VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nenad Petakovic Mart 08, 2020, 09:19:25 pre podne
-
Evo da i ovde pokrenemo jednu ozbiljnu temu,vezanu za tfsi,koja mnoge muci.Ima raznih rasprava o ovome,pa da pokusamo da nadjemo delotvorno resenje za ovu problematiku.Naime g5 tfsi,kilometraza nesro bluzu 150kkm,srce 0.5-1l na 1000 km.Turbina na reparaciji u Ue,uradjena pod garnciju.Uljni separatori,pcv sve odradjeno..Glava full odradjena.E sad doslo se do klipova i karika..Ajmo majstori sa iskustvom,znaci fabricki klipovi i karike,se menjaju..koje revizione staviti(sa kojim dimenzijama karika..)u odnosu na fabr..?Molim za iskustav nekoga koje ovo resavao i resio..Ajde da malo podignemo monotoniju na forumu :26.
-
sto se mog licnog iskustva tice prenecu sto sam video, pre neki dan sam svratio do druga koji ima ozbiljan servis u bg-u. Upravo radjen tfsi motor odradjene bregaste, leteci lezajevi, lancanici.. i komentarisemo u vezi tog motora kaze nema originanih delova da se nadju sve mala privreda tako da ne garantuju za delove , u prevodu receno ugradjen motor u auto pa koliko traje da traje ... ali dodace jos neko komentar pa mozda ima i drugih iskustava ...
-
Moj dobar drugar je radio taj motor u Audiju A5. Znam samo da je stavljao neke deblje karike i naravno ukopao klipove za njih. Resio problem potrosnje ulja.
-
Cudi me da na tako malo predjenoj km otvaras motor? Moj dug ima G5 gti 2007 i vise od 300k km... Fabricko stanje.
-
Aco-Bila je ta varijanta u ozbiljnom razmatranju drug.Trenutno su u toku dogovori i informisanja o porucivanju revizionih klipova sa karikama i klipnjacama iz jedne Ceske firme-pisacu otome detaljno dok se sve dogovori.
Galaxy-Petarda je uvezena iz Italije kao havarisano vozilosa vec otvorenim i izvadjenim motorom.Trebao sam ja da je uzmem sebi,al mi je propao dogovor o kupovini ed30 motora..pa sam zbog zajebancija oko generalke postojeceg auto ustupio drugome..Stvarno ima 150kkm.Profa koji ga sada pakuje tvrdi da je ulje imalo veome duge intervale od do zamene,vrlo vrv i preko 30kkm..
Telje-ima kvalitetnih delova,ali uvoznici istih imaju naviku da dignu marzu u visini nabavne cene,sto ce retko ko da plati kod nas,pa se mora porucivati direktno iz inostranstva..Npr Apr klipovi stizu za 20 dana iz Amerike,al je cena brutalna..
Bice ovih dana reseno sve oko petarde pa javlham sta i kako :26
-
Sta ocekujete od motora kome se ulje menja na 30 000 km, ja za tu kilometrazu zamenim ulje 4-5 puta. :)
-
Bas tako, gaze se posteno a ulje na 30000 menjaju e pa jbg
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Bas tako, gaze se posteno a ulje na 30000 menjaju e pa jbg
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
Ma ja cim sam video slike i snimke iz Ita.znao sam da tu mora generalka ili drugi motor.Zato sam i dogovarao da uzmem ed30 kovani ceo motor,al me spediter ispali..i auto ode kod druga..
-
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/22612-audi-volksvagen-tfsi-motor-potrosnja-ulja-previse-prevelika-kvar-popravak&ved=2ahUKEwiXlJSbw43oAhU4RhUIHTVUCtEQFjAFegQICBAB&usg=AOvVaw0pt3C2lXIuVcKC_RQ0PXGL&cshid=1583761484659
Ispadne da su nemci sve gori sto se tice proizvodnje automobila
-
Pa da nastavimo..Znaci glavni krivac i uzrok nenormalne potrosnje ulja na tfsi/tsi motorima je konstrukciska greska fabrike pri izradi klipa,karika,negde se navodi i greska u fabrickom honovanju cilindra.
Problematika moze da se resi,al je neophodna zamena fabrickog klipa i karika.Ovaj poduhvat sa dobrim i pravim izborom revizionig seta trajno resava potrosnju ulja.Dokazano na Skodi Octavia 4x4 1.8 Tsi iz Ue,koja je pre revizije trosila 1l na 1500 km,posle revizije max 300gr na 8000 km :).
Vw/Audi je u Americi bio prinudjen da o svom trosku popravi ovo kupcima,cak i zameni ceo motor,sa tim da produzi garanciju na jos 4 godine od momenta revizije.U Evropi ovo je ostalo tako kako jeste,uz izgovor"To tako mora"
Revizionih klipovi ima raznih proizvodjaca od Apr,Kobesmith,Je,ET,Wosner i dr.cene su raznolike od 100e po klipu do 300-400.Ima cak i revizionih karika koje su deblje i drugacije konstrukcije od fabrickih,ali one zahtevaju masinsku obradu klipa i busenje vecih otvora za odvodjenje ulja u klipu na min promer od 2 mm po rupi.
Koncern je ovu problematiku trajno otklonijo tek od 015/016 godine.
(https://i.postimg.cc/SjmBCTbD/Screenshot-20200308-101906.png) (https://postimg.cc/SjmBCTbD)
Razlika u fabrickom i revizionom klipu(Nemacke proizvodnje)
(https://i.postimg.cc/0zvDywwM/imageproxy.jpg) (https://postimg.cc/0zvDywwM)
Jos jedan klip Nemacke proizvodnje(revizioni),laik vidi razliku u uljnoj karici u odnosu na fabricki.
(https://i.postimg.cc/KRpjd35h/499f06s-960.jpg) (https://postimg.cc/KRpjd35h)
Revizioni klip Ceske firme ET engineteam,ovaj klip je resio provereno potrosnju ulja na Skodi iz Ue.
(https://i.postimg.cc/5HYCPScr/BLOG-Horizontal.jpg) (https://postimg.cc/5HYCPScr)
E po preporuci ET fabrike njihovi revizioni klipovi najbolji efekat daju na ovom horizontalnom tipu honovanja na tsi cilindrima,koji se razlikuje od fabrickog vertikalnog tipa honovanja.
(https://i.postimg.cc/8sPtHxKX/Screenshot-20200309-191458.png) (https://postimg.cc/8sPtHxKX)
ET klipovi iz njihovog kataloga.
-
Petakovicu, od kada si to postao strucnjak za plastikanere?
-
Medison-Kad Oldscul ekipa dovati plastikanera,onda naprave od njega auto,da ko cvaja na 10kkm ne potrosi ni 300gr ulja :).
Inace za onaj tfsi(gore pomenuti) kupljeni ET klipovi,Uzeo ih nas covek u Ceskoj,imao popust neki,tako da ce sa carinom i pdv-om izaci oko 550e,sto bi bila njihova cena bez popusta(oko 500e).
(https://i.postimg.cc/87FTw5Jz/Screenshot-20200310-080908-2.png) (https://postimg.cc/87FTw5Jz)
(https://i.postimg.cc/0Kr4x6q6/Screenshot-20200310-081305.png) (https://postimg.cc/0Kr4x6q6)
-
Znaci one svabe sto ne znaju ni da zavire pod haubu a rade servis na 30000 voze konstantno bez ulja? Kako predju 30000 od servisa do servisa ako taj motor uzme toliko (0,5 l ) ulja na 1000km
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Mikula-Sta ti ovako mislis kako predju? ;) Zasta svi nose po bocu ili balonce ulja u gepeku..sigurno da podmazuju vrata da ne skripe :53
-
Na 30000 znaci dospe 15 l ulja, pa ne mora ni menjati ulje samo vozi i dosipa, moguce da prvih 150000km ni ne trose toliko ulja, nekako mi bezveze kupis nov auto i svaki desetak dana dosipas mu ulje
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Nikad dosuto ulje,pa ni da je na 15kkm dosuto 7l nije isto kao da je na npr 8kkm promenjeno ulje i filter.Sva prljavstina,talog,opiljci ostaju u karteru i tako reci odmah zaprljaju taj dosuti litar.
Provlematika kod ovih motora sa uljem nastaje na 60-70kkm,u mnogo slucajeva i pre..Ima slucajeva koji ni na 250kkm nemaju izrazenu potrosnju,al opet potrosnja od L na 1000 km u dosta slycajeva nije normalna.Uglavnom to je resivo.Kosta to jeste al si posle miran,vozis 8-10kkm,zamenis i miran Ne nosas balonce po gepeku i svaki drugi dan dosipas..
Tojota je ranije imala te probleme,al su to resili o svom trosku na svim prijavljenim modelima,isto problematika bila u klipu i karikama za odvod ulja iz zidova cilindra da ne dospe u prostor sagorevanja..
-
Zato sam i dogovarao da uzmem ed30 kovani ceo motor,al me spediter ispali..i auto ode kod druga..
Uzeo bi ga ti, al kad si cuo da ne moze plin monopoint odustao si. bleh lollol
-
Zato sam i dogovarao da uzmem ed30 kovani ceo motor,al me spediter ispali..i auto ode kod druga..
Uzeo bi ga ti, al kad si cuo da ne moze plin monopoint odustao si. bleh lollol
Jesi me naso,svaka ti cast lollol
-
Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?
-
menja li se ulje tu uopste, on za servisni interval zameni 2x tu kolicinu

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
-
Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?
Pa vidi,petarda je bila sa vec rasturenim motorom,dva klipa van tolerancije+lezajevi..generalka morala..
Drugo ti bi vozio auto npr golf 6 gti od nekih ajd 8000 e i nosio u gepeku balonce ulja stalno?Ja vala ne bi..al opet ja sam Oldsculista mi se za balonce ulja hvatamo so na 10kkm,kad se menja.Sad plastikaner ekipa po tebi bez ulja nemoze..
Realno je bolje petardu spakovati kako valja,nego staviti klipove i karike iste kao fsbricke i posle 50kkm opet navaliti na dosipanje ulja svaki cas :(
Drugi motor za g5 je oko 1300e i pitanje u kakvom je stanju,ovako postojeci se spakuje sa kvalitetnim delovima za otprilike tu lovu max 1500e,i bude bolji nego inace.
Cista matematika sto se petarde tice.
E sad sto vecina ljudi na Balkanu g6 gti voze da bi bili vidjeni,i bili kurceviti,a ulje dolivaju svaki cas..ako njima i drugu Medisonu to odg,onda samo napred.
Ja licno da vozim gti i da tocim ulje u njega svaki cas kao u motorno testere,ne para mi na pamet.. :46
-
Napisao sam da nema smisla raditi ako motor radi kako treba, kad je vec donji deo qrcu, onda naravno da treba raditi.
Inace nema nikakve veze old vs. plastika da li motor trosi ulje, mesas babe i zabe. Gedorin trkacki ("old skul") motor pije ulja 5 puta vise nego TFSI. Ajde on nije serijski, golf dvojka 16v ume da popije ulja samo tako kad se tera u obrtaje, to kazem i iz licnog iskustva, drugih foruma i auto emisija.
Da ne bude samo VW, "old skul" sierra cosworth je imala plocicu kad se otvori hauba da ulje treba da se proverava SVAKOG DANA (1:26 na donjem klipu). Tako da ne vidim zasto bi bila sramota imati litar ulja u gepeku, osim ako ne mislis da je sramota voziti sieru cosworth!? Ja iskreno u svom "old skul" kecu uvek imam litar ulja i antifriz.
-
Ti si sam pomeno oldscul i plastiku ;)
Sad poredis frizirane motore za stazu i motore za svakodnevnu voznju(veliko seriske kao sto je tsi).
TSi je svima poznato koji imaju problematiku na sasvim normalnoj voznji povucu po L na 1000 km.Ja bas o tome i pricam,nigde nisam pomenuo stage 3 i sl,nasvirane motore sa preko 350 ks i njihovu potrosnju..(Gedorin je 2.0 16v motorsport i tu je suvisno komentarisati potrosnju ulja,jel je motor za stazu sa max izvlacenjem snage mogucim).
Decko iz Ue je na oktaviji 1.8 tsi pri sasvim normalnoj voznji imao potrosnju od 1l na 1500km.Otvorio motor,cilindri bili dobri..porucio ET klipove sa karikama(klip u std meri za 1.8 tsi),stavio,posle razrade,auto presao 7000 km kako on kaze"Zesceg cepanja" potrosio samo 250gr..Sve jasno :46
-
Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.
Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.
-
Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.
Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.
Normalno da nije nista novo,al su nezavisni servisi i konstruktori resili problematiku,za koju koncern tvrdi da"To tako mora" i pokusavaju da izbegnu popravku i reparaciju kolko god mogu.Sa ogradjivanjem kao sto si pomenuo.I u prospektu za golf 2 66kw isto pise da potrosnja do 1L nije nista alarmantno :).A cvaja bukvalno bez teflona u glavi nikad nije posrkala L na 1000,a baci oblak plavog dima nazad na paljenju... :).
Nema samo EA113,EA888 gen1,gen2,kazu da gen 3 nema problema,vec i 1.2 tsi,1.4 tsi,pa cak i 1.0 tsi,problema sa vel potrosnjom ulja..
Na svim trzistima ova provlematika je izuzetno izrazena.
Uglavnom to je resivo!
Sad ko voli da vozi i dosipa nek vozi tako.Ko hoce da to resi-izvodljivo je! :58
-
1.2tsi, ne troši među servisima (15k) da je potrebno dolivanje.
Da je tako kako kažeš, ili pola motora da trebaš sam da menjaš ili da dolivaš litar na 1000km bi ga niz klisuru pa drugog uzeo i u jednom i u drugom slučaju.
-
Nekazem ja licno,vex imas more prituzbi od Usa do Rus.U Svajcariji ima tuce tuzbi vlasnika prema koncernu..Sve je kako se snadje ko..neko dobije nov motor,neko kupi nov,neko radi reviziju,neko digne ruke od auta(kao mi sto smo uzeli petardu sa rasturenim motorom).
Sta god problematika je prisutna,resenja ima,sad kako ko se dovije.
Mnogi rade bez provlema i na 250kkm.
-
Do srede bi trebalo da petarda bude upaljena.
Evo jedna zanimljivost.Dok smo jurili neke delove,sretnemo jednog poznanika iz Podujeva,vozi g5 gti amerikanca..uz pricu pogledamo auto,kad pod haubom fabricki EA888 gen1. :).Znaci nije ea113 tfsi,nego tsi kao u scirocu.Pronjuskam ja posle,kad stvarno 2008 god u petardu za Usa se stavljao EA888 tsi motor :)
(https://i.postimg.cc/68JCvsPQ/Screenshot-20200311-183551.png) (https://postimg.cc/68JCvsPQ)
(https://i.postimg.cc/H887r345/Screenshot-20200311-183603.png) (https://postimg.cc/H887r345)
Slike sa Usa oglasa,ima ih sa tsi bad dosta...
-
Objasnio covek,sve ono sto sam ja gore piskarao. :)
-
Dzaba pises Petko vidis da te ne razume niko. Mozda kad bi bacio neki citat iz uputstva za upotrebu Golfa 2...
-
Desmo-razume,razume vidi se po pregledima..Nego kod nas je to tako,bitno da se vozi Audi/Gti a sto srce L na 1000 km-jbg crvenu za ulje,sta je to na 1000 km,a auto od min 8-9glava,ne retko i vise :).I kad kazu tsi na 180 000 ne povuce ni gram ulja..
-
https://www.automotosvijet.com/index.php/auto-tehnika/22612-audi-volksvagen-tfsi-motor-potrosnja-ulja-previse-prevelika-kvar-popravak
-
Nije Dzaba Desmo ...svaka info, iskustvo ili recept dobro dodje ;)
vozim dizela ...ali pratim ovo ... :25
-
Kako nije dzaba:
Litar ulja 1000 dinara na 1000km. Karike, klipovi + ruke + propratni delovi oko 1000e?
Realno, ako auto ide kako treba i ima snage, sto bi uopste nesto radio?
Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km
Uz ovakve performanse, valjalo bi prelistati uputsvo i neke dvotaktne masine. Stavka 11 i 13:
(https://i.postimg.cc/6pR8hvpj/04088-DSC01049-122-1061lo.jpg)
majstor1
-
Sve u svemu bruka za koncern..Ajd falicna ea113,pa falicna ea888 gen 1,pa gen 2,pa tek gen3 kao valja za sad..Ljudi to je bre GTI ikona automobilizma,a vise fabrickih gresaka nego neki trecerazredni proizvodjac..Pa lanac kolko je problematike pravio,pa spaner...o njima cu tek teme da pokrenem :)
Ne msm stvarno ove problematike su zrele za jedno veliko vanredno stanje u koncernu..
-
pa ima li od koje je god da se zna to rijeseno i da nema problema vise sa uljem tj da se moze uzeti benzinac i uzivati u njemu kao nekad
-
Ima ako pronadjes klasican mpi motor,bez turba i to,al njih retko ko vise proizvodi u novim vozilima.G7 gti clubsport s nosu gen3 motor(nema za sad problematike),imaju ove skode pandurske1.2 3 cilindra :),G7 performance,TCR svi su gen 3.Uglavnom ea888 kod gen 3 za sada nemaju problema...
-
-
Petarda jutros upaljena,sve ok radi,nema pritiska u crevima,sve steka ok.Vozili ga do popodne majstor i vlasnik..sve ok,sad razrada 3000 km,i da se ne nebija preko 3500rpm.Posle kontrola,promena ulja i gas.Da napomenem,dolazili dundjeri dok je sklapan i uglavnom komentar bio da ce da dize temp kad se sastavi(nez zbog cega).,znaci kad dodje do pola tu zakuca i ne vrda :).Majstor kaze uspela operacija full(inace za 40 god rada ovo mu prvi tfsi.. :)),
-
Drugari,
Vozim 1.8 TSI u Passatu Gen1 i nemam nikakvih problema. Auto "čupa sisu" kako ide. Potrošnja ulja je 200-500gr. na 15000km koliko je i servisni interval za benzinski motor. Problemi sa uljem se javljaju u 2. generaciji TSI jer su konstruktori smanjivali klipne prstenove pa ume zbog toga da potroši dosta ulja. To je ispravljeno u 3. generaciji i taj motor se dosta razlikuje od gen1 i gen2.
Ovo pišem jer vidim da se na forumu piše svašta a pre svega se iznose netačne činjenice da TSI motor nije dobar. Motor je odličan samo treba izbegavati Gen2 prilikom kupovine polovnjaka (svaki motor ima svoju oznaku da ne pišem sada detalje) ili na kraju krajeva zameniti klipove. Sve ostalo je kod Gen2 manje više isto kao kod Gen1. Veća tehnološka razlika je kod 3. generacije motora.
Ajd sad u zdravlje :)
Dvojka 16v i sierra cosworth (da ne navodim druga kola) su prodavani kao serijski sportski modeli, isto kao sto je i Golf 5 GTI. Izmedju ostalog, Sierra ima skoro isto konja.
Ne kazem da je normalno da motor trosi toliko ulja pri umerenoj voznji, ali nije to sad nesto novo i bio je problem i ranije. Fabricka knjizica za golfa 2 turbo dizel navodi da je sasvim normalno da auto trosi do 1l ulja na 1000km, ovo je, izmedju ostalog, i nacin na koji se VW ogradjivao od zalbi.
Normalno da nije nista novo,al su nezavisni servisi i konstruktori resili problematiku,za koju koncern tvrdi da"To tako mora" i pokusavaju da izbegnu popravku i reparaciju kolko god mogu.Sa ogradjivanjem kao sto si pomenuo.I u prospektu za golf 2 66kw isto pise da potrosnja do 1L nije nista alarmantno :).A cvaja bukvalno bez teflona u glavi nikad nije posrkala L na 1000,a baci oblak plavog dima nazad na paljenju... :).
Nema samo EA113,EA888 gen1,gen2,kazu da gen 3 nema problema,vec i 1.2 tsi,1.4 tsi,pa cak i 1.0 tsi,problema sa vel potrosnjom ulja..
Na svim trzistima ova provlematika je izuzetno izrazena.
Uglavnom to je resivo!
Sad ko voli da vozi i dosipa nek vozi tako.Ko hoce da to resi-izvodljivo je! :58
-
Evo da i ja pisnem u ovoj temi jer i sam razmatram taj motor u škodilaku.
Ono što sam ja kopajući po raznim forumima gdje su ljudi iz prakse pričali šta i kako su radili jesu sledeće:
1,8TSi sa troslovnom oznakom motora je ta prva generacija koja nema ili nema toliko izražene probleme sa potrosnjom ulja. Druga generacija koja je uvedena od modelske godine 2009 (četvroslovna oznaka) kod većine VAG modela već imate probleme sa klipnim prstenovima, kao i to daa rusi ubacuju komplet klipnjače od TSI iz prve generacije i da tako rješavaju problem. Drugi način je kako je Petaković napisao revizioni klipovi i karike. Ono što mi kod vw smeta jeste što se taj problem sa potrošnjom ulja javlja i na modelima 2015+ godišta, tj na ovim 1,4 tsi i ostalim.
Ono što mene interesuje jeste da li neko iz iskustva zna da mi napiše kako da trgujem TSI motor, tj koji su simptomi koji mi mogu pokazati ili donekle navesti na to da navedeni motor ima probleme? Pretpostavljam da bi kvalitetno mjerenje izduvnih gasova trebalo pokazati prekomjernu potrošnju ulja? Auspuh ne bi trebao da bude previše garav i nikako mastan? Svećice da li se može prkeo njih poznati s obziromn na činjenicu da znaju da su "karbonisane" zbog same priorode FSi-ubrizgavanja i prevelikog intervala zamjene (po vw-u čak 100kkm)?
-
Miro druze, sve sto si napisao tacno je potpuno. Istrazivao sam dosta oko tsi 1.8 jer je i meni najinteresantniji za kupovinu, cak smo i nas dvojica pre nekog vremena komentarisali kada smo se videli u Uzicu. Ono sto znam, iz okruzenja, drugar je imao A5 FL octaviu sa kodom CDAA i to je skoda koja je vise puta pominjana na ovom forumu da je resen problem potrosnje. Taj auto je bio kod drugara od uvoza i bukvalno se ucio na njemu. Uzet je sa problemom rada na 3 cilindra, on je sredio glavu, stavio revizioni klip i karike Ceske firme, cak je neko i kacio sliku klipa, mozda i ja negde imam sliku. Problem potrosnje nije potpuno resio sve dok nije uradio turbinu i zamenio separator uljnih para, trecu verziju koja je izbacena kao revizija i samo original, jer zbog separatora cini mi se da na trecem, mozda i drugom cilindru (bas kod separatora) svaki tsi stvara karbonizacinu na ventilu i nastane problem. On je sada kupio O3 1.8tsi CAXA (cini mi se) od 180ks i auto radi savrseno, nikakva potrosnja ulja, a njegovu skodu 160ks je uzeo opet moj drugar i ne mogu reci da ni malo ne trosi ulja posle svega sto je radjeno, na 4000km potrosi od 500 do 800 grama zavisno da li se dugo vozi po autoputu.
Ono sto znam, svaki tsi ima nesto garaviji auspuh, ne preterano. Po svecicama moze da se provali, ne bi smele da imaju one sitne tackice jer to ukazuje na potrosnju ulja, ali opet nema pravila.
Jos jedna stvar, u inostranstvu ih imas puno sa defektima, motor ne startuje, od toga bezi, samo moze da se kupi ako ne radi jedan cilindar, jer to je resivo. Kada ne moze da upali, svi se pozivaju na lanac da je zveknuo pa to je kao, a u stvari pojde se kuciste bregaste, delova kod nas nema, mora da se radi trnovanje bloka, nema kvalitetno niko da odradi, svi se jos uvek uce.
Ako ti sta bude trebalo povezacu te sa ovim drugarom, moze ti dosta pomoci oko saveta, ali sigurno je da novija octavia trojka radi savrseno, cipovao je pre par dana, veceras sam je vozio, ide kao raketa, a presao je vec 10.000km i radi kao sat.
Veliki pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
-
Znam Petre pratio sam što je pisano o toj škodi a generalno O3 me ne zanima ni u jednom pogledu, nije mi legla - stoga se razmatra sirotinjska O2 koja upravo ima ove problematične motore. Al odustajem od te zamisli, zlatan 2,0 FSI 110kw biggrin
-
Pošto od nedavno vozim 6icu 1.4 160ks, razmišljao sam preventivno da odradim "dekarbonizacija", međutim nije ni loša varjanta skinuti usisnu granu i očistiti je. Da li bi ste mi mogli reći, je l' na tom motoru nezgodna za demontažu? Takodje, da li kad se skine nešto može ukazivati na moguće nedostatke motora?
-
majstor1
-
majstor1
[/quote
Sve je kao u videu.Znaci ako se vozi kako ovde neki savetuju"sipaj ulje i vozi" samo ce se jos gore zajebati motor.Mora u najgorem slucaju generalka.Vidim sad imaju i gen 4 klipovi sa karikama za koje tvrde da resavaju trajno oilisues.Brate Desmo iskopaj cene reparacije svih tsi motora,ja pokusao al mi baguje net..
-
Ako nema ladan Zajecarac,onda nista :26
-
https://youtu.be/yTecF1nKw1Q
-
misli1
-
Mnogi se pelemika vodilo oko TSI motora i potrosnje ulja.Kad covek pocne da cita sta se sve pise o njima u negativnom smislu pomisli da je to naj gori motor u istoriji VAG grupacije ikada.
A,eto ja bas njega kupio A3 1.4TFSI 92kw (CAXA)
I posle predjenih 4000km. potrosio tacno 150grama ulja,a inace je ulje vec za zamenu šljaka 8000km.Znaci za koji dan menjam ulje pa cu ponovo pratiti sa novim uljem sta kaze.
Inace motor bez greske,kad god ga malo zustrije nagazim izmami osmeh na lice,a na satu 239000km.
Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока
-
23:35
-
Mnogi se pelemika vodilo oko TSI motora i potrosnje ulja.Kad covek pocne da cita sta se sve pise o njima u negativnom smislu pomisli da je to naj gori motor u istoriji VAG grupacije ikada.
A,eto ja bas njega kupio A3 1.4TFSI 92kw (CAXA)
I posle predjenih 4000km. potrosio tacno 150grama ulja,a inace je ulje vec za zamenu šljaka 8000km.Znaci za koji dan menjam ulje pa cu ponovo pratiti sa novim uljem sta kaze.
Inace motor bez greske,kad god ga malo zustrije nagazim izmami osmeh na lice,a na satu 239000km.
Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока
Tacno tako, bravo. I ja ga vozim
Sent from my P30 using Tapatalk
-
-
-
-
This is an alternative to cut the cost of eventual shaft and oil pump replacement if balance shaft seize, kit eliminates the problem.
Why the balance shaft fails?
The balance shaft spins twice the crankshaft rotation speed, hence if you are hitting the rev limiter at 7000rpm, your bs spins at 14,000 :45
-
Ima li neka prodavnica u Srbiji koja dobavlja ET Engineteam brend?
Zanimali bi me klipovi za TDI motor. Kod nas u CG niko ni nije čuo za tu marku.