VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: Springfild Februar 17, 2020, 04:10:16 posle podne
-
Pozdrav za clanove foruma!
Pomoc prijatelja potrebna, ne znam sta da radim :(
Golf 7 2.0 4motion 2014 god
Auto je imao problem sa diferencijalom, koji je ostao bez ulja, te je konektor sa njega sklonjen (iskljucen) i auto je radio na prednji pogon.
Diferencijal poslat na servis, zamjenjeno sta je ilo osteceno, i pravo ulje sipano. Montirano, i cim se opet upalio konektor auto je javio pregrst gresaka.
Konektor opet iskljucen, ali sada su zute greske ostale, tako da ne radi sistem proklizavanja, prednji i zadnji senzori, automatsko kocenje u voznji, kontrola pritiska u gumama kao i auto hold funkcija.
Iz cg sam, a ne znam ko bi to mogao ljudski da pogleda, rijesi.
diferencijal je ZSB0CQ525010
strah me sada da je glavni racunar auta posandrcao
Pomagajte ! :46
-
Sta kaze dijagnostika, koje greske su u pitanju? Moguce da su abs senzori poiskljucivani ili da abs modul crkao. Ali ocitavanje gresaka bi trebalo da kaze
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
Moracu iduci put da budem prisutan, pa da zapisem greske [emoji17]
abs radi, e sad sta je krenulo naopako, nadam se da cu resiti.
ima li ko preporuku, koji bi bio naj servis da ovo pogleda?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Roksped pg
-
to bi bilo pravo, ali visokobudzetno rjesenje. mogu misliti koliko bi tamo kostao bilo koji novi dio, jer sumnjam da bi se bavili reparacijom, polovnim dijelom i sl.
znam da sam zvao i pitao za diferencijal, cijena 5000 €
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Brate ako imas budzet od par stotina eura odvuci ti taj auto nekdje na otpad nije on za tebe
-
lollol lollol lollol...
unisti coveka ...
-
Brate ako imas budzet od par stotina eura odvuci ti taj auto nekdje na otpad nije on za tebe
bas me intersuje da li ti u svoj auto sve nove djelove stavljas, nisi nikad na otpadu uzimao
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Paulinjo je jako dobar čovek u srži, samo to jako retko dolazi do izražaja. A i mi nismo neki ljudi kad nemamo za nove delove, normalno da nas majstori pljuju na forumima :D
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
-
al nas zato ovi iz polovnih auto djelova obozavaju [emoji23]
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Brate cim ste skinuli dzek i vozili ga tako znaci da je pokupio krive informacije. Nije bit jesi li ti stavio polovan dio ili nov taj dio mora da bude kompaktibilan sa ostatkom stuje i elektro mudula. Ni na syncro pogon koji je bio 100% mehanicki nisi mogao da stavljas dijelove kako hoces, morao da se podudara broj zuba u diferencijalima. Taj auto ako je sve mehanicki kako treba i gore samo zute lampe neko ko dobro vlada materijom i dijagnostikom moze otkloniti. Ali opet kazem sa budzetom od par stotina eura zaboravi i mani se kojekavih majstora sa kineskim dijagnostikama napravit ce od auta koje vrijedi 15.000-20.000 € nekretninu koja ne vrijedi nista.
-
+1
nadam se da ce mnogi razumeti sad sta su zelje a sta mogucnosti ...
bolje stariji auto koji mozes odrzavati i voziti nego novi koji ce ti nabiti secernu bolest :46
-
Rokšped je jak sa cijenama. 3800€ za poluosovine za Sharana iz 2003.g. Mislim van svake pameti. Posao sam završio sa SKF za 300€.
Pođi kod Miluna u Zetu, posavjetuj se s njim, ako on ne uspije oko toga, preusmjeriće te kod nekoga ko radi s tim.
067/166-766 mu je broj. To je inače i najbolji majstor u CG za VAG grupu, a kad dođeš kod njega i sam se uvjeriš, jer auta ima puno dvorište.
Dobar električar/dijagnostičar ti je Marović u Donju Goricu, potraži broj na Google.
-
Hvala na savjetu! korisne info, organizovacu :)
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-
Imao je neki Zeko ili Zeljo u Nk pravi Vag grupu...