video u prilog. Hvala vam. Pozdrav iz Makedonije thumbup. https://www.youtube.com/watch?v=6R0pEIn8SNU&feature=youtu.be
-
Niko nema misljenje, savet...?
-
imam ja, kad sam bio na remont boš pumpe, isto sam pitao čoveka kao i ti ovde, I dobio sam veoma opširan odgovor da ne bacam pare ni na kakve aditive, jer sve potrebne aditive već su ubacili u evrodizel...
Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
-
Mislim da nemas razloga za brigu. On da ima neki problem nesto bi vec osjetio na autu a ako se auto normalno ponasa onda to zanemari :D