VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Goran_Jakimov Mart 31, 2020, 11:46:30 posle podne
-
Pozdrav drugari, Golf 5 1,4 tsi 140 ks 2007,nemiran rad nakon prvog jutarnjeg paljenja,variraju obrtaji od 900-1200, nakon svakog narednog paljenja u toku dana nema problema, ide odlično,ne izbacuje greške ali kada ga je kolega prikačio na neku delphy dijagnostiku izbacio je grešku p2006 intake manifold..... nešto, kao bila u memoriji od ranije. Zamenio sam svećice, ulje i sve filtere, bobine fabričke ispravne, ali i dalje isto. Šta proveriti dalje. .. hvala
-
Jeste prekontrolisali usis? Klapne, senzore, creva, protokomer/maf.....?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Ima li prijavljenu gresu za misfire?
Nemiran rad tsi pri hladnom startu, obicno je znak naslaga na usisnim ventilima.
-
Ima smisla. Za tsi, fsi i ostale benzince sa direktnim ubrizgavanjem vazi da proizvode naslage koje je mogu uporediti sa dizelima, neki tvrde cak i vise.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Nema grešku missfire, onda bi bila bobina, samo ovo p2006 intake manifold runner control stuck closed (bank 1), slikao sam i telefonom, bila od ranije prisutna.
-
Svakako treba ispitati zasto se uopste i javila p2006 greska.
Zasto bi morala biti bobina.
Stavi ti sebi na usta i nos plasticnu kesu, izbusi dvije male rupice pa izadji go na -10 stepeni pocni trcati da se zagrijes pa vidi hoces li moci disati.
Da se skine usisna grana treba 15 minuta, i ko ima boroskop kamericom se odma vidi. Ako nikad nije cisceno, to je uzas.
Ko zna engleski, neka odgleda, covjek je lijepo objasnio i razloge i nacin rada tsi. Inace tata za dijagnostiku kvara.
-
Ne kažem da mora biti bobina, ona je obično ako je greška missfire, a da li je čišćeno to neznam,ovde kod mene manjak dobrih majstora, ako znate nekog što bliže Boru... hvala
-
@Speedy
Ovo bi trebalo da resi HHO???
Po svemu sudeci, hho cisti usis i "gornji" deo cilindra, tako da bi trebalo i ovo da resi...
-
Preporuka za neki servis blizu Bora. .. hvala
-
@Speedy
Ovo bi trebalo da resi HHO???
Po svemu sudeci, hho cisti usis i "gornji" deo cilindra, tako da bi trebalo i ovo da resi...
Zavisi od kolicine naslaga. Ukoliko zelis preventivu, hho bi bio dobar izbor. Svakih 30ak hiljada, cisto kao preventiva.
Ali kada dodje nivo naslaga do te mjere da utice na rad motora, tada samo skidanja usisne grane i ciscenja, bilo cemu drugome se dzaba nadati biggrin