VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Goran_Jakimov Mart 31, 2020, 11:46:30 posle podne

Naslov: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Goran_Jakimov Mart 31, 2020, 11:46:30 posle podne
Pozdrav drugari, Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007,nemiran rad nakon prvog jutarnjeg paljenja,variraju obrtaji od 900-1200, nakon svakog narednog paljenja u toku dana nema problema, ide odlično,ne izbacuje greške ali kada ga je kolega prikačio na neku delphy dijagnostiku izbacio je grešku p2006 intake manifold..... nešto, kao bila u memoriji od ranije. Zamenio sam svećice, ulje i sve filtere, bobine fabričke ispravne, ali i dalje isto. Šta proveriti dalje. .. hvala
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: vedranz Mart 31, 2020, 11:50:32 posle podne
Jeste prekontrolisali usis? Klapne, senzore, creva, protokomer/maf.....?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Speedey Mart 31, 2020, 11:55:16 posle podne
Ima li prijavljenu gresu za misfire?
Nemiran rad tsi pri hladnom startu, obicno je znak naslaga na usisnim ventilima.
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: vedranz April 01, 2020, 12:12:54 pre podne
Ima smisla. Za tsi, fsi i ostale benzince sa direktnim ubrizgavanjem vazi da proizvode naslage koje je mogu uporediti sa dizelima, neki tvrde cak i vise.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Goran_Jakimov April 01, 2020, 12:23:53 pre podne
Nema grešku missfire, onda bi bila bobina, samo ovo p2006 intake manifold runner control stuck closed (bank 1), slikao sam i telefonom, bila od ranije prisutna.
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Speedey April 01, 2020, 01:06:02 pre podne
Svakako treba ispitati zasto se uopste i javila p2006 greska.

Zasto bi morala biti bobina.
Stavi ti sebi na usta i nos plasticnu kesu, izbusi dvije male rupice pa izadji go na -10 stepeni pocni trcati da se zagrijes pa vidi hoces li moci disati.

Da se skine usisna grana treba 15 minuta, i ko ima boroskop kamericom se odma vidi. Ako nikad nije cisceno, to je uzas.

Ko zna engleski, neka odgleda, covjek je lijepo objasnio i razloge i nacin rada tsi. Inace tata za dijagnostiku kvara.
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Goran_Jakimov April 01, 2020, 10:26:46 pre podne
Ne kažem da mora biti bobina, ona je obično ako je greška missfire, a da li je čišćeno to neznam,ovde kod mene manjak dobrih majstora, ako znate nekog što bliže Boru... hvala
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Galaxy April 02, 2020, 11:28:27 pre podne
@Speedy

Ovo bi trebalo da resi HHO???

Po svemu sudeci, hho cisti usis i "gornji" deo cilindra, tako da bi trebalo i ovo da resi...
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Goran_Jakimov April 02, 2020, 02:26:49 posle podne
Preporuka za neki servis blizu Bora. .. hvala
Naslov: Odg: Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007
Poruka od: Speedey April 02, 2020, 10:07:49 posle podne
@Speedy

Ovo bi trebalo da resi HHO???

Po svemu sudeci, hho cisti usis i "gornji" deo cilindra, tako da bi trebalo i ovo da resi...

Zavisi od kolicine naslaga. Ukoliko zelis preventivu, hho bi bio dobar izbor. Svakih 30ak hiljada, cisto kao preventiva.

Ali kada dodje nivo naslaga do te mjere da utice na rad motora, tada samo skidanja usisne grane i ciscenja, bilo cemu drugome se dzaba nadati  biggrin